Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Σε εξέλιξη
-
Καραρηγα Ιωαννα-Ρηγινα. Στατιστικές μέθοδοι ανάλυσης και επεξεργασίας πολυφωνικής μουσικής.
-
Κατσιαβαλος Ανδρεας.
-
Μιχαηλιδου Φωτεινη. Κατασκευή μιας εναλλακτικής οπτικής μουσικής διεπαφής για ζωντανή παράσταση
-
Μειμαριδου Ειρηνη Χρυσοβαλαντου. Μουσικές χειρονομίες: εμπειρική μελέτη συσχετισμού μεταβαλλόμενων ηχητικών παραμέτρων και κινήσεων
-
Αλμπαντη Δεσποινα. Διαδραστικά Συστήματα Σύνθεσης Ήχου: Δημιουργική Χρήση του Αισθητήτα Κίνησης Leap Motion στη Μουσική Δημιουργία
2017–2018
-
Χασιωτης Αναστασιος. ΣΥΜΜΕΙΞΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΛΩΔΙΚΗΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗΣ
-
Χασιωτης Αναστασιος. ΣΥΜΜΕΙΞΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ : ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΛΩΔΙΚΗΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗΣ
2016–2017
-
Γιαννος Κωνσταντινος. Κωδικοποίηση συγχορδιών και εύρεση θεμελίου: Μουσικολογικές αντιληπτικές και υπολογιστικές προσεγγίσεις
2014–2015
-
Μπουμπας Νικολαος. Ομοιότητα συγχορδιών: μουσικολογικές, αντιληπτικές και υπολογιστικές προσεγγίσεις.
2012–2013
-
Μαλαμιδης Αγγελος. Αφαιρετική σύνθεση ήχου: Δημιουργία αφαιρετικού συνθεσάιζερ στη max/msp, με χρήση της φωνής ως ελεγκτή για την τροποποίηση της ηχητικής πηγής
-
Κατσιαβαλος Ανδρεας. Ένα διαδραστικό υπολογιστικό σύστημα για την εξερεύνηση της διαδικασίας διαχωρισμού ακουστικών ροών σε συμβολικά μουσικά δεδομένα
2011–2012
-
Δουσος Γεωργιος. "Absorbance22" Μια ηχητική εγκατάσταση στο περιβάλλον MAX/MSP με επίκεντρο την ανάλυση και διαμόρφωση ήχων θορύβου
2010–2011
-
Παρασκευας Βαγγελης. Η τέχνη Foley: Ηχητική επένδυση της ταινίας
-
Δαβελου Μαρια. Διαχωρισμός ακουστικών ροών και ομαδοποίηση: Αντιληπτική οργάνωση των μινιμαλιστικών έργων "PIANO PHASE" ΤΟΥ Steve Reich και "PHRYGIAN GATES" TOY John Adams
2009–2010
-
Σαλτα Μαρια-Ελενη. Σύνθεση ήχου μέσω φυσικής προτυποποίησης. Υλοποίηση κρουστού υβριδικού συνθετητή στη MAX/MSP
2008–2009
-
Μελιδης Λαζαρος. Γνωστικά και υπολογιστικά μοντέλα στη μουσική: Διαχωρισμός φωνών
-
Χοχωλης Γεωργιος. Η MIDI κιθάρα και η χρήση της στην ιδιωματική απόδοση οργάνων ορχήστρας
2007–2008
-
Πενηντα Αικατερινη. Μοντέλα μουσικής έμφασης: Χρονικές μικροαποκλίσεις σε ασύμμετρους ρυθμούς
-
Κασφικης Νικολαος. FM σύνθεση ήχου: Βασικές αρχές λειτουργίας και πρακτικές εφαρμογές
-
Μιχαλουδης Μιχαηλ. Αντιστοίχηση παραμέτρων ήχου σε midi. Αλλαγή διάταξης midi clavier (clavisound)
2006–2007
-
Σιδηρας Χρηστος. Υπολογιστικά μοντέλα αντίληψης ρυθμού: Μοντέλο Longuet -Higgin & Lee και μοντέλο Povel & Essens
-
Αϊβαζογλου Ιωαννης. Υπολογιστικά μοντέλα προσδιορισμού τονικότητας: Οι αλγόριθμοι των Longuet -Higgins και Krumhansl
2005–2006
-
Μαρωνιδης Δημητριος. Οι αλυσίδες Markov Πρώτης Τάξης ως μοντέλα για τη δημιουργία Διαδραστικών Έργων με τη χρήση της γραφικής γλώσσας προγραμματισμού MAX/MSP
-
Καραγιαννης Ελευθεριος. Προσδιορισμός θεμελίου συγχορδίας: Μουσικοθεωρητικές, γνωστικές και υπολογιστικές προσεγγίσεις
-
Αλμπανακη Χριστινα. ΤΟ THEREMIN: Πρωτοποριακός σχεδιασμός ηλεκτρονικού οργάνου και η χρήση του ως ελεγκτή του μέσου διασύνδεσης σε αλληλεπιδραστικά συστήματα
2004–2005
-
Φελλα Δωρινα. Μουσική και συναίσθημα: Υπολογιστικά μοντέλα στη μουσική έκφραση
-
Τασουδης Δημhtpioς. Παραδειγματική ανάλυση: Μια συστηματική προσέγγιση στην αναλυτική μέθοδο του Jean-Jacques Nattiez
-
Σαρακατσιανος Αντωνιος. Προσδιορισμός μετρικής δομής Lerdahl and Jackendoff (1983) - Longuert -Higgins και Lee (1982)
-
Φιωtakh Ιωαnna. "Ηλεκτρονική Σύνθεση Ήχου: Η τεχνική της προσθετικής σύνθεσης"
-
Σαμapa Σοφia. Ακουστική αντίληψη του χώρου
2003–2004
-
Πλασtapa Θεοφaneia. Μοντέλα μουσικής έκφραση: Χρονικές μικροαποκλίσεις στην εκτέλεση μουσικής παρτιτούρας
-
Αλμπανακης Ευαγγελος. Ηλεκτρονική σύνθεση ήχου και μουσικής: Η τεχνική της κοκκώδους σύνθεσης
2002–2003
-
Εμμanoyhλ Γεωpγioς. Αλγοριθμικές διαδικασίες στη μουσική: Κυψελοειδή αυτόματα και μουσική
-
Δημητριαδης Θεοδωpoς. Ψυχολογία Gestalt και μουσική: Μοντέλα κατατμήσης μουσικού υλικού