ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ / METHODOLOGY OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES
ΚωδικόςΓλ3-326
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ 1
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007734

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 7
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600154600

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 4
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 13:30 έως 16:00
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: 1. Να εξοικειωθούν με την ορολογία που σχετίζεται με τα μοντέλα διδασκαλίας 2. Να αναπτύξουν τις γνώσεις τους σχετικά με την εξέλιξη των μεθόδων διδασκαλίας και τη σχέση τους με τις θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης 3. Να εμβαθύνουν στα χαρακτηριστικά των πιο πρόσφατων διδακτικών προσεγγίσεων και μεθόδων 4. Nα αναπτύξουν την κριτική ικανότητα αξιολόγησης των διδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αποτελεί συνέχεια του Γλ 3-225 και έχει στόχο να παρουσιάσει στους/στις φοιτητές/ήτριες προσεγγίσεις και μεθόδους διδασκαλίας που επικράτησαν τα τελευταία 30 χρόνια και οι οποίες βασίστηκαν σε θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης. Η Μεθοδολογία αφορά την εφαρμογή των στόχων μάθησης μέσω διδακτικών διαδικασιών. Βασίζεται στις αρχές που πηγάζουν από θεωρίες της γλώσσας, καθώς και από θεωρίες εκμάθησης και χρήσης της γλώσσας. Καθώς η γνώση των διδακτικών μεθόδων αποτελεί τη βάση της διδασκαλίας, το μάθημα στοχεύει να δώσει τη δυνατότητα στους/στις φοιτητές/ήτριες να κάνουν επιλογές στη διδακτική πράξη λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη τους τις θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης και τις κατάλληλες διδακτικές μεθόδους.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις110
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων40
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξέταση στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brown, D.H. 1994. Teaching by Principles. An Interactive Approach to Language Pedagogy. USA: Prentice Hall Regents. (Chapter 4) Brown, D.H. 2000. Principles of Language Learning and Teaching. USA: Prentice Hall Regents. (pp. 95-100) Brumfit, C.J. 1984. Communicative Methodology in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press. Celce-Murcia, M. 2001. Teaching English as a Second or Foreign Language. Boston, MA: Heinle & Heinle. Frey, K. 1998. Η «Μέθοδος Project». Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη. Littlewood, W. 1981. Communicative Language Teaching. An Introduction. Cambridge: Cambridge University Press. Larsen-Freeman, D. 1986. Techniques and Principles in Language Teaching. England: Oxford University Press. Nunan, D. 1991. Language Teaching Methodology: a Textbook for Teachers. Englewood Cliffs: NJ. Prentice Hall. Richards, J. & W. Renandya 2002. Methodology in language teaching. An anthology of current practice. Cambridge: CUP. (Chapters 9 & 10) Rossner, R. & Bolitho, R. 1990. Currents of Change in English Language Teaching. Oxford: Oxford University Press. (pp. 47-117) Ruiz de Zarobe, Y. & Jimenez Catalan, R.M. (eds) 2009. Content and Language Integrated Learning. Evidence form Research in Europe. England: Multilingual Matters. Stern, H.H. 1983. Fundamental Concepts of Language Teaching. England: Oxford University Press Van Ek, J.A. 1979. The Threshold Level. London: Longman. Willis, D. 1990. The Lexical Syllabus. London: Collins ELT. Willis, J. 1996. A Framework for Task-Based Learning. Harlow, U.K.: Longman.
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-10-2018