Αγγλικά για τη Δημοσιογραφία και τα Μέσα Επικοινωνίας

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑγγλικά για τη Δημοσιογραφία και τα Μέσα Επικοινωνίας / English for Journalism and the Media
ΚωδικόςΑΓΕ0601
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΜαρίνα Τζωαννοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600019839

Πρόγραμμα Σπουδών: ΑΝΠΠΣ Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. (2020-2021)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 163
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΓΕΝΙΚΟΣΥποχρεωτικό215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑγγλικά για τη Δημοσιογραφία και τα Μέσα Επικοινωνίας
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600248645
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές με την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα μπορούν να: 1. Αναγνωρίζουν τα είδη και γένη του αγγλόφωνου δημοσιογραφικού λόγου καθώς και τις ποικιλίες του 2. Χρησιμοποιούν γενικό και ειδικό λεξιλόγιο, γραμματικές δομές και σύνταξη που εμφανίζονται στα είδη και στις λειτουργικές ποικιλίες του αγγλόφωνου δημοσιογραφικού λόγου 3. Παράγουν μικρά κείμενα ειδησεογραφικού τύπου
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες με το τοπίο των αγγλόφωνων έντυπων και ηλεκτρονικών Μ.Μ.Ε. Μέσω της εξέτασης κειμένων και οπτικοακουστικού υλικού που προέρχονται από είδη του έντυπου και ηλεκτρονικού δημοσιογραφικού λόγου (ειδήσεις, σχολιογραφία, τηλεοπτικό ρεπορτάζ, συνέντευξη) αναπτύσσονται δεξιότητες του προφορικού και γραπτού λόγου. Έμφαση δίνεται στη δομή των κειμένων, στην ανάπτυξη ειδικού, γενικού και ακαδημαϊκού λεξιλογίου, στις λειτουργικές ποικιλίες και στα υφολογικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το δημοσιογραφικό λόγο. Οι φοιτητές και φοιτήτριες ασκούνται στη συγγραφή βασικών δημοσιογραφικών κειμένων.
Λέξεις Κλειδιά
αγγλικά για ειδκούς σκοπούς, δημοσιογραφικός λόγος, μέσα επικοινωνίας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Οι παραδόσεις του μαθήματος περιλαμβάνουν και παρουσιάσεις με power point. Το πλήρες υλικό του μαθήματος είναι αναρτημένο στο e-learning.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων60
Εξετάσεις3
Σύνολο102
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με τελική εξέταση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Ceramella, N. and Lee, E. (2008). Cambridge English for the Media. Cambridge: Cambridge University press
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Collins COBUILD (1995) English Dictionary. London: Harper Collins Publishers. Goldstein, N. (ed.) (1996) The Associated Press Stylebook and Libel Manual. Reading, Massachusetts, Menlo Park: Addison–Wesley Publishing Company Hewings, M. (1999) Advanced Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press. Itule, B. D. and D. A. Anderson (1994) News Writing and Reporting for Today's Media. New York: McGraw-Hill, 3rd ed. Mc Carthy, M. and O’Dell, F. (2002) English Vocabulary in Use (advanced). Cambridge: Cambridge University Press. Stovall, J. G. (2002) Writing for the Mass Media. Englewood Cliffs, N. Jersey: Prentice Hall, 5th ed.
Τελευταία Επικαιροποίηση
27-11-2020