Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Αχιλλεας Παπαδημητριου
Διδάσκων με σύμβαση, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Προσωπικά Στοιχεία
achipap@edlit.auth.gr
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
009Υ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
021Υ
ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ
037Υ
ΔΑΣΙΚΗ ΟΔΟΠΟΙΙΑ
305Ε
ΔΑΣΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
017Υ
Τεχνικό Σχέδιο-Ψηφιακές Σχεδιάσεις
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Π1812
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒ
Π3031
Προϋποθέσεις έρευνας στη συμμετοχή ενηλίκων στην εκπαίδευση
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
082Υ
ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΔΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥ
308Ε
ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
404Π
ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ
602Ε
ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
606Π
ΔΑΣΙΚΗ ΟΔΟΠΟΙΙΑ
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Π3010
Εκπαιδευτική πράξη ΙΙ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2019–2021
Επαγγελματοποίηση εμπειρογνωμώνων εγκυροποίησης δεξιοτήτων
2017–2019
Εγκυροποίηση των δεξιοτήτων ένταξης σε πρόσφυγες.
2017–2019
Έρευνα και αξιολόγηση για την εγκυροποίηση και αποτίμηση της μη τυπικής εκπάιδευσης και της άτυπης μάθησης
2016–2018
Ο δρόμος προς την κορυφή - Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευτών ενηλίκων.
2016–2019
Η εκπαίδευση ενηλίκων ως μέσο προώθησης και ανάπτυξης του συμμετοχικού ενεργού πολίτη.
2016–2018
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Δράσεων για την Πολιτισμική Ποικιλομορφία στην Τροτοβάθμια Εκπαίδευση
2014–2016
Προώθηση και την εγκυροποίηση βασικών δεξιοτήτων στον τομέα της κινητικότητας και της πρακτικής άσκησης στην Ευρώπη
2014–2016
Ανάπτυξη Μεθοδολογίας ΤΠΕ για την Προώθηση,Αποτίμηση και Εγκυροποίηση της Μάθησης και της Κατάρτισης βάσει του προσανατολισμού στις Δεξιότητες.
2012–2013
Επικύρωση επαγγελματικών δεξιοτήτων οι οποίες αποκτήθηκαν με μη τυπικό τρόπο στον χώρο εργασίας
2009–2011
Προωθώντας την ενεργό μάθηση και γήρανση σε μη προνομιούχους ηλικιωμένους (PALADIN)
2001–2004
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής Α.Π.Θ
Δημοσιεύσεις
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ενημερώθηκε: 2021-07-27