Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές είναι σε θέση να:
-διαχειριστούν με σχετική ευκολία ερευνώντας διαφορετικά θέματα τις κανονικές συλλογές των ḥadīth
-απαριθμήσουν συλλογές ḥadīth και να δώσουν παραδείγματα από την διαφορετικότητα και την ομοιότητα τους
-χρησιμοποιούν τεχνολογία για τις ανάγκες της έρευνας τους όπως διδάχθηκαν μέσα στην τάξη
-μελετούν την χρήση της Ισλαμικής Παράδοσης στον σύγχρονο κόσμο και την καθημερινή ζωή
-ξεχωρίζουν την χρήση της Ισλαμικής Παράδοσης σε διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα
-συνδέουν την Ισλαμική παράδοση με μοντέρνα μεταρρυθμιστικά κινήματα σκέψης και τάσεις στο Ισλάμ
-αναπτύσσουν εμπεριστατωμένο και ώριμο λόγο για τις προκλήσεις της χρήσης της παράδοσης στον μοντέρνο κόσμο
-έχουν ικανότητες διαλόγου σε πανεπιστημιακό και διαθρησκειακό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σε αυτό το επίπεδο οι φοιτητές εισάγονται στην χρήση της παράδοσης στον μοντέρνο κόσμο, κάποιες από τις τενχολογίες που κάνουν την μελέτη της Σούννας ευκολότερη στην εποχή μας, και στο πόσο αυτή η παράδοση είναι ζωντανή και συνεχίζει να αναπτύσσεται σε διαφορετικά Ισλαμικά περιβάλλοντα και τάσεις, καθορίζοντας ρευστές ιδέες ορθοδοξίας και ορθοπραξίας και μη
Λέξεις Κλειδιά
ισλαμ, Κοράνιο, Σουννα, Παράδοση
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Πανεπιστημιακές σημειώσεις
• Motzki, Harald (ed.), Ḥadīth: Origins and Development (Aldershot : Variorum, 2004)
• Motzki, Harald, with Nicolet Boekhoff-van der Voort and Sean Anthony. Analysing Muslim Traditions Studies in Legal, Exegetical and Maghāzī Ḥadīth (Leiden: E.J. Brill, 2010)