Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα έχει δύο μέρη.
ΜΕΡΟΣ 1
Αφενός πρέπει οι διδασκόμενοι να εξοικειωθούν με την ευρεία χρήση των πάσης φύσεως φορητών συσκευών, και αφετέρου πρέπει να είναι σε θέση να παραμετροποιούν, σχεδιάζουν και προγραμματίζουν τις διεπαφές που καθορίζουν την αλληλεπίδραση με τις φορητές συσκευές και το Διαδίκτυο.
Έμφαση δίνεται στην εκπαιδευτική διάσταση της χρήσης φορητών συσκευων:
- Στη διασύνδεση με το υπολογιστικό "σύννεφο" της εκπαίδευσης
- Στην παραμετροποίηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων μάθησης
- Στην εκμάθηση μέσω διαδραστικών "εργαστηρίων" και τεχνολογιών
ΜΕΡΟΣ 2: Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών με Ionic / React με έμφαση στις Διεπαφές των Φορητών Συσκευών για χρήση στη Φωνητική Τεχνολογία
Το 2ο μέρος αναπτύσσεται σε συνεργασία με το Κέντρο Κοχλιακών Εμφυτεύσεων του Πανεπιστημιακού Γ. Ν. ΑΧΕΠΑ.
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΜΕΡΟΣ 1
Eισαγωγή - Προγραμματισμός της Διεπαφής: Περιγραφή των διεπαφών και των λειτουργιών ενός τυπικού φορητού συστήματος σε iOS, Android και Windows8/10.
Εκπαιδευτικές διαδράσεις των φορητών τεχνολογιών: Εξ αποστάσεως μάθηση από φορείς εκπαίδευσης με χρήση υπολογιστικών συσκευών και Web υπηρεσίες.
Εφαρμογές των φορητών διεπαφών: Νέες τεχνολογίες που επιταχύνουν την πρόσβαση στην πληροφορία και συνεισφέρουν στο διαμοιρασμό γνώσης και εκπαιδευτικών εμπειριών. Wiki και ολοκληρώση - ενσωμάτωση σε Κοινωνικά Δίκτυα.
ΜΕΡΟΣ 2: Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών Ionic / React
Λέξεις Κλειδιά
Διαδραστικές Φορητές Τεχνολογίες, Σχεδίαση Αλληλεπίδρασης, Ταχεία Προτυποποίηση, Αξιολόγηση, Ανάπτυξη Android εφαρμογών
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Μέρος 1
a. J. Nielsen, Designing Web Usability, New Riders Publishing 2000 (υπάρχουν ανάτυπα στη Βιβλιοθήκη).
b. M. Driscoll, Web Based Training, Wiley & Sons, 2002 (υπάρχουν ανάτυπα στη Βιβλιοθήκη).
c. J. Steele, N. To, The Androids Develiper's Cookbook, Pearson Education, 2012.
ΜΕΡΟΣ 2: Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών Android
- Google (n.d.). Material design. Retrieved from https://material.io/design/