Νευροψυχολογική Εκτίμηση Παιδιών

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝευροψυχολογική Εκτίμηση Παιδιών / Neuropsychological Assessment of Children
ΚωδικόςΚΨΝ-301
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016424

Πρόγραμμα Σπουδών: Κλινική Ψυχολογία και Νευροψυχολογία

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 6
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Κλινική ΝευροψυχολογίαΥποχρεωτικό3210

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝευροψυχολογική Εκτίμηση Παιδιών
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600244682
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Καμμία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα της Νευροψυχολογικής Εκτίμησης παιδιών πραγματεύεται θέματα που ο φοιτητής πρέπει να κατέχει πριν προχωρήσει σε νευροψυχολογική εκτίμηση παιδιών και εφήβων. Συγκεκριμένα ο φοιτητής με το τέλος του μαθήματος θα πρέπει να μπορεί να συνδυάσει την νευροανατομία του αναπτυσσόμενου εγκεφάλου του παιδιού, την αναπτυξιακή νευροψυχολογία, την γνώση ψυχομετρικών τεστ αλλά και την κλινική συνέντευξη και ιστορικό σε μια ολοκληρωμένη έκθεση αποτελεσμάτων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα θα χωριστεί σε τρεις ενότητες: Α. 1. Νευροανατομία του αναπτυσσόμενου εγκεφάλου 2. Νευροαναπτυξιακές διαταραχές 3. Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία Β. Ψυχομετρικά Εργαλεία, Βαθμολογία και Αποτελέσματα Γ. Νευροψυχολογική Έκθεση: Συμπεράσματα και Συστάσεις
Λέξεις Κλειδιά
Νευροαναπτυξιακές διαταραχές, νευροψυχολογική εκτίμηση παιδιών
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Moodle, powerpoint, e-mail, skype
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις783
Εργαστηριακή Άσκηση783
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων803,1
Συγγραφή εργασίας / εργασιών240,9
Σύνολο26010
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στο μάθημα και επάρκεια στη χορήγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών (50%), τελική γραπτή εξέταση (50%).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Reynolds, C., & Fletcher-Janzen, E. (2010). Handbook of Clinical Child Neuropsychology. New York, NY: Springer.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-04-2019