Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές με την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα μπορούν να:
1. Αναγνωρίζουν τα είδη και γένη του αγγλόφωνου δημοσιογραφικού λόγου καθώς και τις ποικιλίες του
2. Χρησιμοποιούν γενικό και ειδικό λεξιλόγιο, γραμματικές δομές και σύνταξη που εμφανίζονται στα είδη και στις λειτουργικές ποικιλίες του αγγλόφωνου δημοσιογραφικού λόγου
3. Παράγουν μικρά κείμενα ειδησεογραφικού τύπου
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες με το τοπίο των αγγλόφωνων έντυπων και ηλεκτρονικών Μ.Μ.Ε. Μέσω της εξέτασης κειμένων και οπτικοακουστικού υλικού που προέρχονται από είδη του έντυπου και ηλεκτρονικού δημοσιογραφικού λόγου (ειδήσεις, σχολιογραφία, τηλεοπτικό ρεπορτάζ, συνέντευξη) αναπτύσσονται δεξιότητες του προφορικού και γραπτού λόγου. Έμφαση δίνεται στη δομή των κειμένων, στην ανάπτυξη ειδικού, γενικού και ακαδημαϊκού λεξιλογίου, στις λειτουργικές ποικιλίες και στα υφολογικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το δημοσιογραφικό λόγο. Οι φοιτητές και φοιτήτριες ασκούνται στη συγγραφή βασικών δημοσιογραφικών κειμένων.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Collins COBUILD (1995) English Dictionary. London: Harper Collins Publishers.
Goldstein, N. (ed.) (1996) The Associated Press Stylebook and Libel Manual. Reading, Massachusetts, Menlo Park: Addison–Wesley Publishing Company
Hewings, M. (1999) Advanced Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press.
Itule, B. D. and D. A. Anderson (1994) News Writing and Reporting for Today's Media. New York: McGraw-Hill, 3rd ed.
Mc Carthy, M. and O’Dell, F. (2002) English Vocabulary in Use (advanced). Cambridge: Cambridge University Press.
Stovall, J. G. (2002) Writing for the Mass Media. Englewood Cliffs, N. Jersey: Prentice Hall, 5th ed.