ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ / GERMAN LANGUAGE III
Τίτλος στα Γερμανικά Deutsche Sprache III
ΚωδικόςΓΕΡ301
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280003554

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 347
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό326

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία5
Class ID
600159987
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στα πλαίσια του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να: • χρησιμοποιήσουν υπάρχουσες γνώσεις και να εξοικειωθούν με περαιτέρω γλωσσικές και επικοινωνιακές δεξιότητες στη γερμανική γλώσσα‐ • καλλιεργήσουν επιπλέον την κριτική τους σκέψη με τη βοήθεια γλωσσικών δραστηριοτήτων • αναπτύξουν επιπλέον ικανότητες Δια Βίου Μάθησης (π.χ. κοινωνική ικανότητα, μεταγνωστική ικανότητα)‐ • αναπτύξουν επιπλέον την διαπολιτισμική και πολυπολιτισμική τους συνείδηση
Γενικές Ικανότητες
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Περιεχόμενα μαθήματος Θα ασχοληθούμε κυρίως με κείμενα από την επιστημονική δημοσιογραφία, σχετικά με τα θέματα: • της εργασίας, • της υγείας και γενικότερα του τρόπου ζωής και • της ψυχολογίας στο γερμανόφωνο χώρο. Τα κείμενα αυτά θα αποτελέσουν τη βάση για την άσκηση φοιτητών και φοιτητριών στην παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου, ο οποίος βρίσκεται σε άμεση σχέση με τις ανάγκες των σπουδών (π.χ. περίληψη και ανάλυση κειμένων, βιογραφικό σημείωμα, σύντομες εισηγήσεις, συμμετοχή σε συζητήσεις). Επίσης, γίνεται εμβάθυνση σε επιλεγμένα γραμματικά φαινόμενα.
Λέξεις Κλειδιά
Schlagwörter
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Η χρήση Τ.Π.Ε. περιέχει απλή προβολή έντυπου διδακτικού υλικού, παρουσίαση σύντομων εισηγήσεων και οπτικοακουστικού υλικού από το διαδίκτυο. Η πλατφόρμα moodle λειτουργεί ως πλατφόρμα ομαδικής και ατομικής επικοινωνίας και ενημέρωσης. Επίσης, λειτουργεί ως πλατφόρμα αποθήκευσης και πρόσβασης αρχείων και συνδέσμων στο διαδίκτυο.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια522,1
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων522,1
Συγγραφή εργασίας / εργασιών431,7
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση αποτελείται από μία γραπτή εξέταση και, εφόσον αυτή είναι επιτυχής, μία προφορική εξέταση. Προϋπόθεση συμμετοχής στη γραπτή εξέταση έχουν όσοι παρέδωσαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου τις τρεις προβλεπόμενες γραπτές εργασίες και παρουσίασαν προφορικά μία εισήγηση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Deutsch Großes Übungsbuch Worschatz. Brill/Techmer. Hueber Verlag 2011 -em-Übungsgrammatik. Hueberverlag -Klipp und Klar- Übungsgrammatik. Klettverlag -Übungsgrammatik Deutsch. Helbig/Buscha. Langenscheidt KG Berlin und München -Sprechen, Schreiben, Mitreden. Ein Übungsbuch zum Training von Vortrag und Aufsatz in der Oberstufe. Glotz- Kastanis, Doris Tippmann. Xristos Karampatos Verlag. -Texte überarbeiten. Von der Rechtschreibung zum sicheren Ausdruck. Texte, Themen und Strukturen, Arbeitsheft. Cornelsen Verlag 2006
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-12-2020