Εκπαίδευση και πολιτιστικός πλουραλισμός [ΠΠΔΕ]

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕκπαίδευση και πολιτιστικός πλουραλισμός [ΠΠΔΕ] / Education and Cultural Pluralism
ΚωδικόςΠΕ001
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασιλική Μητροπούλου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012747

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 44
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Με παιδαγωγική επάρκειαΥποχρεωτικό Κατεύθυνσης843

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕκπαίδευση και πολιτιστικός πλουραλισμός
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600198583

Πρόγραμμα Τάξης

Κτίριο
ΌροφοςUnknown
ΑίθουσαΕξ αποστάσεως (900)
ΗμερολόγιοMonday 17:00 to 20:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν απαιτούνται προαπαιτούμενα μαθήματα
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση των διαλέξεων οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: -γνωρίζουν για τις άλλες θρησκείες - εξασκούν την ομαδοσυνεργατική διαδικασία μάθησης τόσο μεταξύ τους όσο και εντός της σχολικής τάξης. - κατανοούν ότι η ευκαιρία που δίδεται με το μάθημα των θρησκευτικών στην αποδοχή και τον αλληλοσεβασμό της θρησκευτικής ταυτότητας του «άλλου» το καθιστά μοναδικό - αναπτύσσουν ποικίλους τρόπους εφαρμογής του
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η εξοικείωση με τον θρησκευτικό πλουραλισμό και τη θρησκευτική ετερότητα. Η παρουσία του άλλου στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και στα κείμενα των εγχειριδίων και πώς μέσα από τα αναλυτικά προγράμματα προτείνονται ομαδοσυνεργατικής δραστηριότητες με σκοπό τη συνειδητοποίηση της ετερότητας, της αποδοχής και του αλλησοβεσμού.
Λέξεις Κλειδιά
θρησκευτικός πλουραλισμός, θρησκευτική ετερότητα, αναλυτικά προγράμματα, αλληλοσεβασμός, θρησκευτική αποδοχή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση PowerPoint και email στην επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις602,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων532,1
Εξετάσεις120,5
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Γκότοβος, Ε. 2003. Εκπαίδευση και ετερότητα. Μεταίχμιο.Αθήνα
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Taylor, C. 2002. Πολυπολιτισμικότητα.
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020