ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ (Ορολογία)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ (Ορολογία) / ENGLISH II
ΚωδικόςΞΓ0102
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΚλεοπάτρα Κοντούλη
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID120000462

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 82
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΞένη Γλώσσα215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ (Ορολογία)
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600248985
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Γνώση της Αγγλικής σε Β2 επίπεδο.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές αναμένεται ότι στα πλαίσια του μαθήματος θα • κατανοήσουν θεατρικούς όρους και έννοιες που συνδέονται με διαφορετικά είδη θεάτρου. • εξοικειωθούν με αυθεντικά κείμενα από το χώρο των θεατρικών σπουδών. • καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη μέσα από την επαφή τους με κείμενα από τον χώρο του δράματος, του θεάτρου και της performance.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αυθεντικά κείμενα στα Αγγλικά από τον χώρο του θεάτρου που συνοδεύονται από ασκήσεις κατανόησης των κειμένων και της θεατρικής ορολογίας καθώς και ασκήσεις ανάπτυξης δεξιοτήτων παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου στα Αγγλικά αναφορικά με τις θεατρικές σπουδές. Ενδεικτικοί τίτλοι κεφαλαίων: Scenography, Comedy, Devising, A designer’s lexicon, Shakespeare’s audiences, Playtexts in Shakespeare’s time, What is genre?, The revenge tragedy, Separate Tables.
Λέξεις Κλειδιά
Θεατρικό είδος, Αγγλική Αναγέννηση, σκηνογραφία, problem play, revenge tragedy
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Powerpoint παρουσιάσεις, e-learning platform, email
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων753
Καλλιτεχνική δημιουργία100,4
Εξετάσεις10,0
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Maglavera, Soultana. 2021. English for Fine Arts Studies. Thessaloniki: University Studio Press.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Pickering, Kenneth. 2005. Key concepts in drama and performance. Basingstoke, Hampshire: Palgrave Macmillan. McEnvoy, Sean. 2000. Shakespeare: THe Basics. London: Routledge.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-04-2024