-
Χατζηαθανασιου Ανδρεας. Κατανόηση αυθεντικών μη αφηγηματικών κειμένων από παιδιά Ε΄και ΣΤ΄τάξεων δημοτικών σχολείων: Μια ψυχογλωσσολογική προσέγγιση.
-
Οικονομίδου Χρυσούλα. Η σχέση αναγνωστικής κατανόησης και αυτοεκτίμησης σε παιδιά Ε' και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
-
Ξεφτερη Ελενη. Γραμματισμός στην πρώτη σχολική ηλικία με τη χρήση εναλλακτικών προσεγγίσεων: Μια διδακτική παρέμβαση με βάση το από πάνω προς τα κάτω μοντέλο διδασκαλίας.
-
Μπαξεβανίδου Βασιλική. Η διδασκαλία του γραμματισμού στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου: Απόψεις, γνώσεις και πρακτικές εφαρμογές των εκπαιδευτικών
-
Μπιλιαδέρη Λαμπρινή. Διατροφική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Αξιολόγηση
-
Πράντζαλου Πολυξένη. Ικανότητα ορθογραφημένης γραφής και νοητικό λεξικό: Ο ρόλος των ορθογραφικών και σημασιολογικών αναπαραστάσεων
-
Στάθη Ευγενία. Ικανότητα παραγωγής γραπτών αφηγηματικών κειμένων από παιδιά Στ΄ Δημοτικού: Η σχέση της με τη συναισθηματική νοημοσύνη
-
Τσελέπη Χριστίνα. Κίνητρα και η σχέση τους με την επιλογή του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.
-
Ρούσσου Καρμελίνα. Κατανόηση γραπτών κειμένων: Η σχέση της με την ικανότητα συναγωγής συμπερασμάτων, την εργαζόμενη μνήμη και την αναγνωστική ευχέρια.
-
Γακοπούλου Δήμητρα. Ικανότητα συναγωγής συμπερασμών στην αναγνωστική κατανόηση: διερεύνηση της επίδρασης της εργαζόμενης μνήμης και των προϋπαρχουσών γνωστικών δομών.
-
Κουτρή Βασιλική Μιχαέλα. Ικανότητα παραγωγής γραπτών κειμένων από παιδιά Δημοτικού Σχολείου: Η σχέση της με την αυτοαντίληψη και τα κίνητρα
-
Μπαγκλαρίδου Μαρία Λαρίσα. Ανάπτυξη της αναγνωστικής κατανόησης σε παιδιά Ε' και ΣΤ΄ Δημοτικού: Η σχέση της με το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο