Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές μαθαίνουν να σχεδιάζουν, να αναπτύσουν και νε εξετάζουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, ενώ παράλληλα κατανοούν τον οικονομικό και κοινωνικό της ρόλο.
Οι φοιτητές εξοικειώνονται με την διαδικασία σχεδιασμού μιας διαφημιστικής εκστρατείας καθώς και με το δημιουργικό τμήμα του σχεδιασμού και της ανάπτυξης μιας διαφήμισης.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Διεξοδικά συζητούνται η ιεραρχική κλιμάκωση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης, η διαδικασία επεξεργασίας της πληροφορίας στη διαφήμιση, οι παράγοντες και οι προϋποθέσεις, αλλά και τα εμπόδια ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής διαφήμισης. Εξετάζονται θέματα όπως ο καθορισμός των διαφημιστικών στόχων και του προϋπολογισμού, η διαμόρφωση του διαφημιστικού προγράμματος, η σχεδίαση της διαφήμισης και η εφαρμογή υλοποίησης της δημιουργικής ιδέας, η απεικόνιση και η διαμόρφωση του διαφημιστικού κειμένου, ο σχεδιασμός και η επιλογή των μέσων επικοινωνίας. Παρουσιάζεται η οργάνωση και η λειτουργία της διαφημιστικής εταιρίας. Το μάθημα ολοκληρώνεται με την κριτική προσέγγιση στον ρόλο της διαφήμισης στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.
Λέξεις Κλειδιά
Διαφήμιση, δημιουργικό, ιεραρχική κλιμάκωση, διαφημιστικό σχέδιο
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1.Διαφήμιση και Προώθηση, 10η Έκδοση, (2016), Belch G. - Belch M., ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α. ΤΖΙΟΛΑ & ΥΙΟΙ Α.Ε.
2.Ουίλλιαμ Λαϊς κ.α. (2008), Διαφήμιση και Επικοινωνία, εκδόσεις Καστανιώτη.
3.Scott Purvis (2011), Which ad pulled best?, New York: McGraw-Hill Co.
4. Θ. Κουτούπη (1987), Η Διαφήμιση και τα Μυστικά της, Αθήνα: Εκδότης Γαλαίος
5. Rossiter, J.R., and S. Bellman (2005), Marketing Communications, French Forest N.S.W.: Pearson Education Australia.
6. Smith, P.R., and J. Taylor (2003), Marketing Communications: An Integrated Approach, London: Kogan Page Limited.
7. Tellis, G.J. (2004): Effective Advertising, Thousand Oaks Ca: Sage Publications
8. Wells, W., J. Burnett, and S. Moriarty (2003), Advertising Principles and Practice, Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall.
9. Μ. Χαιρετάκης (2008), Τρία Κείμενα για την Πολιτική Διαφήμιση, Θεσσαλονίκη: University Studio Press.