Αραβικά II Α1

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑραβικά II Α1 / Arabic II A1
ΚωδικόςΥ205
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΕυθυμία Δημητριάδου μπαντάουι
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012631

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 78
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό214

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑραβικά ΙΙ Α1
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Σαμουήλ Μπισσάρας
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600165670

Πρόγραμμα Τάξης

Κτίριο
Όροφος-
ΑίθουσαΕξ αποστάσεως (900)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 11:00 έως 14:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ105 Αραβικά I Α1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές είναι σε θέση να: -διαχειρίζονται το αραβικό αλφάβητο και τα διακριτικά σημάδια με σχετική ευκολία -διακρίνουν και προφέρουν τους ιδιαίτερους ήχους με λιγότερα λάθη -εμπεδώνουν τον ρόλο των διακριτικών και της ορθής κατανόησης των γραμματικών και συντακτικών αρχών της πρότασης πίσω από τις αρχές της ανάγνωσης και της γραφής -αναγνωρίζουν και χρησιμοποιούν ορθά περισσότερα γραμματικά φαινόμενα της Αραβικής Γλώσσας - ταξινομούν καινούριες συντακτικές δομές -διαβάζουν και γράφουν λέξεις και προτάσεις -κάνουν μικρούς προφορικούς διαλόγους (συζήτηση μεταξύ φοιτητή και δασκάλου) -παρουσιάζουν παραδείγματα της λειτουργίας των τριγράμματων ριζών στην αραβική -αναγνωρίζουν και ένα λεξιλόγιο περίπου 500 λέξεων συνολικά και χρησιμοποιούν γραπτά ή προφορικά ένα σημαντικό ποσοστό από αυτό -διαχειρίζονται το αραβικό αλφάβητο και τα διακριτικά σημάδια με σχετική ευκολία -διακρίνουν και προφέρουν τους ιδιαίτερους ήχους με λιγότερα λάθη -εμπεδώνουν τον ρόλο των διακριτικών και της ορθής κατανόησης των γραμματικών και συντακτικών αρχών της πρότασης πίσω από τις αρχές της ανάγνωσης και της γραφής -αναγνωρίζουν και χρησιμοποιούν ορθά περισσότερα γραμματικά φαινόμενα της Αραβικής Γλώσσας - ταξινομούν καινούριες συντακτικές δομές -διαβάζουν και γράφουν λέξεις και προτάσεις -κάνουν μικρούς προφορικούς διαλόγους (συζήτηση μεταξύ φοιτητή και δασκάλου) -παρουσιάζουν παραδείγματα της λειτουργίας των τριγράμματων ριζών στην αραβική -αναγνωρίζουν και ένα λεξιλόγιο περίπου 500 λέξεων συνολικά και χρησιμοποιούν γραπτά ή προφορικά ένα σημαντικό ποσοστό από αυτό
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Συνέχεια των Σύγχρονων Πρότυπων Αραβικών του μαθήματος Αραβικά Ι αντίστοιχο με επίπεδο γλωσσομάθειας Α1. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στην κατανόηση βασικών αρχών της γραμματικής και του συντακτικού που θα επιτρέπουν ορθή ανάγνωση και ικανή παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου
Λέξεις Κλειδιά
Αραβική Γλώσσα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Στην εξ αποστάσεως διδασκαλία οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να εξασκήσουν την κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου. Το πρόγραμμα και η ύλη του μαθήματος αναρτάται στο elearning
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις602,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων381,5
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές. Γραπτές εργασίες μπορεί να μετρήσουν για ένα ποσοστό του συνολικού βαθμού, πάντα σε συνδυασμό με μια προφορικη εξέταση στην οποία οι φοιτητές θα δείχνουν κατανόηση του περιεχομένου της εργασίας που υπέραλλαν
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1.Νταούντ Αλσουέις, (2016), Η όμορφη γλώσσα μας-Μαθήματα διδασκαλίας της Αραβικής γλώσσας, Μάρκου Ι. Γεώργιος & ΣΙΑ ΕΕ, Θεσσαλονίκη 2. Ellethy Yaser(2008), H Αραβική γλώσσα για τους Έλληνες, Ζήτρος, Θεσσαλονίκη 3. SUHAD NIERAT (2012), Μαθαίνω Αραβικά (B), Διαθέτης (Εκδότης): ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Schulz Eckehard, Krahl Gunther, Reuschel Wolfgang, Standard Arabic. An Elementary-Intermediate Course, Cambridge University Press, 2000 (ISBN 9780521774659)
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020