Γαλλική Γλώσσα ΙΙ: Γραπτός Λόγος: Μορφοσύνταξη ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα ΙΙ: Γραπτός Λόγος: Μορφοσύνταξη ΙΙ / Written discourse- Morphology/Syntax II
Τίτλος στα ΓαλλικάLangue française II : discours écrit. Morphosyntaxe II
ΚωδικόςΥ-ΓΛΩ-04
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006340

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα ΙΙ: Γραπτός Λόγος: Μορφοσύνταξη ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600247477
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- Έννοιες, ανάλυση και ανάπτυξη μεταγλώσσας - Βελτίωση του γραπτού λόγου: εφαρμογές, παραγωγικές δραστηριότητες - Ανάπτυξη προσληπτικών και παραγωγικών δεξιοτήτων: εφαρμογές, παραγωγικές δραστηριότητες - Δομική ανάλυση κειμένων: εφαρμογές, παραγωγικές δραστηριότητες - Ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα, συνέχεια του μαθήματος με κωδικό Υ-ΓΛΩ-01, αποτελεί μια περιγραφική ανάλυση και μελέτη των κύριων χαρακτηριστικών της δομής της Γαλλικής Γλώσσας εστιάζοντας στα ακόλουθα επίπεδα ανάλυσης και μελέτης: μορφολογία, σύνταξη και σημασιολογία. Εξετάζονται το ρηματικό σύνολο και η μετοχή. 13 ενότητες 1 Ρηματικό σύνολο Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris. Riegel M. et al., 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris. 2 Εγκλίσεις Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris. Riegel M. et al., 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris. 3 Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris. Riegel M. et al., 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris. 4 Μετοχή ενεστώτα και Ρηματικό επίθετο Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris. Riegel M. et al., 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris. 5 Βοηθητικά ρήματα Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris. Riegel M. et al., 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris. 6 Βοηθητικά ρήματα Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris. Riegel M. et al., 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris. 7 Δραστηριότητες 8 Συνδετικά ρήματα Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris. Riegel M. et al., 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris. 9 Δραστηριότητες 10 Μεσοπαθητικά ρήματα Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris. Riegel M. et al., 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris. 11 Απρόσωπα ρήματα Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris. Riegel M. et al., 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris. 12 Δραστηριότητες 13 Ανασκόπηση μαθήματος – Ανατροφοδότηση
Λέξεις Κλειδιά
μορφολογία, σύνταξη, σημασιολογία, ρηματικά σύνολα, μετοχή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,6
Σεμινάρια251
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων190,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών391,6
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η επίδοση των φοιτητών ελέγχεται με συνεχή αξιολόγηση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Poisson-Quinton S., R. Mimran, M. Mahéo-Le Coadic, 2002, Grammaire expliquée du français, CLE International, Paris.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Bentolila A., 1995, Grammaire alphabétique, Nathan, Paris. -Dubois J. et al., 2002, Dictionnaire de linguistique, Larousse, Paris. -Eluerd R., 2002, Grammaire descriptive de la langue française, Nathan, Paris.- Girodet J., 2007, Pièges et difficultés de la langue française, Bordas, Paris. -Riegel Martin et al, 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris.
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-10-2023