Writing Personal Columns in Newspapers, Magazines & Blogs

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςWriting Personal Columns in Newspapers, Magazines & Blogs / Writing Personal Columns in Newspapers, Magazines & Blogs
ΚωδικόςIP1900
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΖωή Βερβεροπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000230

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςWriting Personal Columns in Newspapers, Magazines & Blogs
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600243305
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Επίπεδο αγγλικής γλώσσας Β2.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο πλαίσιο του μαθήματος ο φοιτητής αναμένεται να: 1.Γνωρίζει και διακρίνει τα άρθρα γνώμης τόσο στην έντυπη όσο και στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία. 2.Αναγνωρίζει τις μορφολογικές, δομικές και υφολογικές ιδιαιτερότητες των προσωπικών στηλών(columns). 3.Εφαρμόζει αποτελεσματικές τεχνικές, ώστε να συντάσσει προσωπικές στήλες σχολιασμού για τα ΜΜΕ με προσεγμένο λόγο και σύμφωνα με τους δημοσιογραφικούς κανόνες.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μελετώνται επίκαιρες προσωπικές στήλες από έγκριτα αγγλόφωνα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Εξετάζεται η παρουσία και ο ρόλος των προσωπικών στηλών στη σύγχρονη δημοσιογραφία, καθώς και η διαδικασία σύνταξης αυτών: οργανωτικό πλάνο, πηγές, δομή του άρθρου, ύφος, τεχνικές συγγραφής, γλωσσικές επιλογές. Οι φοιτητές αναπτύσσουν τον γραπτό λόγο και στην πράξη, συγγράφοντας προσωπικές στήλες για θέματα επικαιρότητας.
Λέξεις Κλειδιά
Δημοσιογραφική γραφή, Προσωπικές στήλες
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Οι παραδόσεις του μαθήματος περιλαμβάνουν παρουσιάσεις με Power Point. Ιντερνετ (αγγλόφωνες ιστοσελίδες) Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω e-mail.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Hennessy, B. (1997). Writing feature articles: A practical guide to methods and markets. Oxford [England]: Focal Press. Holmes, Tim (2005) “Getting personal. How to write comment”. In R. Keeble (ed.), Print Journalism. A Critical Introduction, 170-8. London & New York: Routledge. Pape Susan & Featherstone Sue (2006) Feature writing: A practical introduction, London: Sage. Phillips, Angela (2007) Good Writing for Journalists. London: Sage. Shrimsley, Bernard: «Columns! The Good, the Bad, the Best», British Journalism Review 14.3 (2003), 23-30. - Αγγλόφωνα άρθρα-προσωπικές στήλες για μελέτη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-11-2015