Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Ευαγγελία Μουσούρη
Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
2310997434
mousouri@frl.auth.gr
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Κοινωνιογλωσσολογία με εφαρμογές στη γαλλική γλώσσα
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Ξένες γλώσσες
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1992
Πτυχίο Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
1993
Maîtrise des Sciences du Langage
UFR des Sciences du Langage
Stendhal - Grenoble 3
Γαλλία
Κοινωνιογλωσσολογία
1996
Maîtrise de Français Langue Étrangère (FLE)
UFR des Sciences du Langage
Stendhal - Grenoble 3
Γαλλία
Διδακτική της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1995
DEA, Sciences du Langage Linguistique et Didactique des Langues
UFR des Sciences du Langage
Stendhal - Grenoble 3
Γαλλία
Κοινωνιογλωσσολογία
Διδακτορικό Δίπλωμα
2007
ΔΔ Επιστήμες και Τεχνολογίες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΑΠΘ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Κοινωνιογλωσσολογία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2018–19
ΤΜΗΜΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΕ-ΓΛΩ-25
Κοινωνιογλωσσολογικές προσεγγίσεις της πολυγλωσσίας
Υ-ΓΛΩ-15
Γαλλική Γλώσσα V: Τύποι και είδη γραπτού λόγου Ι
Υ-ΓΛΩ-17
Γαλλική Γλώσσα VI: Τύποι και είδη γραπτού λόγου ΙΙ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΕΔ-05
Διαπολιτισμικότητα στην εκπαίδευση
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Κουκούλη Μαγδαληνή. "Quelle formation pour les enseignants d' enfants refugies en France et en Grece? Etude comparative des representations, des pratiques, des besoins, des acteurs et des contenus/objectifs d' enseignement dans une perspective plurielle-inclusive"
Τζάτζου Δήμητρα. "Former les enseignants du premier et du second degre aux approches plurielles et au CAPAR: Une tentative de formation en Grece et en France"
Ευαγγέλου Χριστίνα. "Πολυγλωσσίες και δόμηση επαγγελματικής στοχοθεσίας των φοιτητών του Α.Π.Θ. Αναστοχαστική προσέγγιση των κοινωνιογλωσσικών τους αναπαραστάσεων"
Καλαμακίδου Ερμοφίλη. "Repertoire plurilingues: Enjeux pour l' appropriation des langues etrangeres et de la langue de scolarisation dans le contexte grec"
2017–2018
Μπουντουρά Ευαγγελία. "Γλωσσική και πολιτισμική αφύπνιση: μια προσέγγιση για την ανάπτυξη της πολυγλωσσικής και διαπολιτισμικής δεξιότητας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας στην Ελλάδα"
Βαμπουλα Δαναη. "Κοινωνιογλωσσικές αναπαραστάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων στα ελληνικά σχολεία"
Καλογηρου Ασημω. "Η συμβολή των κοινωνιογλωσσικών αναπαραστάσεων στη διαμόρφωση της διαπολιτισμικότητας: αντιλήψεις και στερεότυπα για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες"
2016–2017
Κουκούλη Μαγδαληνή. Approches plurielles a l' ecole maternelle: enjeux et perspectives pour une education plurilingue et pluriculturelle en Grece. Impacts sur la formation des enseignants
Χαρισουλη Αγαπη. "Πολυγλωσσικές δραστηριότητες γλωσσικής αφύπνισης σε παιδιά με ειδικές ανάγκες"
Βασιλειου Αναστασια Ελπινικη. "Πραγματοποίηση πολυγλωσσικών δραστηριοτήτων σε παιδιά προσφύγων, που φοιτούν στις Δομές Υποστήριξης για την Εκπαίδευση Προσφύγων (ΔΥΕΠ), με στόχο την ανάπτυξη της πολυγλωσσικής και αναστοχαστικής τους δεξιότητας"
Κλητορακη Μαρια Τσαμπικα. "Τα παιδιά των μεταναστών και των προσφύγων μέσα από τα μάτια Ελλήνων μαθητών: κοινωνιογλωσσικές αναπαραστάσεις για ζητήματα γλώσσας, πολιτισμού και ταυτότητας"
Κιμισκίδου Βασιλική. "Αναστοχαστική Προσέγγιση της Διαπολιτισμικότητας σε Κοινά Μεταναστευτικής Προέλευσης: Εφαρμογή στη Διδασκαλία Φιλολογικών Μαθημάτων και Προτάσεις Συνεχούς Κατάρτισης Φιλολόγων"
2015–2016
Μπατσιου Μαρια. "Αναστοχαστική προσέγγιση των επαγγελματικών στόχων των πολύγλωσσων φοιτητών του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ."
Βαρσαμη Αικατερινη. "Γαλλική Γλώσσα για ειδικούς σκοπούς: Γαλλική ορολογία στον τομέα του ναυτικού δικαίου"
Παπαδοπουλος Νικολαος Θεολογος. "Κοινωνιογλωσσολογική ανάλυση νομικών ελληνικών και γαλλικών κειμένων. Συγκριτική προσέγγιση όρων του διεθνούς δικαίου"
Μουμτζακη Ευαγγελια. "Η πολυγλωσσία στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ."
2014–2015
Καραμπαλη Σοφια. "Αναστοχαστικές εικόνες της πολυγλωσσίας"
Πετρακιδου Αναστασια. "Αναστοχαστικές δραστηριότητες σε παιδιά δημοτικού. Πολυγλωσσική βιογραφία και εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας" ("Activites reflaxives destinees aux enfants de l' ecole primaire. Biographie plurilingue et apprentissage du francais")
Τραντου Ζωη. "Η προσφορά της πολυγλωσσίας στην επαγγελματική αποκατάσταση φοιτητών και εργαζομένων"
Τσικα Αικατερινη. "Κοινωνιογλωσσικές αναπαραστάσεις μαθητών της γαλλικής γλώσσας και της πολυγλωσσίας στο δημοτικό μέσω αναστοχαστικών σχεδίων"
2013–2014
Χουχουτα Βασιλικη. "Κοινωνιογλωσσικές αναπαραστάσεις των καθηγητών γαλλικής σχετικά με τη σχέση ανάμεσα στην πολυγλωσσία και στις εκπαιδευτικές τους πρακτικές"
Τσετσερη Μαρια. "Ανάγκες κατάρτισης και επαγγελματική αποκατάσταση των φοιτητών του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας"
Άγνωστη
Καλπακιδου Χριστινα. "Διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσω της πολυγλωσσικής και αναστοχαστικής προσέγγισης"
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2002
2007
Μέλος, Δ.Σ. Του Κέντρου Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών του ΑΠΘ
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
2
2015
2016
Ακαδημαϊκή εκπρόσωπος του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ στην Ημερίδα του Γραφείου Διασύνδεσης για την παρουσίαση του προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών., Ακαδημαϊκή εκπρόσωπος του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ στην Ημερίδα του Γραφείου Διασύνδεσης για την παρουσίαση του προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών.
1
2014
2016
Συντονίστρια ECTS για τα Κοινοτικά Προγράμματα Erasmus+ του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο Γραφείο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του ΑΠΘ., Συντονίστρια ECTS για τα Κοινοτικά Προγράμματα Erasmus+ του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο Γραφείο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του ΑΠΘ.
3
2013
2014
Ακαδημαϊκή εκπρόσωπος του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ στην εκδήλωση του Γραφείου Διασύνδεσης «Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» για την παρουσίαση του προγράμματος σπουδών και των προοπτικών επαγγελματικής αποκατάστασης σε μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Λυκείου., Ακαδημαϊκή εκπρόσωπος του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ στην εκδήλωση του Γραφείου Διασύνδεσης «Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» για την παρουσίαση του προγράμματος σπουδών και των προοπτικών επαγγελματικής αποκατάστασης σε μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Λυκείου.
4
2013
2016
Μέλος της Επιτροπής παραλαβής ξενόγλωσσων διδακτικών βιβλίων και συγγραμμάτων του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ., Μέλος της Επιτροπής παραλαβής ξενόγλωσσων διδακτικών βιβλίων και συγγραμμάτων του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ.
5
2013
2015
Ακαδημαϊκή εκπρόσωπος του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος «Μέντορες Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για Μαθητές/τριες της Β’ Λυκείου»., Ακαδημαϊκή εκπρόσωπος του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος «Μέντορες Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για Μαθητές/τριες της Β’ Λυκείου».
6
2013
2014
Μέλος της Επιτροπής για τη σύνταξη του Οδηγού Σπουδών πανεπιστημιακού έτους 2013-2014., Μέλος της Επιτροπής για τη σύνταξη του Οδηγού Σπουδών πανεπιστημιακού έτους 2013-2014.
7
2012
2014
Μέλος της Επιτροπής Κατατακτήριων Εξετάσεων για την κατάταξη υποψηφίων στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ., Μέλος της Επιτροπής Κατατακτήριων Εξετάσεων για την κατάταξη υποψηφίων στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ.
Ερευνητικά Έργα
2017–2020
Εντοπισμός και αναδόμηση ατομικών γλωσσικών αφηγήσεων. Προώθηση της πολυγλωσσίας και ενίσχυση των ατομικών γλωσσικών ρεπερτορίων.
2017–2019
Γλωσσική Αφύπνιση στη γαλλική γλώσσα για παιδιά δημοτικού
2017–2019
Κατάρτιση εκαπιδευτικών που διδάσκουν σε παιδιά προσφύγων στη Γαλλία και στην Ελλάδα . Συγκριτική μελέτη των αναπαραστάσεων, των πρακτικών, των αναγκών των συμμετεχόντων και του περιεχομένου/των στόχων διδασκαλίας στο πλαίσιο μιας πλουραλιστικής συμμετοχής προσέγγισης. Quelle formation pour les enseignants d’enfants refugies en France et en Grece ? Etude comparative des representations, des pratiques, des besoins, des acteurs et des contenus/objectifs d’enseignement dans une perspective pluriell
2016–2018
Γαλλική Γλώσσα ειδίκευσης στον Τομέα του Δικαίου
2016–2018
AUTH PLURILANG Πολυγλωσσικά και πολυπολιτισμικά εργαστήρια για παιδιά
2015–2017
Γαλλική Γλώσσα Ειδίκευσης στον τομέα του Δικαίου: Ενότητα 1
2015–2015
Συνέδριο: "Πολυγλωσσίες και Γλωσσικές Ιδιοποιήσεις"
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Α:Ενίσχυση νέων ερευνητών στη βαθμίδα του λέκτορα: Η συνεισφορά στου αναστοχασμού στη δόμηση της επαγγελματικής ταυτότητας των μελλοντικών καθηγητών ξένων γλωσσώ. Ανάλυση των αναπαραστάσεων πολύγλωσσων ατόμων
Δημοσιεύσεις
2015
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Mousouri Evangelia
(2015)
.
Les représentations des étudiants de FLE sur leurs pratiques d’écriture: une voie d’investigation du fonctionnement de la notion de littéracie à l’université
.
Littéracies et Plurilinguismes. Quelles pratiques? Quels liens?
.
Επιμέλεια:A.-B. Hacen et I. Delcambre
.
σ.123-145
.
2014
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Mousouri Evangelia
(2014)
.
Quels rapports entre la didactique des langues d’origine et la didactique plurilingue et pluriculturelle ?
.
Dispositifs éducatifs en contexte mondialisé et didactique plurilingue et pluriculturelle
.
Επιμέλεια:M., Derivry-Plard, G., Alao, S., Yun-Roger, E., Suzuki
.
2013
Άρθρο σε Περιοδικό
Mousouri Evangelia
(2013)
.
Pratiques langagières en contexte plurilingue : représentations et fonctions des langues en contact
.
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία (Journal of Applied Linguistics)
.
αρ.28 σ.51-67
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Dunez Christian
,
Evangelou Christian
,
Krystalli Pinelopi
,
Mousouri Evangelia
,
Papanastasiou Efpraxia
,
Πετράκη Ευαγγελία
,
Tsaknaki Olympia
(2013)
.
Examens a L’ecole - Préparer le niveau C - Examens de français, Livre de l’élève: Préparer le niveau B (B1 & B2) - Examens de français, Livre de l’élève και Préparer le niveau B (B1 & B2) - Examens de français, Livre du professeur
.
Examens a l' ecole
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Mousouri Evangelia
,
Dunez Christian
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (επιμ.)
,
Nenopoulou Antonia (επιμ.)
,
Loupaki Elpida (επιμ.)
,
Evangelou Christine
,
Kalamakidou Ermofili
,
Kristalli Pinelopi
,
Papanastassiou Efpraxia
,
Tsaknaki Olympia
,
Chatzipanteli Christine
(2013)
.
ΚΠγ. Examens à l’école. Préparer le niveau C1 - Examens de français. Livre de l’élève
.
Θεσσαλονίκη
.
ΕΛΚΕ ΑΠΘ
.
2011
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mousouri Evangelia
(2011)
.
La biographie langagière : un outil d’enquête sociolinguistique au service de la recherche sur les représentations des apprenants du français au primaire
.
La recherche en éducation dans le monde, où en sommes-nous ? Thèmes, méthodologies et politiques de recherche. Recherches sur les pratiques scolaires et les apprentissages
.
La recherche en éducation dans le monde, où en sommes-nous ? Thèmes, méthodologies et politiques de recherche. Recherches sur les pratiques scolaires et les apprentissages
.
Γαλλία - Παρίσι
.
σ.103-109
.
2010
Άρθρο σε Περιοδικό
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
,
Mousouri Evangelia
(2010)
.
Approche sociolinguistique et didactique du facteur ‘‘distance’’ dans la formation des enseignants du FLE. Cas de l’université ouverte hellénique
.
Distances et savoirs
.
Published Version
.
τόμ.8 αρ.3 σ.475-488
.
Mousouri Evangelia
(2010)
.
Pratiques didactiques et représentations : un outil pour la conception d’une formation destinée aux enseignants des langues secondes/d’origine
.
Les Cahiers de l’ACEDLE, Recherches en didactique des langues – Les langues tout au long de la vie
.
τόμ.7 αρ.2 σ.139-168
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Mousouri Evangelia
(2010)
.
L’émergence de la conscience interculturelle à travers les activités de la médiation écrite du Certificat d’État grec en langues étrangères (ΚΠγ)
.
Année européenne du dialogue interculturel : communiquer avec les langues-cultures
.
σ.376-389
.
Mousouri Evangelia
(2010)
.
L’apport des représentations langagières dans l’enseignement des langues étrangères et secondes
.
Évolutions dans la recherche de l’enseignement/apprentissage des langues
.
2009
Άρθρο σε Περιοδικό
Mousouri Evangelia
(2009)
.
Les difficultés rencontrées par les enseignants et les apprenants lors du processus de l’enseignement/apprentissage de la compréhension orale
.
Syn-thèses
.
αρ.2 σ.75-87
.
2008
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mousouri Evangelia
(2008)
.
Quel contenu attribuer à la compétence (inter)culturelle dans le cadre de l’enseignement du FLE aux écoles primaires grecques
.
L’enseignement du français aujourd’hui : nouvelles perspectives
.
L’enseignement du français aujourd’hui : nouvelles perspectives
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
2006
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mousouri Evangelia
(2006)
.
Confrontation des langues et confrontation des cultures lors de l’appropriation du grec langue seconde en France
.
Nouvelles Directions pour la Linguistique Appliquée
.
Nouvelles Directions pour la Linguistique Appliquée
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
Mousouri Evangelia
(2006)
.
Interaction entre représentations et pratiques langagières : une voie d’investigation pour l’enseignement du FLE
.
Enseigner le français à l’heure actuelle. Enjeux et perspectives
.
Πανελλαδικό Συνέδριο Καθηγητών Γαλλικής
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
2005
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Mousouri Evangelia
(2005)
.
L’enseignement/apprentissage du français, langue de spécialité à la faculté de droit de l’université Aristote de Thessalonique
.
Implementation of the Common European Framework of Reference at Higher Education Level
.
Γερμανία - Βερολίνο
.
2004
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Mousouri Evangelia
(2004)
.
La lecture : stratégie d'accès au sens lors du traitement des textes authentiques destinés à la compréhension écrite pour l'enseignement/apprentissage du grec moderne, langue étrangère
.
Lecture à l'Université II - Langue Maternelle, Seconde et Étrangère
.
Επιμέλεια:J.-P. Simon, F. Grossman
.
σ.141-159
.
2001
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Mousouri Evangelia
(2001)
.
Les dispositifs métalangagiers utilisés lors de l’enseignement/apprentissage de la grammaire du grec moderne, langue étrangère, auprès d’un public francophone débutant
.
Métalangage et Terminologie Linguistique
.
Επιμέλεια:B. Colombat, M. Savelli
.
σ.961-976
.
Mousouri Evangelia
,
Castellotti Véronique
,
Coste Daniel
,
Moore Danièle
,
De Margerie Charles
(2001)
.
Le proche et le lointain dans les représentations des langues et de leur apprentissage
.
Les représentations des langues et de leur apprentissage. Références, modèles, données et méthodes
.
V. Castellotti, D. Coste, D. Moore, Ch. De Margerie
.
σ.101-131
.
Mousouri Evangelia
(2001)
.
Analyse des fonctions dévolues aux langues dans les discours des sujets
.
Une semaine plurilingue à Grenoble. Rapport pour le Projet Scientifique de la DGLF
.
σ.50-63
.
Μουσούρη Ευαγγελία
(2001)
.
Η συμβολή των γλωσσικών αναπαραστάσεων στην εκμάθηση των ελληνικών ως δεύτερης γλώσσας
.
Μάθηση και Διδασκαλία της ελληνικής ως μητρικής και δεύτερης γλώσσας
.
Επιμέλεια:Μ. Βάμβουκας, Α. Χατζηδάκη
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mousouri Evangelia
,
Maillard Michel
(2001)
.
Linguistique Contrastive et alternances codiques OU l’amour des différences au service de la paix
.
Η συμβολή της διδασκαλίας και εκμάθησης γλωσσών στην προώθηση ενός πολιτισμού ειρήνης
.
Η συμβολή της διδασκαλίας και εκμάθησης γλωσσών στην προώθηση ενός πολιτισμού ειρήνης
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
2000
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Mousouri Evangelia
,
Galligani Stéphanie
(2000)
.
Rapports conflictuels - rapports consensuels entre français-grec et français-espagnol chez des personnes issues de migration externe en France
.
La Coexistence des Langues dans l'espace francophone. Approche Macrosociolinguistique
.
Επιμέλεια:P. Dumont, C. Santodomingo
.
σ.367-373
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μουσούρη Ευαγγελία
(2000)
.
Η εκπαίδευση – επιμόρφωση των καθηγητών της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στη Γαλλία
.
Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας. Αρχές, προβλήματα, προοπτικές
.
Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας. Αρχές, προβλήματα, προοπτικές
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
αρ.227-233
.
1999
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μουσούρη Ευαγγελία
(1999)
.
Γλωσσική αφύπνιση (Éveil aux Langues): μια νέα προσέγγιση για την πρώιμη εκμάθηση ξένων γλωσσών σε παιδιά του δημοτικού σχολείου
.
Μελέτες για την ελληνική γλώσσα
.
Μελέτες για την ελληνική γλώσσα
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
αρ.213-227
.
1998
Άρθρο σε Περιοδικό
Mousouri Evangelia
(1998)
.
Le contenu potentiellement acquisitionnel des alternances codiques produites par des écoles primaires grecques en France
.
Journal of Applied Linguistics
.
σ.37-56
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Mousouri Evangelia
(1998)
.
Propositions typologiques pour la catégorisation des représentations linguistiques dans le processus d’appropriation d’une langue seconde
.
De la didactique des langues à la didactique du plurilinguisme
.
Επιμέλεια:J. Billiez
.
σ.199-207
.
Ενημερώθηκε: 2018-10-26