Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα:
1. Διευρύνουν τις γνώσεις τους για τους χώρους της εκπαίδευσης από απόσταση, συνεργατικής μάθησης και μεικτής μάθησης.
2. Κατανοήσουν το θεωρητικό πλαίσιο των ευφυών τεχνολογιών στο χώρο της εκπαίδευσης
3. Εξοικειωθούν με κατάλληλες εφαρμογές των ευφυών τεχνολογιών στη μοντελοποίηση δεδομένων και ειδικότερα στο χώρο της ασαφούς λογικής.
4. Πειραματιστούν σε σενάρια εκπαίδευσης αναλύοντάς τα αντίστοιχα δεδομένα με ευφυείς τεχνολογίες.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αναφέρεται στο παρακάτω περιεχόμενο διαλέξεων (L1-L14):
L1: Presentation of the Course
L2: Placing the Framework within the Educational Context
L3: Understanding Online Learning Environments
L4: Computer-Supported Collaborative Learning
L5: Towards Blending Potentialities within a LMS: Definitions/Trends
L6: Personal/Cloud Learning Environment/Web 3.0/ Ontologies
L7: Placing the Framework within the Fuzzy Logic World
L8: Fuzzy Logic Essentials/Fuzzy Logic-Based Inference System
L9: Fuzzy Logic/Matlab environment
L10: Massive Open Online Courses
L11: Connecting the Educational and Fuzzy Worlds
L12: Applications of Fuzzy Logic, Part I
L13: Applications of Fuzzy Logic , Part II
L14: Towards a Hybrid Modeling/ Project Guidelines
Λέξεις Κλειδιά
Ευφυείς τεχνολογίες, ασαφή λογική, εκπαίδευση από απόσταση, συνεργατική μάθηση, μεικτή μάθηση
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Fuzzy Logic-Based Modeling in Collaborative and Blended Learning
Sofia J. Hadjileontiadou (Hellenic Open University, Greece), Sofia B. Dias (Universidade de Lisboa, Portugal), José A. Diniz (Universidade de Lisboa, Portugal) and Leontios J. Hadjileontiadis (Aristotle University of Thessaloniki, Greece)
http://www.igi-global.com/book/fuzzy-logic-based-modeling-collaborative/126419
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Towards an Intelligent Learning Management System Under Blended Learning
Trends, Profiles and Modeling Perspectives
Dias, Sofia B., Diniz, José A., Hadjileontiadis, Leontios J
http://www.springer.com/fr/book/9783319020778