Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Αργύριος Θεοδοσίου
Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Προσωπικά Στοιχεία
argtheodosiou@phed.auth.gr
Scopus ID
6701344744
Google Scholar ID
PfMa2acAAAAJ&hl=el
PubMed ID
Theodosiou+Argiris&cmd=DetailsSearch
https://orcid.org/0000-0002-6233-3770
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός με ειδίκευση στην Αντισφαιριση
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Αθλητισμός
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1987
Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Αριστοτέλιο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Αντισφαίριση
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1999
ΜΔΕ
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Ελλάδα
Διδακτορικό Δίπλωμα
2004
ΔΔ
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Ελλάδα
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
029
ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ
029/7
ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ
043
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ
E01-449
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ Ι
ΚΕ4002
ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ ΙΙ
043/7
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
029
ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ
029/4
ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ
043
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ
043/4
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ
E01-499
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ ΙΙ
E24-449
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ Ι
E24-499
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ ΙΙ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2022–2023
Παιδαγωγική και διδακτική ενίσχυση εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής: στοχοθεσία, μεθοδολογία και αξιολόγηση
2019–2022
Οικοδομώντας Θετικά, Ενταξιακά και Ισότιμα Μαθησιακά Περιβάλλοντα μέσω της Προσέγγισης 'Σχολικό Σύστημα Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (Σύστημα ΠροΘΕΣυ)
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συμμετοχή
1998-1999
Αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών του Τ.Ε.Φ.Α.Α./Δ.Π.Θ.
1998-1999
Διαχρονική μελέτη της σχέσης αντίληψης των στόχων επίτευξης στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, Στάσεων και Συμπεριφορών στον Αθλητισμό
Δημοσιεύσεις
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Goutas Theodoros
,
Trikkaliotis Ioannis
,
Kliapis Petros
,
Theodosiou Argyrios
,
Tsingilis Nikolaos
,
Gregoriadis Athanasios
(2021)
.
Preliminary outcomes and Challenges to implementing school-wide Positive behavior interventions and supports In 30 greek primary schools
.
European Journal of Education Studies
.
τόμ.8 αρ.5
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Goutas Theodore
,
Trikkaliotis Ioannis
,
Kliapis Petros
,
Gregoriadis Athanasios
,
Tsingilis Nikolaos
,
Theodosiou Argyrios
,
Grammatikopoulos Vasilis
(2021)
.
Implementation of the School-Wide Positive Behavior Interventions and Supports Approach in 30 Greek primary schools
.
2nd World Conference on Research in Social Sciences
.
Budapest - Hungary
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gerani Chrysa
,
Theodosiou Argyrios
,
Barkoukis Vasileios
,
Papacharisis Vasileios
,
Tsormpatzoudis Charalampos
,
Gioupsani Apostolia
(2020)
.
The Effect of a Goal-Setting Program in Physical Education on Cognitive and Affective Outcomes of the Lesson
.
The Physical Educator
.
τόμ.77 αρ.2 σ.332-356
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mavvidis Alexandros
,
Dallas George
,
Theodosiou Argyrios
,
Mavvidis Ioannis
(2018)
.
Improvement of Theoretical Tennis Knowledge in Student Coaches at the Sports University of Greece
.
Open Access Library Journal
.
τόμ.5 σ.e4930
.
Theodosiou Argyrios
,
Mavvidis Alexandros
,
Tsigilis Nikolaos
(2018)
.
Dealing with stress during tennis competition: The association of approach- and avoidance-coping with metacognition and achievement goal theory perspectives
.
Journal of Physical Education and Sport
.
τόμ.18 αρ.4 σ.2454-2465
.
(2016)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Theodosiou Argyrios
,
Gerani Chrysa
,
Barkoukis Vasileios
,
Gioupsani Apostolia
,
Papacharisis Vasileios
,
Drakou Amalia
,
Tsormpatzoudis Charalampos
(2016)
.
Self-check and reciprocal teaching styles in physical education: A qualitative investigation of elementary school students' experience
.
Libro de Actas de las III Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC
.
Las Palmas de Gran Canaria - Spain
.
Las Palmas de Gran Canaria
.
Un iversidad de Las Palmas de Gran Canaria
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Θεοδοσίου Αργύριος
,
Διονέλλης Παναγιώτης
(2014)
.
Αθλητικοί τραυματιμοί ερασιτεχνών παικτών αντισφαίρισης: Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και στον Αθλητισμό
.
Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & στον Αθλητισμό_Inquiries in Sport and Physical Education
.
τόμ.12 αρ.1 σ.52-61
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papaioannou Athanasios
,
Theodosiou Argyrios
,
Pashali Marina
,
Digelidis Nikolaos
(2012)
.
Advancing task involvement, intrinsic motivation and metacognitive regulation in physical education classes: The self-check style of teaching makes a difference
.
Advances in Physical Education
.
τόμ.2 αρ.3 σ.110-118
.
(2011)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Digelidis Nikolaos
,
Chatzipanteli Athanasia
,
Papaioannou Athanasios
,
Theodosiou Argyrios
(2011)
.
Teaching styles, task-involving motivational climate and metacognitive activity: An intervention plan in PE classes
.
Sport and Exercise Psychology: Human Performance, Well-Being and Health
.
Madeira - Prtugal
.
Madeira
.
Institute of Sport of the Autonomous Region of Madeira, IP-RAM
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Theodosiou Argyrios
,
Mantis Konstantinos
,
Papaioannou Athanasios
(2008)
.
Student self-reports of metacognitive activity in physical education classes: Age-group differences and the effect of goal orientations and perceived motivational climate
.
Educational Research and Reviews
.
τόμ.3 αρ.12 σ.353-364
.
Tsiggilis Nikolaos
,
Theodosiou Argyrios
(2008)
.
The influnce of multiple administration of a psychomotor test on performance and learning
.
Journal of strength and conditioning research
.
τόμ.22 αρ.6 σ.1964-1968
.
Μετάφραση - Επιμέλεια Μετάφρασης
Νάτσης Πέτρος
,
Theodosiou Argyrios
,
Ζουρμπάνος Νίκος
(2008)
.
Αντισφαίριση. Βήματα για την επιτυχία
.
Θεσσαλονίκη
.
Χριστοδουλίδης
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Theodosiou Argyrios
,
Papaioannou Athanasios
(2006)
.
Motivational climate, achievement goals and metacognitive activity in physical education and exercise involvement in out-of-school settings
.
Psychology of Sports & Exercise
.
τόμ.7 σ.361-379
.
Θεοδοσίου Αργύριος
,
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
(2006)
.
Μεταγνώση και προσωπικοί προσανατολισμοί. Ο ρόλος τους στην αυτο-ρύθμιση της μάθησης στη Φυσική Αγωγή
.
Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και στον Αθλητισμό_Inquiries in Sport and Physical Education
.
τόμ.4 αρ.2 σ.148-167
.
(2005)
Άρθρο σε Περιοδικό
Θεοδοσίου Αργύριος
,
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
,
Μάντης Κωνσταντίνος
(2005)
.
Παραγοντική δομή και διακρίνουσα εγκυρότητα του ερωτηματολογίου μεταγνωστικών διεργασιών στη Φυσική Αγωγή
.
Επιστημονική Επετηρίδα της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος
.
τόμ.3 σ.91-118
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Malliou Paraskevi
,
Amoutzas Kiriakos
,
Theodosiou Argyrios
,
Gioftsidou Asimenia
,
Mantis Konstantinos
,
Pylianidis Theofilos
,
Kioumourtzoglou Efthymios
(2004)
.
Proprioceptive training for learning downhill skiing
.
Perceptual and Motor Skills
.
τόμ.99 αρ.1 σ.149-154
.
(2003)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsingilis Nikolaos
,
Theodosiou Argyrios
(2003)
.
Temporal stability of the Intrinsic Motivation Inventory
.
Perceptual and Motor Skills
.
τόμ.97 αρ.1 σ.271-280
.
(2002)
Άρθρο σε Περιοδικό
Θεοδοσίου Αργύριος
,
Μάντης Κωνσταντίνος
,
Μαββίδης Αλέξανδρος
(2002)
.
Στοιχεία επιβάρυνσης και προπόνηση στην αγωνιστική αναρρίχηση
.
Αθλητική Απόδοση και Υγεία
.
τόμ.4 αρ.4 σ.233-251
.
(2000)
Άρθρο σε Περιοδικό
Theodosiou Argyrios
,
Mantis Konstantinos
,
Zachopoulou Evridiki
,
Tokmakidis Savvas
(2000)
.
Physiological Responces During Climbing in Beginner Climbers
.
Journal of Human Movement Studies
.
τόμ.39 σ.205-216
.
Zachopoulou Evridiki
,
Mantis Konstantinos
,
Serbezis Vasilios
,
Theodosiou Argyrios
,
Papadimitriou Katerina
(2000)
.
Differentiation of Parameters for Rhythmic Ability Among Young Tennis Players, Basketball Players and Swimmers
.
European Journal of Physical Education
.
τόμ.5 αρ.2 σ.220-230
.
Ενημερώθηκε: 2023-03-22