Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές είναι σε θέση να:
-διαχειρίζονται το αραβικό αλφάβητο και τα διακριτικά σημάδια με σχετική ευκολία
-διακρίνουν και προφέρουν τους ιδιαίτερους ήχους με λιγότερα λάθη
-εμπεδώνουν τον ρόλο των διακριτικών και της ορθής κατανόησης των γραμματικών και συντακτικών αρχών της πρότασης πίσω από τις αρχές της ανάγνωσης και της γραφής
-αναγνωρίζουν και χρησιμοποιούν ορθά περισσότερα γραμματικά φαινόμενα της Αραβικής Γλώσσας
- ταξινομούν καινούριες συντακτικές δομές
-διαβάζουν και γράφουν λέξεις και προτάσεις
-κάνουν μικρούς προφορικούς διαλόγους
(συζήτηση μεταξύ φοιτητή και δασκάλου)
-παρουσιάζουν παραδείγματα της λειτουργίας των τριγράμματων ριζών στην αραβική
-αναγνωρίζουν και ένα λεξιλόγιο περίπου 500 λέξεων συνολικά και χρησιμοποιούν γραπτά ή προφορικά ένα σημαντικό ποσοστό από αυτό
-διαχειρίζονται το αραβικό αλφάβητο και τα διακριτικά σημάδια με σχετική ευκολία
-διακρίνουν και προφέρουν τους ιδιαίτερους ήχους με λιγότερα λάθη
-εμπεδώνουν τον ρόλο των διακριτικών και της ορθής κατανόησης των γραμματικών και συντακτικών αρχών της πρότασης πίσω από τις αρχές της ανάγνωσης και της γραφής
-αναγνωρίζουν και χρησιμοποιούν ορθά περισσότερα γραμματικά φαινόμενα της Αραβικής Γλώσσας
- ταξινομούν καινούριες συντακτικές δομές
-διαβάζουν και γράφουν λέξεις και προτάσεις
-κάνουν μικρούς προφορικούς διαλόγους
(συζήτηση μεταξύ φοιτητή και δασκάλου)
-παρουσιάζουν παραδείγματα της λειτουργίας των τριγράμματων ριζών στην αραβική
-αναγνωρίζουν και ένα λεξιλόγιο περίπου 500 λέξεων συνολικά και χρησιμοποιούν γραπτά ή προφορικά ένα σημαντικό ποσοστό από αυτό
Περιεχόμενο Μαθήματος
Συνέχεια των Σύγχρονων Πρότυπων Αραβικών του μαθήματος Αραβικά Ι αντίστοιχο με επίπεδο γλωσσομάθειας Α1. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στην κατανόηση βασικών αρχών της γραμματικής και του συντακτικού που θα επιτρέπουν ορθή ανάγνωση και ικανή παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1.Νταούντ Αλσουέις, (2016), Η όμορφη γλώσσα μας-Μαθήματα διδασκαλίας της Αραβικής
γλώσσας, Μάρκου Ι. Γεώργιος & ΣΙΑ ΕΕ, Θεσσαλονίκη
2. Ellethy Yaser(2008), H Αραβική γλώσσα για τους Έλληνες, Ζήτρος, Θεσσαλονίκη
3. SUHAD NIERAT (2012), Μαθαίνω Αραβικά (B), Διαθέτης (Εκδότης): ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Schulz Eckehard, Krahl Gunther, Reuschel Wolfgang, Standard Arabic. An Elementary-Intermediate Course, Cambridge University Press, 2000 (ISBN 9780521774659)