Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα: α) είναι σε θέση να αναγνωρίσουν ευκαιρίες σε διεθνείς αγορές, β) αξιολογήσουν τις στρατηγικές διεθνούς μάρκετινγκ οποιασδήποτε επιχείρησης, γ) μπορούν να προσφέρουν αξία στον πελάτη μέσω των ενεργειών διεθνούς μάρκετινγκ και δ) βελτιώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εταιρειών σε διεθνείς αγορές.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα χωρίζεται σε δύο μεγάλες ενότητες: πρώτα το διεθνές περιβάλλον και έπειτα το σχεδιασμό και την εφαρμογή διεθνούς σχεδίου μάρκετινγκ. Οι ενότητες που καλύπτονται αφορούν στην ανάλυση του διεθνούς περιβάλλοντος, την έρευνα σε διεθνείς αγορές, την απόφαση σχετικά με την μέθοδο εισόδου στη διεθνή αγορά, καθώς επίσης και αποφάσεις και στρατηγικές που σχετίζονται με το διεθνές μείγμα μάρκετινγκ (προϊόν, διανομή, προώθηση και τιμολόγηση).
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Cateora, P. & J. Graham (2003), Διεθνές Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Παπαζήση (Α + Β Τόμος)
Czinkota, M. R. & I. A. Ronkainen (1997), International Marketing, Thomas Learning: London.
Hollensen, S. (2008), Essentials of Global Marketing, Pearson Education –Prentice Hall: Essex, UK.
Πανηγυράκης Γ. (2017), Διεθνές Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη