Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Αναστασία Στάμου
Καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
2310997545
anstamou@del.auth.gr
https://users.auth.gr/anstamou
Scopus ID
7003557368
Google Scholar ID
R_HcYw4AAAAJ&hl=el
https://orcid.org/0000-0002-3725-0068
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία-Κοινωνιογλωσσολογία-Ανάλυση Λόγου
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Ανθρωπιστικά
Ξένες γλώσσες
Μητρική γλώσσα
Κοινωνικές επιστήμες και επιστήμες συμπεριφοράς
Κοινωνιολογία και πολιτιστικές σπουδές
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1998
Πτυχίο
Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας/ Φιλοσοφική
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2000
Master of Arts
School of Language, Linguistics and Translation Studies
University of East Anglia
Μεγάλη Βρετανία
Language in Society (Κοινωνιογλωσσολογία)
Διδακτορικό Δίπλωμα
2004
ΔΔ
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης/ Παιδαγωγική
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Κοινωνιογλωσσογία και ανάλυση λόγου
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΛΩ108
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ
ΑΚ0258
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
ΠΜΣ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟΦΩΝΟ ΧΩΡΟ
ΓΔ_033
Ταυτότητες στον λόγο: Γερμανικότητα-ελληνικότητα
ΠΜΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΕ_001
Κοινωνιογλωσσολογικές προσεγγίσεις της διαπολιτισμικής επικοινωνίας
ΜΔΕ_01
Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΚ0226
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΚ0226-ΕΜ
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ , ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ
ΑΚ0227
ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΑΚ0227-ΕΜ
ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
"Κατασκευές της γερμανικότητας και της ελληνικότητας στη διαδικτυακή σειρά Easy Languages". (Konstruktionen der Deutschheit und der Griechischheit in der online Serie Easy Languages).
Κατασκευές γερμανικότητας και ελληνικότητας: Διερεύνηση απόψεων νεαρών Ελλήνων/ίδων. (Konstruktionen vom Deutschtum und Griechentum: Forschung in einer Gruppe junger griechscher Erwachsener)
"Κατασκευές της διαπολιτισμικότητας στο μάθημα της Γερμανικής ως Δεύτερης Ξένης Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Σχολικά εγχειρίδια και απόψεις εκπαιδευτικών"
'Αναπαραστάσεις εθνικών ταυτοτήτων στον διαφημιστικό λόγο: Μια διαπολιτισμική σύγκριση Ελλάδας και Ιταλίας"
"Κατασκευές της γερμανικότητας στο πλαίσιο εκμάθησης της γερμανικής ως ξένης γλώσσας από ενήλικες: Μια κριτική ανάλυση λόγου του διδακτικού εγχειριδίου Das Leben"
Διδακτορικό
Αναπαραστάσεις "ξένων" στον τηλεοπτικό μυθοπλαστικό λόγο και διδακτικές προτάσεις για την ανάπτυξη του κριτκού γραμματισμού στο πλαίσιο εκμάθησης της Ελληνικής ως Γ2. (Fremdbilder in der Fernsehfiktion und didaktische Vorschlaege zur Entwicklung der Kritischen Literalitaet im Rahmen des Unterrichts Griechisch als Zweitsprache).
2022–2023
Προπτυχιακό
Έμφυλες αναπαραστάσεις σε διδακτικά εγχειρίδια για τη διδασκαλία της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. (Geschlechterdarstellungen in Lehrbuchern im Unterricht Deutsch als Fremdsprache).
2020–2021
Μεταπτυχιακό
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΗΜΙΑΣ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ 2018-2019. ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΑΡΘΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Προπτυχιακό
Γλωσσικά «λάθη» και μεταπραγματολογικά στερεότυπα από ομιλητές/-ήτριες. (Sprachliche „Fehler“ und metapragmatische Stereotypen von Sprechern/innen).
2019–2020
Προπτυχιακό
Αναπαραστάσεις διγλωσσίας στον τηλεοπτικό μυθοπλαστικό λόγο. Η περίπτωση της σειράς "Ταμαμ".
Μεταπτυχιακό
Κοινωνικοπολιτισμικές αναφορές και πολυτροπικότητα στο μάθημα της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας στην Ε’ Δημοτικού: Διδακτικές προτάσεις και εκπαιδευτική παρέμβαση στο πλαίσιο του κριτικού γραμματισμου
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
2009–2010
Αικατερίνη Μαρωνίτη
.
Απεικονίσεις της 'γυναικείας γλώσσας' και η κατασκευή της έμφυλης ταυτότητας σε τηλεοπτικές σειρές, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
Διδακτορικό
2017–2018
Αικατερίνη Μαρωνίτη
.
H γλωσσική ποικιλότητα στον λόγο της μαζικής κουλτούρας: Αναπαραστάσεις της και ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
Θεοδώρα Σαλτίδου
.
Η γλώσσα των νέων ως υφολογικός πόρος όλων των ηλικιών στον τηλεοπτικό λόγο, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
2016–2017
Ελισάβετ Χλαπουτάκη
.
Παιδαγωγικές πρακτικές κριτικού γραμματισμού, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
Γεώργιος Παναγιωτίδης
.
Λογοτεχνική θεωρία και συγγραφική πρακτική: Ίσος Ιησούς, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
2014–2015
Αντώνιος Βασιλείου
.
Η γλώσσα των Βλάχων (Καραγκούνηδων) της Ακαρνανίας: Καταγραφή μιας γλώσσας υπό εξαφάνιση, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
Παναγιώτης-Χρήστος Αλεξόπουλος
.
Οι έμφυλες αναπαραστάσεις στο μάθημα της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος των δύο πρώτων τάξεων του Δημοτικού: Μελέτη των σχολικών εγχειριδίων, των απόψεων των εκπαιδευτικών και των διδακτικών πρακτικών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
6
2020
2021
Μέλος, Κατατακτήριων εξετάσεων
4
2019
2021
Συντονισμός, ΟΜ.Ε.Α
5
2019
2021
Διευθύντρια, Τομέας Γλωσσολογίας-Διδακτικής
1
2018
2021
Μέλος, Προγράμματος Σπουδών/ Οδηγού Σπουδών
2
2018
2019
Μέλος, ΟΜ.Ε.Α
3
2018
2019
Person Responsible, Απόσυρσης
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
2
2019
2021
Μέλος, Επιτροπή Ισότητας των Φύλων
1
2018
2019
Μέλος, Περιβάλλοντος
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
3
2018
2021
Συντονισμός, Θεματική Ενότητα ΠΜΣ στο ΕΑΠ
2
2013
2018
Μέλος, Οδηγού Σπουδών ου Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών
1
2009
2018
Μέλος, Κατατακτήριες εξετάσεις του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2022–2026
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διαπολιτισμική Επικοινωνία"
Συμμετοχή
2020–2023
Υποέργο 6: Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες ΡΟΜΑ για την ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από παιδιά και εφήβους στην Κεντρική Μακεδονία
2020–2023
Πληρωμή μέλους ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ)
2018–2024
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Κριτική σκέψη και ήπιες δεξιότητες (soft skills) στις βιοϊατρικές και κοινωνικές επιστήμες"
2017–2021
ΔΠΜΣ: "Κριτική σκέψη και ήπιες δεξιότητες (soft skills) στις βιοϊατρικές επιστήμες"
2011–2023
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2005–2007
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΙΙ (Περιβάλλον): Δίαυλος: Διεπιστημονική αποτίμηση υλικού κέντρων ενημέρωσης προστατευόμενων περιοχών
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
2002–2023
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας)
1999–2001
Λεξικολογική και ορολογική υποδομή: από τα δεδομένα στο σύστημα
1999–2001
ΤΕΧΝΙΚΟΡΑΜΑ: Τεχνολογία Εικονικής Πραγματικότητας και πολυμέσων στην περιβαλλοντική επιμόρφωση σε θέματα Πολιτισμού, Ανάπτυξης και Τουρισμού
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συντονισμός
6.10.2011-5.9.2015
Γλωσσική ποικιλότητα και γλωσσικές ιδεολογίες στα κείμενα μαζικής κουλτούρας: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση παιδαγωγικού υλικού για την ανάπτυξη της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης
Δημοσιεύσεις
(2023)
Άρθρο σε Περιοδικό
Χατζηδήμου Κωνσταντίνος
,
Καραγιαννίδου Ευαγγελία
,
Παπαδοπούλου Χάρις-Όλγα
,
Στάμου Αναστασία
,
Καλογερογιάννη Φωτεινή
(2023)
.
Εκπαιδευτική και κοινωνική συμπερίληψη παιδιών Ρομά: Παρουσίαση υποστηρικτικών δράσεων στην Κεντρική και τη Δυτική Μακεδονία
.
Νέα Παιδεία
.
αρ.186 σ.10-22
.
(2020)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Stamou Anastasia
,
Kiliario Angeliki
(2020)
.
Language education policy discourses on refugee children: evidence from the Greek context
.
Children's Lives in Southern Europe
.
Edward Elgar
.
Μπουκάλα Σαλώμη
,
Στάμου Αναστασία
(2020)
.
Κριτική Ανάλυση Λόγου: Εισαγωγικό Σημείωμα
.
Κριτική Ανάλυση Λόγου: (Απο)δομώντας την Ελληνική Πραγματικότητα
.
Νήσος
.
Στάμου Αναστασία
(2020)
.
"Πόσο χρονών είμαι; Όσο μιλάω!": Κριτική ανάλυση του τηλεοπτικού μυθοπλαστικού λόγου - Η περίπτωση των ηλικιακών ταυτοτήτων
.
Κριτική Ανάλυση Λόγου: (Απο)δομώντας την Ελληνική Πραγματικότητα
.
Νήαος
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Alexopoulos Christos
,
Stamou Anastasia
(2020)
.
Gender representations and language education: The case of the primary school textbook for the teaching of Greek language in the first grade
.
Electronic Proceedings of 4th International Conference Education Across Borders "Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives"
.
Florina, Greece
.
Στάμου Αναστασία
(2020)
.
Κριτικοί γραμματισμοί στην κοινωνιογλωσσική ποικιλότητα της μαζικής κουλτούρας: Ερευνητικά δεδομένα και κριτικές προεκτάσεις
.
«Η Νέα Ελληνική γλώσσα στον Παρευξείνιο Χώρο και στα Βαλκάνια»: Ερευνητικές αποτυπώσεις και διδακτικές προσεγγίσεις
.
(επιμ.) Μαρία Δημάση, Έλενα Γρίβα, Ζωή Γαβριηλίδου
.
Καβάλα
.
Σαϊτα
.
σ.805-828
.
Μονογραφία
Μπουκάλα Σαλώμη (επιμ.)
,
Στάμου Αναστασία (επιμ.)
(2020)
.
Κριτική Ανάλυση Λόγου: (Απο)δομώντας την ελληνική πραγματικότητα
.
Νήσος
.
Στάμου Αναστασία
(2020)
.
Γερμανικότητα - Ελληνικότητα: Ταυτότητες στον Λόγο της Μαζικής Κουλτούρας. Αθήνα: Πεδίο
.
Πεδίο
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Στάμου Αναστασία
,
Τσώτσου Β
(2019)
.
Γλωσσικά στερεότυπα σε κείμενα μαζικής κουλτούρας για παιδιά: Μια διαχρονική ανάλυση των γλωσσικών κωδίκων σε ταινίες κινουμένων σχεδίων της Disney
.
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
.
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ε
,
Μπούρας Σ
,
Ντίνας Κ
(2019)
.
Εμείς’/ οι ‘άλλοι’ ─ ‘εδώ’/ ‘εκεί’: Μια κριτική ανάλυση του λόγου μεταναστών/τριών μαθητών/τριών αλβανικής καταγωγής
.
Βήμα Κοινωνικών Επιστημών
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Στάμου Αναστασία
,
Σαλτίδου Θ.Π
(2019)
.
Κοινωνιογλωσσικές αναπαραστάσεις της ηλικίας και του φύλου στην τηλεοπτική μυθοπλασία: Η περίπτωση της κωμικής σειράς S1ngles 2
.
39η Ετήσια Συνάντηση του Τομέα Γλωσσολογίας του ΑΠΘ
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Griva Eleni
,
Maroniti Katerina
,
Stamou Anastasia
(2018)
.
Linguistic diversity on TV": A program for developing children's multiliteracies skills
.
Journal of Language and Education
.
τόμ.4 αρ.3 σ.34-77
.
Karagiannaki Evanthia
,
Stamou Anastasia
(2018)
.
Bringing critical discourse analysis into the classroom: a critical language awareness project on fairy tales for young school children
.
Language Awareness
.
Stamou Anastasia
(2018)
.
Fictionalization of Germanness in the times of Greek crisis: deconstructing the ‘two strangers’ frame in TV sketch comedies
.
Journal of Multicultural Discourses
.
τόμ.13 αρ.4 σ.377-397
.
Stamou Anastasia
(2018)
.
Studying the interactional construction of identities in Critical Discourse Studies: A proposed analytical framework
.
Discourse & Society
.
τόμ.29 αρ.5 σ.568-589
.
Stamou Anastasia
(2018)
.
Synthesizing critical discourse analysis with language ideologies: The example of fictional discourse
.
Discourse, Context & Media
.
τόμ.23 σ.80-89
.
Stamou Anastasia
(2018)
.
Sociolinguistics of fiction
.
Discourse, Context & Media
.
Vol.23 σ.1-5
.
Tsotsou Victoria
,
Stamou Anastasia
(2018)
.
Sociolinguistic representations of Gender in Children’s Cartoon Movies in the past and the Present: A Comparative Scene Analysis of an Older and of a Contemporary Disney Animation Film
.
Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences
.
τόμ.6 αρ.1 σ.76-93
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Saltidou Theodora
,
Stamou Anastasia
(2018)
.
“Cool children” and “super seniors” cross into youth language: Humorous constructions of youthfulness in Greek family sitcoms
.
The Dynamics of Interactional Humor Creating and negotiating humor in everyday encounters
.
σ.181-204
.
Κώστας Ντίνας
,
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ελένη
,
Μαρωνίτη Κατερίνα
(2018)
.
Τα παιδιά 'διαβάζουν' κριτικά τον λόγο της μαζικής κουλτούρας: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την καλλιέργεια του κριτικού γραμματισμού σε μαθητές πρωτοσχολικής ηλικίας
.
Figura in Praesentia: Μελέτες αφιερωμένες στον Καθηγητή Θανάση Νάκα
.
Αθήνα
.
σ.368-387
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pechtelidis Ioannis
,
Stamou Anastasia
(2017)
.
The “competent child” in times of crisis: a synthesis of Foucauldian with critical discourse analysis in Greek pre-school curricula
.
Palgrave Communications
.
τόμ.3 σ.1-11
.
Stamou Anastasia
,
Christou Stavros
(2017)
.
Sociolinguistic representations of the military in Greek comedy films: Laughing at the army
.
Pragmatics & Society
.
τόμ.8 αρ.1 σ.1-25
.
Γρίβα Ελένη
,
Παντελή Παναγιώτης
,
Στάμου Αναστασία
(2017)
.
Οπτικές εκπαιδευτικών και μαθητών για ζητήματα πολυγλωσσίας στην Κύπρο
.
Επιστήμες της Αγωγής
.
τόμ.1 σ.136-152
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Σαλτίδου Θεοδώρα
,
Στάμου Αναστασία
(2017)
.
"Κάν’ το όπως οι νέοι!': Τα νεανικά ιδιώματα ως υφολογικοί πόροι μεσηλίκων και ηλικιωμένων και η κατασκευή της νεανικότητας στον τηλεοπτικό μυθοπλαστικό λόγο
.
Ταυτότητες: Γλώσσα και Λογοτεχνία, πρακτικά συνεδρίου, τόμος Α'
.
(επιμ.) Ζωή Γαβριηλίδου, Μαρία Κωνσταντινίδου, Νίκος Μαυρέλος, Ιωάννης Ντεληγιάννης, Ιωάννα Παπαδοπούλου, Γεώργιος Τσομής
.
Κομοτηνή, Ελλάδα
.
σ.276-295
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stamou Anastasia
,
Alevriadou Anastasia
,
Soufla Fenia
(2016)
.
Representations of disability from the perspective of people with disabilities and their families: A critical discourse analysis of disability groups on Facebook
.
Scandinavian Journal of Disability Research
.
τόμ.18 αρ.1 σ.1-16
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Griva Eleni
,
Stamou Anastasia
,
Bouras Spyros
(2016)
.
Βilingual Immigrant Students’ Linguistic and Cultural Identity Construction: Perspectives from Minority and Majority Students in the Greek Educational Context
.
Bilingualism: Cultural Influences, Global Perspectives and Advantages/Disadvantages
.
Μαρωνίτη Κατερίνα
,
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ελένη
,
Ντίνας Κώστας
(2016)
.
Αναπαραστάσεις της γλωσσικής ποικιλότητας στον τηλεοπτικό λόγο: Εφαρμόζοντας ένα πρόγραμμα κριτικού γραμματισμού σε παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας
.
Γλωσσική Ποικιλότητα και Κριτικοί Γραμματισμοί στον Λόγο της Μαζικής Κουλτούρας: Εκπαιδευτικές Προτάσεις για το Γλωσσικό Μάθημα
.
Καβάλα
.
σ.57-94
.
Στάμου Αναστασία
,
Αργύρης Αρχάκης
,
Περικλής Πολίτης
(2016)
.
Γλωσσική ποικιλότητα και κριτικοί γραμματισμοί στον λόγο της μαζικής κουλτούρας: Χαρτογραφώντας το πεδίο
.
Γλωσσική Ποικιλότητα και Κριτικοί Γραμματισμοί στον Λόγο της Μαζικής Κουλτούρας: Εκπαιδευτικές Προτάσεις για το Γλωσσικό Μάθημα
.
Καβάλα
.
σ.13-55
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Διαμαντή Χρυσούλα
,
Παπαδοπούλου Πηνελόπη
,
Στάμου Αναστασία
(2016)
.
Μελετώντας τις ζωγραφιές παιδιών προσχολικής ηλικίας: Η πόλη μας. Β. Τσελφές (επιμ.), Προσχολική ηλικία: οι φυσικές επιστήμες στην εκπαιδευτική σχέση παιδιών και εκπαιδευτικών
.
8o Πανελλήνιο Συνέδριο: οι φυσικές επιστήμες στο νηπιαγωγείο
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
σ.196-210
.
Πεχτελίδης Ιωάννης
,
Στάμου Αναστασία
(2016)
.
Παιδική ηλικία και διακυβερνηση: Ανάλυση λόγου των αναλυτικών προγραμμάτων της προσχολικής εκπαίδευσης
.
Ζητήματα Θεωρίας και Πράξης στην Εκπαίδευση: 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο
.
(επιμ.) Φ. Πολίτης, Ι. Φουρίδης & Σ. Χανδόλιας
.
Γύθειο, Ελλάδα
.
Σαλτίδου Θεοδώρα
,
Στάμου Αναστασία
(2016)
.
«Φούρνος, bakery...και sex shop»: Η «γλώσσα των νέων» ως υφολογικός πόρος παιδιών και εφήβων και η κατασκευή της νεανικότητας στον τηλεοπτικό μυθοπλαστικό λόγο
.
36η Ετήσια Συνάντηση του Τομέα Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Α.Π.Θ
.
σ.381-394
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Στάμου Αναστασία (επιμ.)
,
Πολίτης Περικλής (επιμ.)
,
Αρχάκης Αργύρης (επιμ.)
(2016)
.
Γλωσσική Ποικιλότητα και Κριτικοί Γραμματισμοί στον Λόγο της Μαζικής Κουλτούρας: Εκπαιδευτικές Προτάσεις για το Γλωσσικό Μάθημα
.
Εκδόσεις Σαϊτα
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stamou Anastasia
,
Saltidou Theodora
(2015)
.
‘Right you are (if you think so)’: The sociolinguistic construction of youth identity in a Greek family sitcom
.
Journal of Greek Media and Culture
.
τόμ.1 σ.93-112
.
Stamou Anastasia
,
Maroniti Katerina
,
Griva Eleni
(2015)
.
Young children talk about their popular cartoon and TV heroes' speech styles: media reception and language attitudes
.
Language Awareness
.
τόμ.24 αρ.3 σ.216-232
.
Στάμου Αναστασία
,
Δημοπούλου Αναστασία
(2015)
.
Κοινωνιογλωσσικές αναπαραστάσεις της κατασκευής του φύλου στον τηλεοπτικό λόγο: Η περίπτωση της σειράς Εργαζόμενη Γυναίκα
.
Γλωσσολογία
.
τόμ.23 σ.23-44
.
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Μαρωνίτη Κατερίνα
,
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ελένη
,
Σαλτίδου Θεοδώρα
(2015)
.
Οδηγός Εφαρμογής του Εκπαιδευτικού Υλικού. Eρευνητικό πρόγραμμα Θαλής (2011-2015): «Γλωσσική ποικιλότητα και γλωσσικές ιδεολογίες στα κείμενα μαζικής κουλτούρας: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση παιδαγωγικού υλικού για την ανάπτυξη της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης
.
Μαρωνίτη Κατερίνα
,
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ελένη
,
Σαλτίδου Θεοδώρα
(2015)
.
Εκπαιδευτικό υλικό. Eρευνητικό πρόγραμμα Θαλής (2011-2015): «Γλωσσική ποικιλότητα και γλωσσικές ιδεολογίες στα κείμενα μαζικής κουλτούρας: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση παιδαγωγικού υλικού για την ανάπτυξη της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης»
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Chanopoulou Maria
,
Kotopoulos Trantafyllos
,
Stamou Anastasia
(2014)
.
The use of narrative techniques and speech style in the construction of female characters of the fairy tale series “Hara and the Goudoun” by Eugene Trivizas
.
Menon
.
τόμ.3 σ.177-191
.
Christou Stavros
,
Stamou Anastasia
(2014)
.
Representations of military scoiolect in Greek cinema
.
Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences
.
τόμ.1 αρ.2 σ.15-24
.
Maroniti Katerina
,
Stamou Anastasia
,
Griva Eleni
,
Dinas Konstas
(2014)
.
The sociolinguistic style of cartoons: The case of the TV movie Merry Madagascar
.
Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences
.
τόμ.1 αρ.2 σ.25-33
.
Saltidou Theodora
,
Stamou Anastasia
(2014)
.
The mediation of ‘youth language’ in mainstream mass culture: evidence from a Greek family sitcom
.
Sociolinguistic Studies
.
τόμ.8 αρ.2 σ.223-248
.
Stamou Anastasia
(2014)
.
A literature review on the mediation of sociolinguistic style in television and cinematic fiction: Sustaining the ideology of authenticity
.
Language & Literature
.
τόμ.23 αρ.2 σ.118-140
.
Stamou Anastasia
,
Maroniti Katerina
,
Schizas Dimitris
(2014)
.
Greek Young Children’s Engagement with Media in the Home: Parents’ and Children’s Perspectives
.
Studies in Media and Communication
.
τόμ.2 αρ.2 σ.93-106
.
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ελένη
,
Δημητρίου Παρασκευή
,
Τσακιρίδου Ελένη
(2014)
.
Μια συγκριτική μελέτη του γραπτού λόγου κύπριων και ελλαδιτών/ισσών μαθητών/τριών του δημοτικού
.
Mare Ponticum
.
τόμ.4 σ.1-12
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Στάμου Αναστασία
(2014)
.
Η κριτική ανάλυση λόγου: Μελετώντας τον ιδεολογικό ρόλο της γλώσσας
.
Ανάλυση λόγου: Θεωρία και εφαρμογές,
.
Αθήνα
.
σ.149-187
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Geladari Athina
,
Griva Eleni
,
Stamou Anastasia
(2014)
.
Student teachers' beliefs about linguistic and cognitive development in bilingual primary school students
.
2nd International Conference "Education across borders”: critical thinking in education
.
Korça, Albania
.
σ.455-466
.
Konstantinidou Eleni
,
Griva Eleni
,
Stamou Anastasia
(2014)
.
Immigrant parents' views on their children's linguistic, cognitive and social development
.
2nd International Conference “Education Across Borders”: Critical thinking in education
.
Korça, Poland
.
σ.311-321
.
Maroniti Katerina
,
Stamou Anastasia
,
Dinas Konstantinos
,
Griva Eleni
(2014)
.
Tracing (dis)continuities between children's literacy practices at home and in the kindergarten: A case study
.
2nd International Conference "Education across borders”: Critical Thinking in Education”
.
Korçë, Poland
.
σ.496-503
.
Γκολώνη Βασιλική
,
Στάμου Αναστασία
(2014)
.
Μια κριτική ανάλυση του λόγου τoυ σχολικού βιβλίου της Στ΄ τάξης του δημοτικού για τις φυσικές επιστήμες: Κατασκευάζοντας παιδαγωγικές σχέσεις
.
Ο Κριτικός Γραμματισμός στη σχολική πράξη: Πανελλήνιο Συνέδριο
.
(επιμ.) Γρίβα, Ε., Κουτσογιάννης, Δ., Ντίνας, Κ., Στάμου, Α., Χατζηπαναγιωτίδη, Ά. και Χατζησαββίδης, Σ
.
Δράμα, Ελλάδα
.
Μαρωνίτη Κατερίνα
,
Στάμου Αναστασία
(2014)
.
Κοινωνιογλωσσικές αναπαραστάσεις του φύλου σε κείμενα μαζικής κουλτούρας για παιδιά: Η περίπτωση των κινουμένων σχεδίων
.
Selected Papers of the 11th International Conference on Greek Linguistics
.
(eds) G. Kotzoglou, K. Nikolou, E. Karantzola, K. Frantzi, I. Galantomos, M. Georgalidou, V. Kourti-Kazoullis, Ch. Papadopoulou, E. Vlachou
.
Rhodes, Greece
.
σ.1027-1039
.
Μαρωνίτη Κατερίνα
,
Στάμου Αναστασία
(2014)
.
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη χρήση των κειμένων της μαζικής κουλτούρας στη γλωσσική διδασκαλία
.
34η Ετήσια Συνάντηση του Τομέα Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Α.Π.Θ
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
σ.271-284
.
Σαλτίδου Θεοδώρα
,
Στάμου Αναστασία
,
Κωτόπουλος Τριαντάφυλλος
(2014)
.
Η «γλώσσα των νέων» ως υφολογικός πόρος όλων των ηλικιών στον τηλεοπτικό λόγο: Το παράδειγμα των ελληνικών σειρών
.
11th International Conference of Greek Linguistics
.
σ.1504-1519
.
Σωτηρίου Ελένη
,
Ντίνας Κωνσταντίνος
,
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ελένη
(2014)
.
Πρόταση διδασκαλίας των λαϊκών παραμυθιών ως κειμενικού είδους: Προσέγγιση με βάση την κριτική ανάλυση λόγο
.
Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου « Ο Κριτικός Γραμματισμός στη σχολική πράξη»
.
(επιμ.) Γρίβα, Ε., Κουτσογιάννης, Δ., Ντίνας, Κ ., Στάμου , Α ., Χατζηπαναγιωτίδη, Ά. & Χατζησαββίδης, Σ
.
Δράμα, Ελλάδα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Ελένη Γρίβα
,
Στάμου Αναστασία
(2014)
.
Ερευνώντας τη Διγλωσσία στο Σχολικό Περιβάλλον: Οπτικές Εκπαιδευτικών, Μαθητών και Μεταναστών Γονέων
.
Εκδόσεις Δέσποινα Κυριακίδη
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Elephtheriou Pipina
,
Stamou Anastasia
,
Alevriadou Anastasia
,
Tsakiridou Eleni
(2013)
.
A comparative study of representations about disability in primary school children’s drawings: A sociosemiotic approach
.
Social Semiotics
.
τόμ.23 αρ.5 σ.663-674
.
Lemoni Rea
,
Lefkaditou Ageliki
,
Stamou Anastasia
,
Schizas Dimitris
,
Stamou Georgios
(2013)
.
Views of Nature and the Human-Nature Relations: An Analysis of the Visual Syntax of Pictures about the Environment in Greek Primary School Textbooks—Diachronic Considerations
.
Research in Science Education
.
τόμ.43 αρ.1 σ.117-140
.
Stamou Anastasia
(2013)
.
Adopting a Critical Discourse Analytical Approach to the Mediation of Sociolinguistic Reality in Mass Culture: The Case of Youth Language in Advertising
.
Critical Studies in Media Communication
.
τόμ.30 αρ.4 σ.327-346
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ελένη
,
Τσιούλης Αλέξης
(2013)
.
Οι εξωσχολικές πρακτικές γραμματισμού των μαθητών/τριών του δημοτικού: Μια καταγραφή των απόψεων και των προτιμήσεών τους
.
Γλώσσα και σύγχρονη (πρωτο)σχολική εκπαίδευση
.
Αθήνα
.
σ.305-339
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Griva Eleni
,
Dinas Kostas
,
Stamou Anastasia
(2013)
.
A record of teachers’ beliefs about bilingualism and language development in bilingual pre-school children
.
International Conference “Sociolinguistic Studies in Albania: Achievements, Current State and Perspectives”
.
Korce, Albania
.
σ.114-124
.
Stamou Anastasia
,
Griva Eleni
,
Demetriou Myrianthi
(2013)
.
School language and gender: Evidence from Greek speaking primary school students’ writings
.
International Conference “Sociolinguistic Studies in Albania: Achievements, Current State and Perspectives”
.
Korce, Albania
.
σ.132-137
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stamou Anastasia
,
Maroniti Katerina
,
Dinas Kostas
(2012)
.
Representing “traditional” and “progressive” women in Greek television: The role of “feminine”/“masculine” speech styles in the mediation of gender identity construction
.
Women's Studies International Forum
.
τόμ.35 αρ.1 σ.38-52
.
Stamou Anastasia
(2012)
.
Representations of linguistic variation in children’s books: Register stylization as a resource for (critical) language awareness
.
Language Awareness
.
τόμ.21 αρ.4 σ.313-329
.
Stamou Anastasia
,
Agrafioti Anastasia
,
Dinas Kostas
(2012)
.
Representations of youth (language) in Greek TV commercials
.
Journal of Youth Studies
.
τόμ.15 αρ.7 σ.909-928
.
Στάμου Αναστασία
(2012)
.
Αναπαραστάσεις της κοινωνιογλωσσικής πραγματικότητας στα κείμενα μαζικής κουλτούρας: Αναλυτικό πλαίσιο για την ανάπτυξη της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης
.
Γλωσσολογία
.
τόμ.20 σ.19-38
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ελένη
(2012)
.
Ο τρόπος εκφοράς της γραπτότητας στα κείμενα κύπριων μαθητών/τριών του δημοτικού: Ποιοτική ανάλυση
.
10th International Conference of Greek Linguistics
.
(eds) Zoe Gavriilidou, Angeliki Efthymiou, Evangelia Thomadaki, Penelope Kambakis - Vougiouklis
.
Komotini, Greece
.
σ.1146-1154
.
Στάμου Αναστασία
(2012)
.
Μια κοινωνιογλωσσολογική ανάλυση του υφολογικού χιούμορ: Ανατροπές (;), διδακτισμός και "συναπόλαυση" στα παιδικά βιβλία του Ευγένιου Τριβιζά
.
Θέματα Παιδικής Λογοτεχνίας
.
σ.291-305
.
Χασανίδης Δημήτρης
,
Ντίνας Κωνσταντίνος
,
Μπράτιτσης Θαρρενός
,
Στάμου Αναστασία
,
Γκόγκου Χριστίνα
(2012)
.
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας για το μάθημα ΤΠΕ της ΣΤ’ Δημοτικού με χρήση γλωσσικών δραστηριοτήτων και του περιβάλλοντος Scratch
.
6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής της Πληροφορικής
.
Φλώρινα, Ελλάδα
.
σ.171-180
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Lemoni Rea
,
Stamou Anastasia
,
George P. Stamou
(2011)
.
Romantic”, “classic” and “baroque” views of nature: An analysis of pictures about the environment in Greek primary school textbooks –Diachronic considerations
.
Research in Science Education
.
τόμ.41 αρ.5 σ.811-832
.
Stamou Anastasia
(2011)
.
Speech style and the construction of social division
.
Language & Communication
.
τόμ.31 αρ.4 σ.329-344
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Στάμου Αναστασία
,
Ντίνας Κώστας
(2011)
.
Γλώσσα και τοπικότητες: Η αναπαράσταση γεωγραφικών ποικιλιών στην ελληνική τηλεόραση
.
Σύνορα, περιφέρειες, διασπορές
.
Θεσσαλονίκη
.
σ.289-305
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Στάμου Αναστασία
(2011)
.
Η κριτική ανάλυση λόγου των περιβαλλοντικών κειμένων: Προς μια κριτική γλωσσική επίγνωση
.
12 Κείμενα για τη Γλωσσολογία: Πρακτικά των Ετήσιων Συναντήσεων του Τομέα Γλωσσολογίας
.
σ.179-133
.
Στάμου Αναστασία
,
Αλευριάδου Αναστασία
,
Ελευθερίου Πιπίνα
(2011)
.
"Ζωγράφισε τα ΑΜΕΑ": Αναπαραστάσεις της αναπηρίας μέσα από τα ιχνογραφήματα παιδιών του δημοτικού
.
Πρακτικά του Συνεδρίου "Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Εφαρμογές στην επικοινωνία, την εκπαίδευση, τη μάθηση και τη γνώση", Ρέθυμνο, 323-336, 2011
.
σ.323-336
.
Στάμου Αναστασία
,
Γρίβα Ελένη
(2011)
.
Διερεύνηση στοιχείων προφορικότητας στα γραπτά κείμενα κύπριων μαθητών/τριών του δημοτικού
.
31η Ετήσια Συνάντηση του Τομέα Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Α.Π.Θ : Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
σ.472-484
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κοκκίδου Μαρία
,
Στάμου Αναστασία
(2010)
.
Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας μέσα από τη μελέτη περίπτωσης των τραγουδιών της Μαρίζας Κωχ στο Πανεπιστήμιο Cornell: Προεκτάσεις για τη γλωσσική διδασκαλία στο πλαίσιο της επικοινωνιακής-κειμενοκεντρικής προσέγγισης
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Η Διδασκαλία της Ελληνικής ως Πρώτης/Μητρικής, Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας"
.
(επιμ.) Ντίνας, Κ., Χατζηπαναγιωτίδη, Α., Βακάλη, Α., Κωτόπουλος, Τ. και Στάμου, Α
.
Νυμφαίο, Φλώρινα, Ελλάδα
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Barbas Anastasios
,
Paraskevopoulos Stefanos
,
Stamou Anastasia
(2009)
.
The effect of nature documentaries on students’ environmental sensitivity: A case study
.
Learning, Media & Technology
.
τόμ.34 αρ.1 σ.61-69
.
Stamou Anastasia
,
Padeliadu Susana
(2009)
.
Discourses of Disability by Teacher Candidates: A Critical Discourse Analysis of Written Responses to a Disability Simulation
.
Journal of Applied Social Psychology
.
τόμ.39 αρ.3 σ.509-540
.
Stamou Anastasia
,
Lefkaditou Ageliki
,
Schizas Dimitris
,
Stamou Georgios
(2009)
.
The Discourse of Environmental Information Representations of Nature and Forms of Rhetoric in the Information Center of a Greek Reserve
.
Science Communication
.
τόμ.31 αρ.2 σ.187-214
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Domna Michail
,
Stamou Anastasia
(2009)
.
Pre-primary teachers’ discourses about immigrant children’s identity construction
.
Intercultural Education: Paideia, Polity, Demoi
.
Athens, Greece
.
Stamou Anastasia
,
Dinas Kostas
(2009)
.
Greek teachers’ common misconceptions about bilingualism
.
Intercultural Education: Paideia, Polity, Demoi
.
Athens, Greece
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stamou Anastasia
,
Paraskevopoulos Stefanos
(2008)
.
Representing protection action in an ecotourism context: A Critical Discourse Analysis of visitors’ books of a Greek reserve
.
Critical Discourse Studies
.
τόμ.5 αρ.1 σ.35-54
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Στάμου Αναστασία
(2008)
.
Η πολυφωνικότητα του οικοτουριστικού λόγου: Μια Κριτική Ανάλυση Λόγου της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας στο περιοδικό Γεωτρόπιο
.
Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας: Το ελληνικό παράδειγμα
.
Θεσσαλονίκη
.
σ.138-158
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Stamou Anastasia
,
Alevriadou Anastasia
,
Eleftheriou Pipina
,
Vamvakidou Ifigeneia
(2008)
.
Constructing an identity of able-bodiedness: Discourses of disability by primary school children
.
Proceedings of the tenth Conference of the Children's Identity and Citizenship in Europe Thematic Network
.
τόμ.2 σ.643-651
.
Μετάφραση - Επιμέλεια Μετάφρασης
Στάμου Αναστασία
,
Πολίτης Περικλής (επιμ.)
(2008)
.
Η Ειδησεογραφική Συνέντευξη
.
Πατάκης
.
(2007)
Άρθρο σε Περιοδικό
Michail Sirmo
,
Stamou Anastasia
,
Stamou Georgios
(2007)
.
Greek primary school teachers’ understanding of current environmental issues: An exploration of their environmental knowledge and images of nature
.
Science Education
.
τόμ.91 αρ.2 σ.244-259
.
Στάμου Αναστασία
,
Χρονάκη Άννα
,
Ζιώγα Αγγελική
(2007)
.
Επιστημονικοί λόγοι και έμφυλες αναπαραστάσεις στο σχολικό μαθηματικό περιοδικό Ευκλείδης Α
.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
.
τόμ.1 σ.63-89
.
Στάμου Αναστασία
,
Μαλέσκου Χρυσούλα
(2007)
.
Η αναπαράσταση της γυναίκας στην ελληνική τηλεόραση: Η περίπτωση των ελληνικών σήριαλ
.
Βήμα Κοινωνικών Επιστημών
.
τόμ.49 σ.181-198
.
Στάμου Αναστασία
,
Χρονάκη Άννα
(2007)
.
Πώς γράφονται τα σχολικά μαθηματικά: Επιστημονικοί λόγοι και έμφυλες διαστάσεις στα κείμενα του περιοδικού Ευκλείδης Α
.
Κριτική Επιστήμη και Εκπαίδευση
.
τόμ.5 σ.25-45
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Στάμου Αναστασία
(2007)
.
Η Κριτική Ανάλυση Λόγου και η σχέση της με την κυρίαρχη κοινωνιογλωσσολογία
.
Επετηρίδα Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ, Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας,
.
Θεσσαλονίκη
.
Vol. 2 σ.105-112
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Stamou Anastasia
,
Chronaki Anna
(2007)
.
Writing mathematics through dominant discourses: The case of a Greek school mathematics magazine
.
European Research in Mathematics Education V: Proceedings of the Fifth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
.
Larnaca, Cyprus
.
σ.1311-1320
.
Στάμου Αναστασία
,
Χρονάκη Άννα
(2007)
.
«Παραδοσιακές» και «προοδευτικές» αντιλήψεις για την κατασκευή των σχολικών μαθηματικών: Η περίπτωση του Ευκλείδη Α
.
2ο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής Μαθηματικών
.
σ.615-622
.
Στάμου Αναστασία
(2007)
.
Αναπαραστάσεις οικοτουριστικών προορισμών στο περιοδικό Γεωτρόπιο
.
Πρακτικά 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ελληνικής Σημειωτικής Εταιρείας
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
σ.213-221
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stamou Anastasia
,
Paraskevopoulos Stefanos
(2006)
.
Representing protected areas: A Critical Discourse Analysis of tourism destination building in a Greek travel magazine
.
International Journal of Tourism Research
.
τόμ.8 αρ.6 σ.431-449
.
Στάμου Αναστασία
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
(2006)
.
Η γλώσσα των περιβαλλοντικών κειμένων: Η κριτική επίγνωση της γλώσσας στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
.
Κριτική Επιστήμη και Εκπαίδευση
.
τόμ.4 σ.45-55
.
(2005)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Στάμου Αναστασία
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
(2005)
.
Αναπαραστάσεις της περιβαλλοντικής προστασίας στο λόγο επισκεπτών της προστατευόμενης περιοχής του δάσους της Δαδιάς: Η Κριτική Ανάλυση Λόγου στη μελέτη της οικοτουριστικής εμπειρίας
.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση: Ερευνητικά δεδομένα και εκπαιδευτικός σχεδιασμός
.
Αθήνα
.
σ.125-135
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Korfiatis Konstantinos
,
Stamou Anastasia
,
Paraskevopoulos Stefanos
(2004)
.
Images of nature in Greek primary school textbooks
.
Science Education
.
τόμ.88 αρ.1 σ.72-89
.
Stamou Anastasia
,
Paraskevopoulos Stefanos
(2004)
.
Images of nature by tourism and environmentalist discourses in visitors’ books: A Critical Discourse Analysis of ecotourism
.
Discourse & Society
.
τόμ.15 αρ.1 σ.105-129
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Στάμου Αναστασία
(2004)
.
«Συγχαρητήρια, συνεχίστε την προσπάθεια!»: Κάποια κειμενικά χαρακτηριστικά των βιβλίων επισκεπτών
.
Μελέτες για την ελληνική γλώσσα. Πρακτικά της 24ης ετήσιας συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
σ.657-665
.
(2003)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stamou Anastasia
,
Paraskevopoulos Stefanos
(2003)
.
Ecotourism experiences in visitors’ books of a Greek reserve: A Critical Discourse Analysis Perspective
.
Sociologia Ruralis
.
τόμ.43 αρ.1 σ.34-55
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Στάμου Αναστασία
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
,
Κορφιάτης Κωνσταντίνος
(2003)
.
Εικόνες της φύσης στα σχολικά εγχειρίδια του δημοτικού «Εμείς και ο κόσμος» και «Ερευνώ το φυσικό κόσμο»
.
Η συμβολή της Ιστορίας και Φιλοσοφίας Επιστημών στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
.
(επιμ.) Κουμαράς Π., Σέρογλου Φ., Σκορδούλης Κ
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
σ.371-377
.
(2001)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stamou Anastasia
(2001)
.
The representation of non-protesters in a student and teacher protest: A Critical Discourse Analysis of news reporting in a Greek newspaper
.
Discourse & Society
.
Ενημερώθηκε: 2024-01-01