Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕπιχειρηματικότητα και Καινοτομία / Entrepreneurship and Innovation
Τίτλος στα ΓαλλικάEntrepreneurship and Innovation
ΚωδικόςΥΚΔΥ-003
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012623

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕπιχειρηματικότητα και Καινοτομία
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600148240
Τύπος Μαθήματος
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να προσφέρει εισαγωγικές γνώσεις στους φοιτητές σχετικά με τις έννοιες της Επιχειρηματικότητας και της Καινοτομίας και να τους βοηθήσει να αναγνωρίσουν ευκαιρίες ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας στα πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα. Οι διαδικασίες που απαιτούνται για την προετοιμασία του επιχειρηματικού σχεδίου και οι απαραίτητες γι’ αυτό δεξιότητες θα διδαχθούν σε εργαστηριακά μαθήματα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι ενότητες που θα μελετηθούν αναφέρονται στις διάφορες μορφές ανάπτυξης επιχειρηματικότητας, είτε σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, είτε σε δίκτυα επιχειρήσεων καθώς και στην παρουσίαση των δομών και φορέων στήριξής της. Η εισαγωγή καινοτομιών και η ανάπτυξη τους μέσω στρατηγικού σχεδιασμού, θα αποτελέσει επίσης ένα σημαντικό κομμάτι της ύλης. Προβλέπεται επίσης, η εφαρμογή των αποκτηθέντων γνώσεων σε εργαστήριο με τη χρήση ειδικού software, προκειμένου οι φοιτητές να έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν μια δική τους επιχειρηματική ιδέα σε ένα επιχειρησιακό σχέδιο (business plan)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις130,5
Σεμινάρια130,5
Εργαστηριακή Άσκηση411,6
Διαδραστική διδασκαλία στο Υπολογιστικό Κέντρο230,9
Εκπόνηση μελέτης (project)1104,4
Σύνολο2008
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
γραπτη εργασια ( business plan) τελικες εξετασεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Laurie J.Mullins and Jill Christy(2015) Μανατζμεντ και Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Αθήνα, UTOPIA. Αθανασούλα – Ρέππα Α., (2008) Εκπαιδευτική Διοίκηση και Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Αθήνα: Έλλην. Βακόλα, Μ. και Νικολάου Ι. (2012), Οργανωσιακή Ψυχολογία και Συμπεριφορά, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα Παπακωνσταντίνου Γ., Αναστασίου Σ. ( 2013) Αρχές Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού. Η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού της Εκπαίδευσης, Αθήνα, Gutenberg Πασιαρδής Π.( 2014) Εκπαιδευτική ηγεσία , Αθήνα, Μεταίχμιο Bush, T. Bell L. and Middlewood, D. (2010). The Principles of Educational Leadership & Management. London : Sage Bush T. (2011) Theories of Educational Leadership and Management, London: Sage Coleman, M. and Earley, P. (2004) Leadership and Management in Education: Cultures, Change and Context, London : Oxford University Press
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-03-2017