Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Ελένη Ντρενογιάννη
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991246
edren@eled.auth.gr
https://www.eled.auth.gr/about/personnel/drenoyianni/
Scopus ID
15062423200
Google Scholar ID
https://scholar.google.nl/citations?hl=en&user=xTGgslQAAAAJ-
https://orcid.org/0000-0001-9168-9963
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Παιδαγωγική με έμφαση στους Η/Υ και τα πολυμέσα στην εκπαίδευση
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Οπτικοακουστικές τεχνικές και παραγωγή μέσων
Χρήση της πληροφορικής
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1992
Πτυχίο στην Παιδαγωγική Επιστήμη
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1996
Master of Education (MEd) with distinction
Faculty of Education and Continuing Studies, School of Education
University of Birmingham
Μεγάλη Βρετανία
Computers in Education
Διδακτορικό Δίπλωμα
1999
PhD in Education
Faculty of Education and Continuing Studies, School of Education
University of Birmingham
Μεγάλη Βρετανία
Interactive Multimedia
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΜ23
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, ΤΠΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΠΜΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΔΠΔΜ201
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση
ΔΠΔΜ209
Ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜ78
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΥΜ23
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, ΤΠΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Μαθήματα Εκτός ΑΠΘ
Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
Μεταπτυχιακό
Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πραξη
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ.
Χωρίς τίτλο
Μεταπτυχιακό
Η αξιοποίηση της συμπληρωματικής εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας στα πανεπιστημιακά μαθήματα: Τα οφέλη, οι δυνατότητες και οι προκλήσεις μιας διδακτικής παρέμβασης
2022–2023
Μεταπτυχιακό
Η εξουθένωση των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της σχολικής εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευσης στην περίοδο της πανδημίας
Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα επιμορφωτικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν στην περίοδο της πανδημίας με θέμα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
2021–2022
Μεταπτυχιακό
Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέων/κηδεμόνων παιδιών δημοτικού σχολείου για την υλοποίηση της επείγουσας εξ αποστάσεως διδασκαλίας κατά την περίοδο της πανδημίας
2020–2021
Διδακτορικό
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Διερεύνηση της διαδικασίας και των αποτελεσμάτων εφαρμογής μιας παρέμβασης με στόχο την ανάπτυξη ικανοτήτων ανώτερου ταξινομικού επιπέδου
Μεταπτυχιακό
Το εμπλουτισμένο σχολικό βιβλιο για τη Μελέτη Περιβάλλοντος της Γ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου: Ανάλυση περιεχομένου και κριτική αποτίμηση των μαθησιακών τους αντικειμένων
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Η Εκπαιδευτική Ρομποτική ως μέσο για τη διδασκαλία Μαθηματικών και Μελέτης Περιβάλλοντος
Η επαυξημένη πραγματικότητα στη διδασκαλία:Η περίπτωση του Ηλιακού Συστήματος
Διδακτορικό
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Προπτυχιακό
Ο σχολικός εκφοβισμός ως βιωμένη εμπειρία: Προσωπικές αφηγήσεις φοιτητών και φοιτητριών
2018–2019
Μεταπτυχιακό
Έλεγχος της λογικότητας ενός υπολογιστικού αποτελέσματος από παιδιά Ε' Δημοτικού και ενήλικες: ικανότητες και δυσκολίες
Προτιμήσεις των μεταπτυχιακών φοιτητών ΑΠΘ κατά την αναζήτηση πληροφοριών
2017–2018
Προπτυχιακό
"Διαμεσικές αφηγήσεις:Κατανόηση και ανταπόκριση παιδιών σχολικής ηλικίας"
"Διαμεσικές αφηγήσεις:Κατανόηση και ανταπόκριση παιδιών σχολικής ηλικίας"
"Οι εξωσχολικές χρήσεις των ψηφιακών συσκευών από παιδιά δημοτικού σχολείου."
2016–2017
Μεταπτυχιακό
Εκπαιδευτικό υλικό επαυξημένης πραγματικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαιδευση: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών.
2015–2016
Προπτυχιακό
Οι αντιλήψεις και οι πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη χρήση και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και τη μάθηση.
Η χρήση του tablet απο παιδιά ηλικίας 6-11 ετών και οι αντιλήψεις των γονέων τους.
2014–2015
Προπτυχιακό
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ASSASIN'S CREED BOTHERHOOD
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ "ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ": ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΣΟΑΣΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ 2.0: Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ WIKI ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
2011–2012
Προπτυχιακό
ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΠΕ
MOBILE LEARNING ΜΕ ΤΟ IPAD: ΤΟ IPAD ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
2010–2011
Μεταπτυχιακό
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ) ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
2006–2007
Προπτυχιακό
WEBQUEST:ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
2022–2023
Νικόλαος Πλατής
.
Απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την συμβολή της επείγουσας (Covid-19) εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μετά την περίοδο της πανδημίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
.
2021–2022
Γεώργιος Ψύρρας
.
Απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την επείγουσα σχολική εξ αποστάσεως διδασκαλία κατά την περίοδο της πανδημίας, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
.
ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΠΑΣΤΡΙΚΟΣ
.
Απόψεις εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της εκπαιδευτικής ρομποτικής σε παιδιά ηλικίας 8 έως 12 ετών, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
.
2019–2020
Κωνσταντίνα Μαρμαριτσάκη
.
«Από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση του ΕΑΠ στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση του Εθνικού Κέντρου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΕΚΕΠΕ) : Διερεύνηση των δυνατοτήτων και των περιορισμών αξιοποίησης της τεχνογνωσίας του ΕΑΠ στον σχεδιασμό, την οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών», Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
.
Διδακτορικό
2019–2020
Στέφανος Γιασιράνης
.
«Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και MOOCs: Μια εναλλακτική πρόταση μη τυπικής εκπαίδευσης», Πανεπιστήμιο Αιγαίου
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
11
2020
2023
Συντονισμός, Ομάδα Εσωτερικής Αξιολόγησης Τμήματος
14
2020
2023
Αναπληρωτής Πρόεδρος, Διοικητικό Συμβούλιο Τμήματος
15
2020
2023
Αναπληρωτής Πρόεδρος, Γενική Συνέλευση Τμήματος
12
2018
2023
Μέλος, Συντονιστική Επιτροπή ΠΜΣ Τμήματος
16
2018
2023
Συντονισμός, Επιτροπή Ενστάσεων Τμήματος
17
2018
2023
Μέλος, Επιτροπή Επιλογής υποψηφίων ΠΜΣ Τμήματος
8
2017
2020
Διευθύντρια, Τομέας Παιδαγωγικής και Κοινωνικού Αποκλεισμού
13
2017
2020
Μέλος, Διοικητικό Συμβούλιο Τμήματος
10
2015
2020
Μέλος, Ομάδα Εσωτερικής Αξιολόγησης Τμήματος
9
2011
2023
Μέλος, Επιτροπή Προγράμματος Σπουδών ΠΤΔΕ
2
2007
2023
Μέλος, Συνέλευση Τομέα Παιδαγωγικής και Κοινωνικού Αποκλεισμού
6
2005
2015
Μέλος, Επιτροπή Κατατακτηρίων Εξετάσεων
5
2005
2013
Μέλος, Επιτροπή Επιλογής υποψηφίων ΠΜΣ
7
2003
2016
Μέλος, Επιτροπές Προμήθειας, αξιολόγησης και παραλαβής υπολογιστικού και τεχνολογικού εξοπλισμού
3
2002
2023
Μέλος, Γενική Συνέλευση Ειδικής Σύνθεσης, ΠΜΣ
1
2000
2023
Μέλος, Γενική Συνέλευση Τμήματος
4
2000
2011
Μέλος, Γενική Συνέλευση Διδασκαλείου "Δημ. Γληνός"
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
7
2020
2021
Μέλος, Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής Διαγωνισμού Κοσμητείας
6
2019
2021
Μέλος, Συμβούλιο ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ
5
2017
2020
Μέλος, Επιτροπή Κοσμητείας Παιδαγωγικής Σχολής
4
2015
2016
Συντονισμός, Εφορευτική Επιτροπή για την Εκλογή Προέδρου στο ΠΤΔΕ
1
2012
2014
Μέλος, Επιστημονική Επιτροπή Προγράμματος Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΑΠΘ
3
2011
2015
Μέλος, Ομάδα εργασίας του διαγωνισμού `Προμήθεια εργαστηριακου εξοπλισμού βασικής έρευνας του ΑΠΘ`,
2
2009
2021
Μέλος, Επιτροπή Πληροφοριακών Συστημάτων, Κοσμητεία Παιδαγωγικής Σχολής
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2005
2009
Ακαδημαικός Σύμβουλος, ΔΟΑΤΑΠ Θεσσαλονίκης
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2019–2022
Ενδυνάμωση της επάρκειας και των δυνατοτήτων στην Ευρώπη
2007–2009
Δίκτυο ψηφιακού γραμματισμού για την υποχρεωτική εκπαίδευση (e-START)
Συμμετοχή
2011–2023
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στην Ανατολική Μακεδονία - Θράκη
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Υποέργο 1)
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
2001–2001
Ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συμμετοχή
2011-204
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Προβολή Έργου
Βιβλιοκρισίες Δημοσιεύσεων ‘Ελένη Ντρενογιάννη’
Διεθνή Περιοδικά
2012
.
Smyth, R.
Pursuing digital literacy in compulsory education
.
British Journal of Educational Technology
.
43
.
6
.
181-182
.
Δημοσιεύσεις
(2023)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ntrenogianni Eleni
,
Bekos Nikos
(2023)
.
Neglected and misaligned: A study of computer science teachers’ perceptions, beliefs and practices towards primary ICT
.
European Journal of Education Studies
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Gounari Panagiota
,
Liambas Tassos
,
Ntrenogianni Eleni
(2023)
.
Analyzing Official Accreditation Reports for the Undergraduate Programmes in Education Departments in Greece: The good practices, the bad realities, and the ugly futures
.
“Critical Education for Social Emancipation”
.
Thessaloniki - Greece
.
Ντρενογιάννη Ελένη
(2023)
.
Τα νέα Προγράμματα Σπουδών: Σχολιασμοί και αρχικές διαπιστώσεις στον διαδικτυακό εκπαιδευτικό τύπο: Η περίπτωση του Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής και ΤΠΕ Δημοτικού
.
«Σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στις Επιστήμες της Αγωγής»
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
ΠΕΕ
.
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ntrenogianni Eleni
,
Kourtis Paris
(2022)
.
Investigating the development of higher order thinking in an elementary classroom: results from a mixed methods study
.
Education 3-13
.
Ntrenogianni Eleni
,
Bekos Nikos
(2022)
.
IT Teachers’ beliefs about alternative curriculum designs: Results from a mixed methods study
.
The Curriculum Journal
.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Σεκέρογλου Ιωάννα
(2022)
.
Διδάσκοντας μαθηματικά και μελέτη περιβάλλοντος με εργαλείο την εκπαιδευτική ρομποτική: Μαθησιακά οφέλη και ερευνητικές προεκτάσεις
.
Επιστήμες Αγωγής
.
αρ.3 σ.75-99
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Ζέρβα Ευτυχία
(2021)
.
Η Επαυξημένη Πραγματικότητα στη Διδασκαλία: Η περίπτωση του ηλιακού συστήματος
.
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση
.
τόμ.14 αρ.1 σ.19-36
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Ντρενογιάννη Ελένη
(2021)
.
Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Μορφές, κεντρικές παράμετροι και προτάσεις εφαρμογής
.
‘Προκλήσεις και καλές πρακτικές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο’
.
Διαδικτυακά - Ελλάδα
.
Ντρενογιάννη Ελένη
(2021)
.
Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Μορφές, κεντρικές παράμετροι και προτάσεις εφαρμογής
.
Προκλήσεις και καλές πρακτικές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο
.
Διαδικτυακά - Ελλάδα
.
(2020)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Ντρενογιάννη Ελένη
(2020)
.
Η κατεπείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία: Εντυπώσεις και Προβληματισμοί
.
Παιδαγωγικές σχέσεις & τεχνοκρατικές προκλήσεις στην εκπαίδευση σήμερα. Η εκπαίδευση ως παιδαγωγική σχέση & η εξ αποστάσεως διδασκαλία
.
Διαδικτυακά - Ελλέδα
.
Ντρενογιάννη Ελένη
(2020)
.
Επείγουσα εξ αποστάσεως διδασκαλία: Στροφή ή περιστροφή;
.
Το Πανεπιστήμιο και η κοινωνία μπροστά στην πανδημία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2019)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ντρενογιάννη Ελένη
(2019)
.
Συλλογιστικές επιμόρφωσης εκπαιδευτικών: Δυνατότητες, διαφοροποιήσεις και περιορισμοί δύο επιμορφωτικών προγραμμάτων
.
Πρακτικά του 11ου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος
.
Επιμέλεια:Νικολάου, Γ., Τσεσμελή, Σ., Μαλαφάντης, Κ. & Δημάκος, Ι
.
Πάτρα - Ελλάδα
.
τόμ.Α σ.277-287
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Ντρενογιάννη Ελένη
(2019)
.
Η χρήση ψηφιακών τεχνολογιών και διαδικτυακών υπηρεσιών από παιδιά και εφήβους: Γνωστικές μεταβολές και συναισθηματικές επιδράσεις – ανασκόπηση ερευνών
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κριτικής Εκπαίδευσης
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Ntrenogianni Eleni (επιμ.)
(2019)
.
Rethinking Alternatives to Neoliberalism in Education: Proceedings of the 7th International Conference on Critical Education (ICCE 2017)
.
(2018)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Κούρτης Πάρης
(2018)
.
H συνεισφορά των ΤΠΕ στην ανάπτυξη ικανοτήτων ανώτερου ταξινομικού επιπέδου: Τα αποτελέσματα μιας εκπαιδευτικής έρευνας-δράσης
.
Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Δημητριάδης, Σ., Δαγδιλέλης, Β. & Τσιάτσος, Θ
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
σ.533-541
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Πριμεράκης Γεώργιος
(2018)
.
Όψεις του ψηφιακού γραμματισμού στο Πρόγραμμα Σπουδών του Δημοτικού σχολείου για τις ΤΠΕ
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κριτικής Εκπαίδευσης
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Βασιλειάδου Μάγδα
,
Δαούλα Ευαγγελία
,
Δημουλά Ιωάννα-Νικολέττα
,
Λίλια Σταυρούλα
,
Μπουγατζέλη Ευαγγελία
(2017)
.
Πηγές Αναζήτησης Πληροφοριών Μεταπτυχιακών Φοιτητών και Παράγοντες Επιλογής τους
.
Επιστήμες Αγωγής
.
αρ.1 σ.41-57
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Ντρενογιάννη Ελένη
(2017)
.
Άτυπες διαδικτυακές κοινότητες και τόποι συζήτησης online: Ερευνητικές δυνατότητες και μεθοδολογικές προκλήσεις στο χώρο της εκπαίδευσης
.
Εκπαίδευση με χρήση νέων τεχνολογιών: Παιδαγωγική Αξιοποίηση ψηφιακών μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία
.
Επιμέλεια:Σοφός, Α., Αυγερινός, Ε., Καραμούζης, Π., Χριστοδουλίδου, Λ. & Δάρρα, Μ
.
Αθήνα
.
Εκδόσεις Γρηγόρη
.
σ.΄56-75
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Ntrenogianni Eleni
,
Bekos Nikolaos
(2017)
.
Investigating Greek computing teachers' curriculum ideologies
.
VII. International Conference on Critical Education "Rethinking Alternatives to Neoliberalism in Education"
.
Athens - Greece
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος
(2016)
.
Οι αντιλήψεις των Μαθηματικών για την Επιμόρφωση Β' Επιπέδου και η χρήση των ΤΠΕ στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
.
ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ
.
αρ.24 σ.3-20
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2015)
.
Αξιολόγηση, Σχεδιασμός και Προετοιμασία Επιμορφωτικού Προγράμματος Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε παιδιά Ρομά
.
Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο
.
αρ.8
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Ντρενογιάννη Ελένη (επιμ.)
(2015)
.
Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Πρακτικά Εργασιών 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου
.
Μονογραφία
Ντρενογιάννη Ελένη
(2015)
.
Καλές πρακτικές εφαρμογής της επιμόρφωσης: Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
.
Θεσσαλονίκη
.
(2014)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ntrenogianni Eleni
(2014)
.
Conceptions or Misconceptions? The Greek ICT rationale through teachers' perceptions of and discussions about ICT in the primary school
.
Proceedings of the IV International Conference on Critical Education
.
Επιμέλεια:Grollios, G., Liambas, A., and Pavlidis, P
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
τόμ.2 σ.207-249
.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2014)
.
Η έρευνα δράσης στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών: ο σχεδιασμός και τα αποτελέσματα μιας εφαρμογής της στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
.
9 ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Π . Αναστασιάδης , Ν . Ζαράνης , Β . Οικονομίδης & Μ . Καλογιαννάκης
.
Ρέθυμνο, Κρήτη - Ελλάδα
.
Κρήτη
.
Πανεπιστήμιο Κρήτης
.
σ.628-637
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Μανάφη Ι
(2012)
.
O Γραμματισμός στις ΤΠΕ και οι αποχρώσεις του στο Πρόγραμμα Σπουδών του Δημοτικού σχολείου
.
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Καλλαρά Α
,
Ταμουτσέλη Κ
,
Ντρενογιάννη Ελένη
(2012)
.
Bιώσιμο σχολείο : η αξιοποίηση του ιστολογίου ως εργαλείου επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών
.
Διεθνές Συνέδριο «Education across Borders»
.
Φλώρινα, Ελλάδα
.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
.
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Ντρενογιάννη Ελένη
(2012)
.
Η κριτική των δομικών χαρακτηριστικών του Νέου Πιλοτικού Προγράμματος Σπουδών για τις ΤΠΕ στο Δημοτικό ως αφορμή για τον ανασχεδιασμό του με βάση την Κριτική Παιδαγωγική και την Προοδευτική Εκπαίδευση
.
Πανεπιστήμιο Κρήτης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
.
Ρέθυμνο, Ελλάδα
.
Διδασκαλείο Δημοτικής εκπαίδευσης, Π.Τ.Δ.Ε. Παν/μιου Κρήτης, Έδρα UNESCO Κρήτης
.
(2011)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Grollios G
(2011)
.
An Alternative Perspective on Curriculum planning
.
επιμ.
Stergioulas Lampros K
,
Ntrenogianni Eleni
.
Pursuing Digital Literacy in Compulsory Education
.
New York, USA
.
Peter Lang
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Ntrenogianni Eleni (επιμ.)
,
Stergioulas Lampros K. (επιμ.)
(2011)
.
Pursuing Digital Literacy in the School
.
New Literacies Series
.
New York, USA
.
Peter Lang Publishing Group
.
τόμ.43 σ.269-269
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ντρενογιάννη Ελένη
(2010)
.
Το «νέο σχολείο» και ο ρόλος των ΤΠΕ ως φορέων εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης
.
επιμ.
Τζιμογιάννης Α
.
7
ο
Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»
.
Κόρινθος, Ελλάδα
.
Κόρινθος, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών
.
(2009)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ntrenogianni Eleni
,
Stergioulas Lampros K
(2009)
.
Pursuing Digital Literacy in the 21st Century : reconstructing the school to provide digital literacy for all
.
Proceedings of the International Conference on Digital Literacy
.
Brunel University, UK
.
Menon Network EEIG
.
σ.40
.
Μετάφραση - Επιμέλεια Μετάφρασης
Newby J. T
,
Stepich A. D
,
Lehman D. J
,
Russell D. J
,
Ντρενογιάννη Ελένη (επιμ.)
(2009)
.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία για διδασκαλία και μάθηση
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Επίκεντρο
.
σ.437
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ntrenogianni Eleni
,
Stergioulas Lampros K
,
Dagiene V
(2008)
.
The pedagogical challenge of digital literacy : reconsidering the concept – envisioning the "curriculum" – reconstructing the school
.
International Journal of Social and Humanistic Computing
.
τόμ.1 αρ.1 σ.53-66
.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Πριμεράκης Γ
(2008)
.
Ψηφιακά σενάρια διδασκαλίας για το Δημοτικό σχολείο: Η διερεύνηση του περιεχομένου τους με έμφαση στα δομικά μορφολογικά και μεθοδολογικά στοιχεία σχεδιασμού
.
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση
.
τόμ.1 αρ.2 σ.27-59
.
(2007)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Ντρενογιάννη Ελένη
(2007)
.
Φύλο και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση: Εννοιολογικές και ερμηνευτικές προσεγγίσεις, παρεμβάσεις, λύσεις και στρατηγικές.
.
επιμ.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Σέρογλου Φ
,
Τρέσσου Ε
.
Φύλο και Εκπαίδευση: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο
.
Σέρογλου Φ
,
Χατζησάββα Ε
(2007)
.
Προετοιμάζοντας τους δασκάλους και τις δασκάλες για μια διδασκαλία των φυσικών επιστημών για όλους, αγόρια και κορίτσια. Ένα παιχνίδι ρόλων με αφετηρία την ιστορία των φυσικών επιστημών
.
επιμ.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Σέρογλου Φ
,
Τρέσσου Ε
.
Φύλο και εκπαίδευση : Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Ντρενογιάννη Ελένη (επιμ.)
,
Σέρογλου Φ. (επιμ.)
,
Τρέσσου Ε. (επιμ.)
(2007)
.
Φύλο και Εκπαίδευση : μαθηματικά, φυσικές επιστήμες και νέες τεχνολογίες
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο
.
σ.451-451
.
Σέρογλου Φ. (επιμ.)
,
Τρέσσου Ε
,
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Σέρογλου Φ
(2007)
.
Φύλο και εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες. (εισαγωγή - σύνοψη δευτέρου μέρους)
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Καλειδοσκόπιο
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Dagiene V
,
Ntrenogianni Eleni
,
Jevsikova T
,
Stergioulas Lampros K
(2007)
.
Skaitmeninis rastingumas pradiniame ugdyme. (Digital Literacy for Primary and Lower Secondary Education)
.
Lithuanian Computer Society (LIKS)
.
Vilnius, Lithuania
.
Ntrenogianni Eleni
,
Stergioulas Lampros K
,
Dagiene V
(2007)
.
Taking a step towards a pan-European framework for “digital literacy”: The establishment of a network of experts and educational key-stakeholders
.
επιμ.
Abbott C
,
Lustigova Z
.
Information Technologies for Education and Training,
.
Czech Republic - Prague
.
Czech Republic - Prague
.
ETIC Prague
.
Ntrenogianni Eleni
,
Stergioulas Lampros K
(2007)
.
The pursuit of digital literacy and e-inclusion in schools
.
co-organized and supported by the EU funded research projects: “Discovery Days”, “Collage” and Unite”
.
Athens – Greece
.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Stergioulas Lampros K
,
Κάμτσιου E
,
Koskinen T
(2007)
.
Οι προοπτικές και τα όρια των διαδικασιών συμμετοχικής διαμόρφωσης ενός ενιαίου πλαισίου εκπαίδευσης για τον «ψηφιακό γραμματισμό»
.
επιμ.
Καψάλης Γεώργιος Δ
,
Κατσίκης Απόστολος Ν
.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σχολή Επιστημών Αγωγής
.
Ιωάννινα, Ελλάδα
.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
.
Without Type
Τρέσσου Ε
,
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Σέρογλου Φ
(2007)
.
Φύλο και εκπαίδευση : μαθηματικά, φυσικές επιστήμες και τεχνολογία
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Καλειδοσκόπιο
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ntrenogianni Eleni
(2006)
.
Reconsidering change and ICT : perspectives of a human and democratic education
.
Education and Information Technologies
.
τόμ.11 αρ.3-4 σ.401-413
.
Ntrenogianni Eleni
(2006)
.
ICT in Education : the opportunity for democratic Schools?
.
European Journal of Vocational Τraining
.
τόμ.3 αρ.39/3 σ.5-20
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ntrenogianni Eleni
(2006)
.
Reconsidering change and ICT : perspectives of a human and democratic education
.
επιμ.
Watson D
,
Benzie D
.
Aalesund University College
.
Aalesund, Norway
.
IFIP with Aalesund University College Publications
.
Διακρίσεις
1997
Clarence Greig 1995/6 Award
1995
Υποτροφία Εξωτερικού διάρκειας 3 1/2 χρόνων στην ειδίκευση `Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση`
Ενημερώθηκε: 2023-03-22