Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Γεώργιος Αγοραστός
Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
2310997532
gagorast@del.auth.gr
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Διδασκαλία Γερμανικής Γλώσσας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Ξένες γλώσσες
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1991
Πτυχίο
Γερνανικής Γλώσσας κ Φιλολογίας
Α.Π.Θ.
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1998
ΜΔΕ
Διατμηματικό Πρόγραμμα Γαλλικής, Γερμανικής κ Ιταλικής Γλώσσας κ Φιλολογίας
Α.Π.Θ.
Ελλάδα
Διδακτική
Διδακτορικό Δίπλωμα
2003
ΔΔ
Διατμηματικό Πρόγραμμα Γαλλικής, Γερμανικής κ Ιταλικής Γλώσσας κ Φιλολογίας
Α.Π.Θ.
Ελλάδα
Διδακτική Ξένης και Δεύτερης Γλώσσας
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΡ301
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ
Ε_ΓΕΡ007
ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ (ΤΥΠΟΥ Β)
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΡ301
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ
Ε_ΓΕΡ009
ΔΟΜΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ΤΥΠΟΥ Α)
Ε_ΓΕΡ010
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΤΥΠΟΥ Β)
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2007–2008
Ανίχνευση κοινωνικών αναγκών για την πιστοποίηση γλωσσομάθειας για ειδική χρήση της γλώσσας
1998–2000
Πρακτική άσκηση των φοιτητών του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας σε τάξεις μαθήματος της γερμανικής ως ξένης γλώσσας
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συμμετοχή
Οκτώβριος 1997-Μάρτιος 1999
Δημοσιεύσεις
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Αγοραστός Γεώργιος
(2020)
.
Οι στρατηγικές μάθησης φοιτητών του Α.Π.Θ. σε πιλοτικά μαθήματα της Γερμανικής ως Ξένη Γλώσσα του Κ.Δ.Ξ.Γ
.
Εκπ@ιδευτικός Κύκλος
.
τόμ.8 αρ.2 σ.129-146
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Αγοραστός Γεώργιος
(2019)
.
Η χρήση των Στρατηγικών Μάθησης στο μάθημα των Γερμανικών ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα (ΞΓ2) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
σ.4-60
.
Αγοραστός Γεώργιος
,
Καπετάνιος Φερενίκη
,
Παπαγεωργίου Μαρία
(2019)
.
Πιλοτικά μαθήματα γλωσσομάθειας του Κέντρου Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών: Η αξιολόγηση των φοιτητών
.
Journal of Applied Linguistics
.
τόμ.32 σ.4-24
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κοιλιάρη Αγγελική
,
Αγοραστός Γεώργιος
,
Περπερίδης Γεώργιος
(2017)
.
Υποχρεωτικά επιλεγόμενη δεύτερη ξένη γλώσσα: θεσμικό πλαίσιο και παραματικότητα
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
τόμ.64 σ.63-80
.
(2011)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αγοραστός Γεώργιος
(2011)
.
Η επιλογή της Ξένης Γλώσσας για Ειδική Χρήση. Μία προσέγγιση από τη σκοπιά επιχειρήσεων και εργαζομένων
.
Foreign Language Teaching in Tertiary Education III. Current Trends
.
Επιμέλεια:Γκόγκας Κ., Τάγκας Π
.
Ηγουμενίτσα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Διόνικος
.
σ.273-295
.
(2009)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αγοραστός Γεώργιος
,
Κοιλιάρη Αγγελική
,
Κοντούλη Κλεοπάτρα
,
Παπαγεωργίου Μαρία
,
Χατζηθεοδώρου Άννα-Μαρία
(2009)
.
Γλωσσομάθεια για επαγγελματικούς σκοπούς: κοινωνικές ανάγκες στο νέο οικονομικό περιβάλλον
.
Ζητήματα πιστοποίησης της γλωσσομάθειας
.
Επιμέλεια:Τσοπάνογλου Αντώνιος
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδόσεις Παιδεία/Μαλλιάρης Παιδεία
.
σ.135-145
.
(2008)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αγοραστός Γεώργιος
(2008)
.
Foreign Language Teaching in Tertiary Education III. Current Trends
.
Η γλώσσα σε ένα κόσμο που αλλάζει΄. 1ο Διεθνές Συνέδριο
.
Επιμέλεια:Λεονταρίδη Ελένη, Σπανοπούλου Κ., Γεωργούντζου Α. , Ευαγγελίδου Σ. Ιέλο Μ., Μπαλάση Ε., Τασσοπούλου Ν., Τσίτου Ε
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Διδασκαλείο Ξένων Γλωσσών Πανεπιστημίου Αθηνών
.
(2001)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κοιλιάρη Αγγελική
,
Αγοραστός Γεώργιος
,
Ζάγκα Ελευθερία
(2001)
.
Αναζητώντας μία αποτελεσματική πρόταση για τη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (ΝΕΓ2) σε παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
τόμ.32 σ.38-56
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αγοραστός Γεώργιος
(2001)
.
Στρατηγικές μάθησης κατά τη διδασκαλία σε μαθητές που δεν έχουν την ελληνική ως Γ1: Ένα παράδειγμα από την Οδύσσεια
.
Η Ελληνική ως Δεύτερη ή ως Ξένη Γλώσσα. Μια Διαπολιτισμική Προσέγγιση. 3ο Διεθνές Συνέδριο του Κέντρου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πατρών
.
Επιμέλεια:Γεωργογιάννης Παντελής
.
Πάτρα - Ελλάδα
.
Πάτρα
.
Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης – Αχαϊκές Εκδόσεις
.
(2000)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αγοραστός Γεώργιος
(2000)
.
Η ανάγκη για ένα ανοιχτό πρόγραμμα σπουδών (curriculum) της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση
.
Θεωρία και πρακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ως ξένης γλώσσας
.
Επιμέλεια:Γεωργογιάννης Παντελής
.
Πάτρα
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αγοραστός Γεώργιος
(2000)
.
Η ανάγκη για ένα ανοιχτό πρόγραμμα σπουδών (curriculum) της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση
.
Η Ελληνική ως Δεύτερη ή ως Ξένη Γλώσσα. Μια Διαπολιτισμική Προσέγγιση. 2ο Διεθνές Συνέδριο του Κέντρου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πατρών
.
Επιμέλεια:Γεωργογιάννης Παντελής
.
Πάτρα - Ε
.
Πάτρα
.
Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πατρών
.
τόμ.ΙΙΙ σ.152-167
.
Ενημερώθηκε: 2023-08-23