Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Τριανταφυλλιά Ρόζη Αγγελάκη
Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991274
angelaki@nured.auth.gr
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.048
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΥΒ.1.018
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.048
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΥΒ.1.018
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2022–2023
Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τo ακαδημαϊκό έτος 2022-2023
2021–2022
Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022.
2015–2020
Μεταπτυχιακές Σπουδές στις "Επιστήμες της Αγωγής"
2010–2015
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας
2009–2009
Το σύγχρονο πρόσωπο του Νομού Καστοριάς:Διεπιστημονική Προσέγγιση
2006–2008
Πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα(1700-1940): Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας
2006–2008
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 2005: Πρακτική άσκηση φοιτητών Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας
Δημοσιεύσεις
(2024)
Άρθρο σε Περιοδικό
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2024)
.
De-Constructing the Imaginary Child in Greek Cypriot Contemporary Young Adult Fiction Novels
.
Leaf journal
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2024)
.
Λογοτεχνία για παιδιά, Ιστορία και ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι: Ένα παράδειγμα
.
Culture - Journal of Culture in Tourism, Αrt and Education
.
τόμ.14 σ.90-100
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2024)
.
Ανιχνεύοντας τη φαντασία και την πραγματικότητα στα παιδικά εικονογραφημένα βιβλία: Υλικές, χωρικές και αισθητηριακές συναντήσεις
.
ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας
.
τόμ.40 σ.1-25
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2024)
.
Το παιδικό βιβλίο γνώσεων ως μέσο πολιτιστικής διαμεσολάβησης
.
MUSEUM & EDUCATION, Μουσείο – Σχολείο – Εκπαίδευση
.
τόμ.12 αρ.3 σ.41-50
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2024)
.
1923, crossover λογοτεχνία και ακτινοβόλος ανάγνωση: Αναπτύσσοντας την κοινωνιολογική φαντασία μέσα από τα graphic novels
.
Νέος Παιδαγωγός
.
αρ.40 σ.14-27
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2024)
.
Ανθρωπόκαινο, δυστοπία και πλανητικός γραμματισμός στη Λογοτεχνία για παιδιά
.
Κείμενα Παιδείας
.
τόμ.7 σ.17-33
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη (επιμ.)
(2024)
.
Littérature intime και διττός βιωματικός χρόνος στα έργα της Ζέη: Αυθιστόρηση και τρίτη ηλικία
.
Αλκη Ζέη «λογοτεχνικό έτος ΑΛΚΗ ΖΕΗ» : 100 χρόνια από τη γέννησή της
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2024)
.
Female role models in children’s informational books
.
CoSciLit: focusing on the Communication of Science, Philosophy and Literature
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2024)
.
Dystopian writing and planetary literacy in children’s picture books’
.
Literature and the Anthropocene in EFL Education
.
Malin Lidstrom Brock / Luleå University of Technology, Sweden
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2024)
.
Folk culture in the digital age: Fairy tales and computer games
.
#YouthMediaLife 2024 "Interdisciplinary Perspectives on Digital Practices"
.
Vienna, Austria
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2024)
.
Connecting Children’s Literature to Education for Sustainability: Ecological posthumanism & solastalgia in children’s picturebooks
.
International Conference of Three Societies on Literature and Science
.
UK
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2024)
.
Λογοτεχνικές διασκευές και πρακτικές οπτικο-ακουστικού γραμματισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
.
1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο για τον Οπτικοακουστικό-Κινηματογραφικό Γραμματισμό
.
Χανιά, Κρήτη
.
(2023)
Άρθρο σε Περιοδικό
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
Gender Stereotypes in Historical Biographical Novels for Children and Young Adults: Anna and Theophano by Kira Sinou
.
libri e liberi
.
τόμ.12 αρ.1 σ.37-52
.
Kanatsouli Melpomeni
,
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
Biographies de femmes illustres pour enfants
.
Σύγκριση
.
τόμ.32 σ. 331–349
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Ψυχαναλυτική κριτική και αυτοβιογραφία: Η αφηγηματική επιθυμία στη γραφή της Ζωρζ Σαρή
.
Diastixo.gr
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Αναδεικνύοντας το γυναικείο φύλο και την πολυπρισματικότητα του ιστορικού και του λογοτεχνικού λόγου στα παιδικά βιβλία γνώσεων
.
Culture - Journal of Culture in Tourism, Αrt and Education
.
τόμ.12 (3) αρ.4 σ.66-77
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Παιδική Λογοτεχνία και οντολογικός επαναπροσδιορισμός του υλικού κόσμου: Ο φιλοσοφικός λόγος και η εικονοποιητική μεταφορά ως μέσα για τη διάσπαση της διχοτόμησης Φύσης-πολιτισμού
.
Διάλογοι!
.
τόμ.9
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Το χρώμα στα λογοτεχνικά βιβλία γνώσεων. Αρχέτυπα και συμβολισμοί. Η περίπτωση της μυθιστορηματικής βιογραφίας
.
Έρευνα στην Εκπαίδευση
.
τόμ.12 αρ.1 σ.147-163
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Μουσική και διαπολιτισμική αγωγή μέσα από τα παιδικά εικονογραφημένα βιβλία
.
ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας
.
τόμ.38
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Η αναβίωση του 1821 στα παιδικά βιβλία γνώσεων μέσα από την αλληλεπίδραση γλωσσικού και εικονιστικού κώδικα
.
Το 1821 στα Γράμματα και στις Τέχνες
.
[επιμ.] Α.Α. Αβραμίδου, Χ. Κ. Κάρτσακα και Μ. Μ. Στεργιούλης
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
αρ.142-154
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Καλλιεργώντας την κουλτούρα του βιβλίου στην εποχή της διαδικτυακής αισθητικής (cyberaesthetics): Παρουσίαση διδακτικού εργαλείου
.
Πρακτικά του 8ου Πανελλήνιου Συνέδριου Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣY, Τόμ. Α’
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Καλλιεργώντας την κουλτούρα του βιβλίου στην εποχή της διαδικτυακής αισθητικής (cyberaesthetics). Παρουσίαση διδακτικού εργαλείου
.
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Εκπαίδευση και Πολιτισμός στον 21ο αιώνα": Πρακτικά
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
τόμ.α αρ.87-99
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Βίαιοι αποχαιρετισμοί: ωριμότητα και ενηλικίωση στα έργα της Άντρης Αντωνίου
.
Με το νήμα της εντοπιότητας: Σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στην παιδική και νεανική λογοτεχνία
.
[eds] Marina Rodosthenous-Balafa, Katerina Karatasou
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Καλλιεργώντας την κουλτούρα του βιβλίου στην εποχή της διαδικτυακής αισθητικής (cyberaesthetics): Παρουσίαση διδακτικού εργαλείου
.
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Εκπαίδευση και Πολιτισμός στον 21ο αιώνα"
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
H επανεγγραφή του τραύματος της Μικρασιατικής Καταστροφής και της ιδεολογίας του προσφυγισμού στη συλλογική συνείδηση των νέων μέσα από τον έντεχνο αφηγηματικό λόγο
.
Πρακτικά Διεθνούς Συνέδριου Επανεκτιμώντας τη Μικρασιατική Καταστροφή (1922-2022), Επιστημονική Επετηρίδα της Σχολής Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (21-23 Οκτωβρίου 2022). Τόμος Β’
.
τόμ.2 σ.229-249
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Βίαιοι αποχαιρετισμοί: ωριμότητα και ενηλικίωση στα έργα της Άντρης Αντωνίου
.
Με το νήμα της εντοπιότητας: Σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στην παιδική και νεανική λογοτεχνία
.
σ.183-211
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
Music Education and Multiculturalism in Children’s picturebooks
.
The Child and the Book Conference 2023 "The Magic of Sound: Children’s Literature and Music"
.
Podgorica, Montenegro
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
Post-humanism and Children’s Literature; Ontological reconceptualization of the material world in children’s picture books
.
7ο international Workshop on Science and Literature (1st International Workshop Giannis Pountos)
.
Aegina, Aegina Island, Greece
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
Συλλογική μνήμη και εθνική ταυτότητα στη λογοτεχνία εξορίας για παιδιά και νέους
.
7ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Νεοελληνικών Σπουδών "Προσεγγίσεις και εστιάσεις στον Νέο Ελληνισμό: κείμενα, εικόνες, αντικείμενα, ιστορίες"
.
Βιέννη, Αυστρία
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
The role of color symbolism and the “truthful” sense of historical reality in children’s informational books: The case of fictional biographies
.
On the palette of imagination” Children and Colours in Literature, Culture, and Education
.
Istanbul, Turkey
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
The pursuit of environmental sustainability through Children’s Literature; The Solarpunk movement
.
How Can Literary Studies Contribute to a Just Transition to Sustainable Societies?
.
Online (Birmingham, UK, and Dubai, UAE)
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
De-constructing the imaginary child in Greek Cypriot contemporary young adult fiction novels
.
On Writing for Young People: Conference 2023
.
Online
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
The reality of fantasy”, subtle subtexts and the material aspect of picturebooks
.
At the Same Table: The Position and Status of Research in Children’s Literature and Culture
.
Zagreb, Croatia
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2023)
.
Nostalgia and Melancholy in Personal Literature: The case of Alki Zei and Zorz Sari
.
8th "Memory, Melancholy and Nostalgia" International Interdisciplinary Conference
.
Gdańsk, Poland
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Αναδεικνύοντας το γυναικείο φύλο και την πολυπρισματικότητα του ιστορικού και του λογοτεχνικού λόγου στα παιδικά βιβλία γνώσεων
.
12ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα» που διοργάνωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
.
Ιωάννινα, Ελλάδα
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Κοινωνία της πληροφορίας, κοινωνία της γνώσης, κοινωνία της δημιουργίας
.
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Διευρύνω τις γνώσεις μέσα από βιβλία γνώσης”: Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος
.
13o Συνέδριο της ΟΜΕΡ "Κατανοώντας και προωθώντας το παιδικό παιχνίδι στον 21ο αιώνα, για ένα καλύτερο μέλλον"
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
1923, crossover λογοτεχνία και ακτινοβόλος ανάγνωση: Αναπτύσσοντας την κοινωνιολογική φαντασία μέσα από τα graphic novels
.
Η ελληνοτουρκική ανταλλαγή πληθυσμών στην τέχνη (1923-2023)
.
Αλεξανδρούπολη, Ελλάδα
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Ανθρωπόκαινο, δυστοπία και πλανητικός γραμματισμός στα παιδικά εικονογραφημένα βιβλία
.
Γραμματισμός και Σύγχρονη Κοινωνία: Δημιουργικότητα, Ισότητα, Κοινωνική Δράση
.
Λευκωσία, Κύπρος
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Η Διαχρονική Μεταφρασιμότητα του Διγενή Ακρίτα στα βιβλία γνώσεων για παιδιά
.
Η’ Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο «Παραδοσιακός Πολιτισμός της Ελλάδας
.
Μόσχα, Ελλάδα
.
Μονογραφία
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2023)
.
Το βιβλίο γνώσεων για παιδιά: Ιστορικές αναζητήσεις, σύγχρονες προκλήσεις
.
University Studio Press
.
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kanatsouli Melpomeni
,
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2022)
.
The Boy in the Royal Box
.
Bookbird: A Journal of International Children's Literature
.
τόμ.60 αρ.4 σ.81-83
.
Kanatsouli Melpomeni
,
Aggelaki Triantafilia-Rosy
(2022)
.
The Marginalised Romani Culture in Greek Society and Its Portrayal in Greek Children’s Literature
.
Dzieciństwo. Literatura I Kultura / Childhood. Literature and Culture
.
τόμ.4 αρ.1 σ.92-106
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2022)
.
Λαϊκός πολιτισμός στην ψηφιακή εποχή: Παραμύθια και ηλεκτρονικά παίγνια
.
Il était une fois ... et il est encore. L'inscription du conte traditionnel dans la littérature de jeunesse contemporaine . Syn-Thèses
.
(2018)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2018)
.
Παιδί, Διδακτική της Ιστορίας και της Φιλοσοφίας: Εναλλακτικές μέθοδοι και προσεγγίσεις
.
Παιδί και Πληροφορία: Αναζητήσεις Ιστορίας, δικαίου, δεοντολογίας και πολιτισμού
.
Μονογραφία
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2018)
.
Το Βυζάντιο στη Λογοτεχνία για παιδιά από το 1955 μέχρι σήμερα: Συγκριτική και ιδεολογική προσέγγιση
.
Γιαχούδης
.
(2010)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2010)
.
Από τον Καποδίστρια στον Όθωνα
.
1821 - Η γέννηση ενός έθνους-κράτους, Δ' Τόμος
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
(2010)
.
1821 - Η γέννηση ενός έθνους-κράτους
.
Άρθρο σε Περιοδικό
Aggelaki Triantafilia-Rosy
,
Kanatsouli Melpomeni
.
Biographies de femmes illustres pour enfants: vers un renouvellement de ce genre littéraire
.
Σύγκριση
.
Aggelaki Triantafilia-Rosy
.
De-constructing the imaginary child in Greek Cypriot contemporary young adult fiction novels
.
Leaf journal
.
Αγγελάκη Τριανταφυλλιά Ρόζη
.
Ψυχαναλυτική κριτική και αυτοβιογραφία: Η αφηγηματική επιθυμία στη γραφή της Ζωρζ Σαρή
.
Diastixo
.
Ενημερώθηκε: 2024-04-03