Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
H εφαρμογή της γνωστικής θεραπείας. Συγκεκριμένα: Η λήψη ιστορικού. Η εννοιολογική σύλληψη του προβλήματος των πελατών. Ο σχεδιασμός της θεραπείας και η επιλογή των κατάλληλων τεχνικών για το πρόβλημα του συγκεκριμένου πελάτη. Η αξιολόγηση της πορείας της θεραπείας κατα διαστηματα και η αναπροσαρμογή της θεραπείας ανάλογα.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μαθήματα σεμιναριακού τύπου όπου οι φοιτητές παρουσιάζουν το ιστορικό ατόμων που βλέπουν θεραπευτικά και στη συνέχεια συζητούν την προτεινόμενη διατύπωση του προβλήματος καθώς και το θεραπευτικό σχεδιασμό. H διατύπωση του προβλήματος και ο σχεδιασμός της θεραπείας βασίζονται στην γνωστική προσέγγιση. Οι φοιτητές πρέπει να συμβουλευτούν τη διεθνή βιβλιογραφία για να προετοιμάσουν τη διατύπωση του προβλήματος και το σχεδιασμό της θεραπείας.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Young, J.E., Klosko, J.S., & Weishaar, M.E. (2003). Schema therapy: A practitioner’s guide. NY: Guilford Press.
Persons, J.B., Davidson, J., & Tompkins, M.A. (2001). Essential components of cognitive-behavior therapy for depression. Ch. 1, 2, 3, 5, & 7. Washington, DC: American Psychological Association.
Leahy, R.L. (2001). Overcoming resistance in cognitive therapy. NY: Guilford Press.
Beck, J.S. (2005). Cognitive therapy for challenging problems. NY: Guilford Press.
Beck, J.S. (2nd Ed.) (2011). Cognitive Behavior Therapy: Basics and Beyond. NY: Guilford Press.