ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ / INTERNATIONAL MARKETING
Κωδικός12ΕΖ09
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΝικολέττα θεοφανία Σιαμάγκα
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018241

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (2013-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 131
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣΕπιλογή της Άλλης Κατεύθυνσης743
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝΕπιλογής Κατεύθυνσης743

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600190699

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ (157)
ΗμερολόγιοΤρίτη 16:00 έως 17:00
ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 3 (161)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 14:00 έως 17:00
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 12ΥΔ03 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Γενικές Προαπαιτήσεις
Απαραίτητη η κατανόηση βασικών αρχών μάρκετινγκ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα: α) είναι σε θέση να αναγνωρίσουν ευκαιρίες σε διεθνείς αγορές, β) αξιολογήσουν τις στρατηγικές διεθνούς μάρκετινγκ οποιασδήποτε επιχείρησης, γ) μπορούν να προσφέρουν αξία στον πελάτη μέσω των ενεργειών διεθνούς μάρκετινγκ και δ) βελτιώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εταιρειών σε διεθνείς αγορές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα χωρίζεται σε δύο μεγάλες ενότητες: πρώτα το διεθνές περιβάλλον και έπειτα το σχεδιασμό και την εφαρμογή διεθνούς σχεδίου μάρκετινγκ. Οι ενότητες που καλύπτονται αφορούν στην ανάλυση του διεθνούς περιβάλλοντος, την έρευνα σε διεθνείς αγορές, την απόφαση σχετικά με την μέθοδο εισόδου στη διεθνή αγορά, καθώς επίσης και αποφάσεις και στρατηγικές που σχετίζονται με το διεθνές μείγμα μάρκετινγκ (προϊόν, διανομή, προώθηση και τιμολόγηση).
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις361,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων351,3
Εκπόνηση μελέτης (project)100,4
Εξετάσεις20,1
Άλλο / Άλλα
Σύνολο833,0
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα αξιολογείται μέσω γραπτών εξετάσεων με ερωτήσεις εκτεταμένης απάντησης και μέσω ενός κουίζ με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Αυλωνίτης Γ. , Λυμπερόπουλος Κ., Τζαναβάρας Β., Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές, Rosili
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Cateora, P. & J. Graham (2003), Διεθνές Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Παπαζήση (Α + Β Τόμος) Czinkota, M. R. & I. A. Ronkainen (1997), International Marketing, Thomas Learning: London. Hollensen, S. (2008), Essentials of Global Marketing, Pearson Education –Prentice Hall: Essex, UK. Πανηγυράκης Γ. (2017), Διεθνές Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη
Τελευταία Επικαιροποίηση
12-11-2021