ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ / ANIMATION
Κωδικός7ΣΕ3
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΚλεονίκη Δρούγκα
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600014745

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 55
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής Υποχρεωτικό746

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600237100
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
1. θα γνωρίσουν τις ιδιαίτερες αφηγηματικές επιλογές που προσιδιάζουν στο animation -βασικές αφηγηματικές δομές/ αφηγηματικά στοιχεία του σεναριακού λόγου. 2. Θα ασκηθoύν σε τεχνικές σεναρίου animation.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο προγραμματισμός διαμορφώνεται ως εξής: Εβδομάδες 1-8: εισαγωγή στην ιστορία του animation-χαρακτηριστικά αφήγησης στις ταινίες εμψύχωσης/ σχολές, παρακολούθηση ταινιών, ασκήσεις γραφής δημιουργικής γραφής σεναρίων animation - script editing, επαφή με δημιουργούς ταινιών animation. Εβδομάδες 9-11: παρουσιάσεις εργασιών Εβδομάδες 12-13: απορίες/θέματα φοιτητών/τριών
Λέξεις Κλειδιά
εμψύχωση, animation, αφήγηση, κινούμενα σχέδια, χαρακτήρες, πλοκή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις581,9
Συγγραφή εργασίας / εργασιών461,5
Καλλιτεχνική δημιουργία461,5
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο βαθμός αποτελεί συνισταμένη δυο παραμέτρων: 1. της γραπτής εργασίας, η οποία παρουσιάζεται - script editing, 50% 2. των εργασιών-ασκήσεων, μέρος των οποίων παρουσιάζεται και διορθώνεται στο μάθημα κατά τη διάρκεια του εξαμήνου - script editing, 50% Η αξιολόγηση αφορά την εξεταστική του Φεβρουαρίου και του Σεπτεμβρίου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βασιλειάδης Γ. (2006). ANIMATION, Ιστορία και Αισθητική του Κινούμενου Σχεδίου, Αιγόκερως. Αλέτρας Ν. (2023) Θεμελιώδεις αρχές παραγωγής κινηματογραφικού 3-D animation, Αιγόκερως- Θεονύμφη Βενιανάκη
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Βαλούκος, Στ. (2006). Το σενάριο, Αιγόκερως. Καλογεροπούλου - Kallas, Χ. (2006). Σενάριο, η τέχνη της αφήγησης και της επινόησης στον κινηματογράφο. Νεφέλη. Καλογεροπούλου - Kallas, Χ. (2009). Bio/Pic οι ζωές των λίγων. Πατάκης. Campbell, J. (2001). O ήρωας με τα χίλια πρόσωπα. Ιάμβλιχος. Field S. (1986). Σενάριο. Αθήνα: Κάλβος.
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-10-2023