Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο/η φοιτητής/τρια που θα έχει ολοκληρώσει επιτυχώς το μάθημα θα είναι σε θέση να:
a) διακρίνει τα οργανωτικά πρότυπα και τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της γλώσσας του ραδιοτηλεοπτικού δελτίου
b) εφαρμόσει αποτελεσματικά καθιερωμένους κανόνες γραφής και παρουσίασης της ραδιοτηλεοπτικής είδησης
g) συντάξει και να παρουσιάσει ένα σύντομο δελτίο ειδήσεων στα αγγλικά
Περιεχόμενο Μαθήματος
Παρουσίαση, μελέτη και εξάσκηση στη γραφή κειμένων για αγγλόφωνα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα ειδήσεων. Κριτήρια επιλογής ειδήσεων, χαρακτηριστικά των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών ειδήσεων, οργανωτικά σχήματα. Χρόνος, ρηματική όψη και λεξιλογικές επιλογές σε σχέση με τα κριτήρια της επικαιρότητας, αμεσότητας και ‘προσωποποίησης’ των ειδήσεων. Ο ρόλος της συνοχής και της συνεκτικότητας στα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά κείμενα. Δημοσιογραφικοί κανόνες και τεχνικές γραφής της ραδιοφωνικής και τηλεοπτικής είδησης. Χρησιμοποιείται αυθεντικό οπτικοακουστικό υλικό από βρετανικά και αμερικανικά δελτία ειδήσεων
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Cremer, C. F., P. O. Keirstead & Richard D. Y. (1996). ENG Television News, New York: McGraw-Hill Companies, Inc.
Dominick, J.R. (2010). The Dynamics of Mass Communications: Media in the Digital Age. NJ: Mac-Graw Hill Education.
Hicks, W. (1998), 2nd edition. English for Journalists, London & New York: Routledge.
Itule, B. D. and D. A. Anderson (1994), 3rd edition. News Writing and Reporting for Today's Media, New York: McGraw-Hill, Inc.
Mencher, M. (1994), 6th edition. News Reporting and Writing. NJ: Brown Publishers.
Stovall, J. G. (2002), 5th edition. Writing for the Mass Media, Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice Hall.
White, Ray (1990). TV News. Building a Career in Broadcast Journalism. NY: Focal Press.