Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ (επιλεκτική)
Abdullah, M. M. B., Koren, S. F., Muniapan, B., Parasuraman, B., & Rathakrishnan, B., 2009. Adult participation in self-directed learning programs. International Education Studies, 1(3), 66-72.
Bortz J., Döring N., 2004. Forschungsmethoden und Evaluation für Human- und Sozialwissenschaftler. 4te überarbeitete Auflage. Berlin: Springer Verlag
Huhta M., Vogt K., Johnson E., Tulkki H., Hall D. R., 2013. Needs Analysis for Language Course Design. A Holistic Approach to ESP, Cambridge: Cambridge University Press
Richards, J. C., 2001. Curriculum development in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
----------------------------------------
Αναστασιάδου, Σ. , 2012. Στατιστική και μεθοδολογία έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες. Αθήνα: Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ
Δαφέρμος, Β., 2005. Κοινωνική στατιστική με το SPSS. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζήτη
Κόκκος, Α., 2005. Εκπαίδευση Ενηλίκων: Ανιχνεύοντας το πεδίο. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Nόβα - Καλτσούνη, Χ., 2006. Μεθοδολογία Εμπειρικής Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες. Ανάλυση δεδομένων με τη χρήση του SPSS 13. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg
Παππάς, Θ., 2002. Η μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Αθήνα: Εκδόσεις Καρδαμίτσα
Τοκατλίδου, Β., 2002. Γλώσσα, Επικοινωνία και Γλωσσική Εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη
Τσιώλης, Γ. , 2014. Μέθοδοι και τεχνικές ανάλυσης στην ποιοτική κοινωνική έρευνα. Αθήνα: Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ
Τσοπάνογλου Α., 2000. Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτισης. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζήτη