Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Νικολέττα Θεοφανία Σιαμάγκα
Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Προσωπικά Στοιχεία
nsiamagka@econ.auth.gr
Scopus ID
52365049900
Google Scholar ID
kEJs95oAAAAJ&hl
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Μάρκετινγκ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
2002
BSc Management Studies
Brunel Business School
Brunel University
Μεγάλη Βρετανία
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2003
MSc Marketing
Birmingham Business School
University of Birmingham
Μεγάλη Βρετανία
Διδακτορικό Δίπλωμα
2010
PhD in Commerce
Birmingham Business School
University of Birmingham
Μεγάλη Βρετανία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
12ΕΗ06
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
12ΕΖ09
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔτΠΜΣ "ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ"
MIS-107
Στρατηγικό Μάρκετινγκ - Διαχείριση Μάρκας
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
6ΠΑ2
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
2021–2022
Μεταπτυχιακό
Κίνητρα τουριστών και προώθηση ορεινού τουρισμού περιπέτειας στην Κεντρική Μακεδονία.
Το Travel Vlogging και η επιρροή του στην εικόνα ενός τουριστικού προορισμού και στην πρόθεση επίσκεψης- Το νησί της Σαντορίνης ως μελέτη περίπτωσης
Κοινωνικές, περιβαλλοντικές και οικονομικές επιπτώσεις του τουρισμού στη Ρόδο
2020–2021
Μεταπτυχιακό
Πράσινες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και μάρκετινγκ: Η περίπτωση των Ελλήνων καταναλωτών
Στρατηγικές λειτουργικής αποκατάστασης πελατειακών σχέσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα και η επίδρασή τους στην ψηφιακή φήμη των ξενοδοχείων.
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Η έννοια του Brand Personality στα τουριστικά καταλύματα: Η περίπτωση του La Sirenetta Apartments στα Σύβοτα Θεσπρωτίας.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
3
2020
2022
Άλλο, Επιστημονικά Υπεύθυνη Πρακτικής Άσκησης για το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2022–2022
Βραβεία Επιχειρηματικότητας 2022
2018–2022
Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΕΙ), ακαδ. ετών 2018-19 έως 2021-22
2018–2023
Διατμηματικό Μεταπτυχιακό "Διοίκηση Επιχειρήσεων και Πληροφοριακά Συστήματα"
2018–2023
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Τουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη"
2007–2022
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ/ (ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ/ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ/ ΤΕΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ/ ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ)
Συντονισμός
2021–2022
Μία διαπολιτισμική εξέταση της συγχώρεσης απέναντι στη μάρκα: Η επίδραση του καταναλωτικού εθνοκεντρισμού και του τύπου σφάλματος
Δημοσιεύσεις
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mattison Thompson Frauke
,
Siamagka Nikoletta Theofania
(2021)
.
Counteracting consumer subversion: Organizational privacy ethical care as driver of online information sharing
.
Psychology & Marketing
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stathopoulou Anastasia
,
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Christodoulides George
(2019)
.
A multi-stakeholder view of social media as a supporting tool in higher education: An educator–student perspective
.
European Management Journal
.
τόμ.37 αρ.4 σ.421-431
.
(2018)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Jirsak S
,
West D
,
Mattison Thompson F
,
Siamagka Nikoletta Theofania
(2018)
.
Delightful Deliberation: The Effect of Intrinsic Processing on Customers’ Delight
.
European Marketing Academy Conference
.
Glasgow - UK
.
Jirsak S
,
West D
,
Mattison Thompson F
,
Siamagka Nikoletta Theofania
(2018)
.
Intuitive versus Analytical Delight: How Customers Process Delightful Stimuli
.
Academy of Marketing Science
.
Porto - Portugal
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Balabanis G
,
Siamagka Nikoletta Theofania
(2017)
.
Inconsistencies in the behavioural effects of consumer ethnocentrism: The role of brand, product category and country of origin
.
International Marketing Review
.
τόμ.34 αρ.2
.
(2016)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Christodoulides G
(2016)
.
Understanding Consumer Brand Forgiveness
.
Global Marketing Conference
.
Hong Kong
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Michaelidou Nina
,
Micevski Milena
,
Siamagka Nikoletta Theofania
(2015)
.
Consumers’ intention to donate to two children’s charity brands: a comparison of Barnardo’s and BBC Children in Need
.
Journal of Product & Brand Management
.
τόμ.24 αρ.2 σ.134-146
.
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Christodoulides George
,
Michaelidou Nina
(2015)
.
The impact of comparative affective states on online brand perceptions: a five-country study
.
International Marketing Review
.
τόμ.32 αρ.3/4 σ.438-454
.
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Christodoulides G
,
Michaelidou N
,
Valvi A
(2015)
.
Determinants of social media adoption by B2B organizations
.
Industrial Marketing Management
.
τόμ.51 σ. 89-99
.
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Balabanis G
(2015)
.
Revisiting consumer ethnocentrism: review, reconceptualization, and empirical testing
.
Journal of International Marketing
.
τόμ.23 αρ.3
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Punjaisri P
,
Antonacci M.V
(2015)
.
An Investigation into the Driving Mechanisms of Consumer Engagement
.
Academy of Marketing Science Conference
.
Denver, CO, USA
.
(2014)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Balabanis G
,
Siamagka Nikoletta Theofania
(2014)
.
The Behavioral Effects of Consumer Ethnocentrism: The role of Brand, Product Category and Country of Origin
.
Global Marketing Conference
.
Marina Bay Sands, Singapore
.
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Christodoulides G
,
Michaelidou N
(2014)
.
The Impact of Comparative Affective States on Online Brand Perceptions: The Moderating Role of Cultural Dimensions
.
Academy of Marketing Science Conference
.
Indianapolis - USA
.
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Christodoulides G
(2014)
.
Social media in higher education: an investigation into UG marketing education in the UK
.
World Marketing Congress
.
Lima - Peru
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Christodoulides G
,
Michaelidou N
,
Siamagka Nikoletta Theofania
(2013)
.
A typology of internet users based on comparative affective states: evidence from eight countries
.
European Journal of Marketing
.
τόμ.47 αρ.1/2 σ.153-173
.
Michaelidou N
,
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Moraes C
,
Micevski M
(2013)
.
Do marketers use visual representations of destinations that tourists value?: Comparing visitors’ image of a destination with marketer-controlled images online
.
Journal of Travel Research
.
τόμ.52 αρ.6
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Michaelidou Nina
,
Siamagka Nikoletta Theofania
,
Christodoulides George
(2011)
.
Usage, barriers and measurement of social media marketing: An exploratory investigation of small and medium B2B brands
.
Industrial Marketing Management
.
τόμ.40 αρ.7 σ.1153-1159
.
Ενημερώθηκε: 2022-11-20