Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Μαρία-Μαρίνα Καλέρη-Βλάχου
Επίκουρη Καθηγήτρια (Συνταξιούχος), Τμήμα Φυσικής
Προσωπικά Στοιχεία
2310998193
kallery@auth.gr
http://users.auth.gr/kallery/
Scopus ID
35173001800
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Διδακτική της Φυσικής
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Φυσική
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1973
Πτυχίο
Φυσικό/Θετικών Επιστημών
ΑΠΘ
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1975
MSc
Department of Computation
University of Manchester
Μεγάλη Βρετανία
Computation
Διδακτορικό Δίπλωμα
1999
ΔΔ
Προσχολικής Επαίδευσης/Παιδαγωγιή
ΑΠΘ
Ελλάδα
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Τολη Γεωργια. "Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μεθοδολογίας για τη δημιουργία κινήτρων μάθησης της φυσικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Η περίπτωση της ενέργειας"
Σοφιανιδης Αγγελος. "Ανάπτυξη και εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης για διδάσκοντες φυσικών επιστημών βασισμένο στην παιδαγωγική γνώση περιεχομένου"
Καρδαρας Ιωαννης. "Διερευνητική μάθηση: Ανάπτυξη, Εφαρμογή και Αξιολόγηση μιας διδακτικής μαθησιακής ακολουθίας στο Η/Μ φάσμα αστρικών πηγών"
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2013–2014
Δράση Β: Ενίσχυση Νέων Ερευνητών στη Βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή: Αξιολόγηση των αντιλήψεων των μαθητών των μαθητών για την παιδαγωγική γνώση περιεχομένου διδασκόντων φυσικών επιστημών
Συμμετοχή
2007–2009
Συνεργασία σχολείων και πανεπιστημίων για το σχεδιασμό και την εφαρμογή ερευνητικά τεκμηριωμένου διδακτικού υλικού στην περιοχή της Επιστήμης των υλικών
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
2000–2001
Επιμόρφωση καθηγητών Φυσικής Μ.Ε.(Φυσική, Διδακτική, Συγγενείς Επιστήμες)
Δημοσιεύσεις
2015
Άρθρο σε Περιοδικό
Kaleri-Vlachou Maria-Marina
(2015)
.
Science in early years education: introducing floating and sinking as a property of matter
.
International Journal of Early Years Education
.
τόμ.23 αρ.1 σ.31-53
.
2011
Άρθρο σε Περιοδικό
Kallery Maria
(2011)
.
Astronomical Concepts and Events Awareness for Young Children
.
International Journal of Science Education
.
τόμ.33 αρ.3 σ.341-369
.
2010
Άρθρο σε Περιοδικό
Hatzikraniotis E
,
Kallery M
,
Molohidis A
,
Psillos D
(2010)
.
Students’ design of experiments: an inquiry module on the conduction of heat
.
Physics Education
.
τόμ.45 αρ.4 σ.335-344
.
Kallery Maria
(2010)
.
Initiating Young Children into Basic Astronomical Concepts and Phenomena
.
επιμ.
Tsinganos K
,
Hatzidimitriou D
,
Matsakos T
.
Advances in Hellenic Astronomy during the Iya09
.
τόμ.424 σ.493-498
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Petridou E
,
Hatzikraniotis E
,
Kallery M
,
Psillos D
(2010)
.
A study on exploratory use of microscopic models as research tools: the case of polarization
.
International science education symposium on particulate and structural concepts of matter
.
Athens
.
Psillos D
,
Hatzikraniotis E
,
Molohidis A
,
Kallery M
,
Petridou E
(2010)
.
AnInnovativeInquiry-OrientedModuleonThermalConductivity:Design,DevelopmentandApplication
.
επιμ.
Constantnou C. P
,
Papadouris N
.
GIREP Proceedings, Selected papers, Physics Curiculum Design, Development and Validation
.
σ.372
.
2009
Άρθρο σε Περιοδικό
Kallery Maria
,
Psillos Dimitris
,
Tselfes Vassilis
(2009)
.
Typical Didactical Activities in the Greek Early-Years Science Classroom: Do they promote science learning?
.
International Journal of Science Education
.
τόμ.31 αρ.9 σ.1187-1204
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Lavonen J
,
Byman R
,
Loukomies A
,
Meisalo V
,
Constantinou C
,
Kyratsi T
,
Papadouris N
,
Couso D
,
Hernandez M. I
,
Pinto R
,
Hatzikraniotis E
, et al
(2009)
.
Students motivation on learning material science teaching modules in five countries
.
ESERA Conference
.
Istanbul
.
σ.51
.
Molohides A
,
Hatzikraniotis E
,
Kallery M
,
Psillos D
(2009)
.
A European Project on Materials Science: The Case of Thermal Conductivity Teaching - Learning Sequence
.
επιμ.
Angelopoulos A
.
BPU Conference
.
AIP publications
.
τόμ.1203 σ.1388-1393
.
Molohidis A
,
Hatzikraniotis E
,
Kallery M
,
Psillos D
(2009)
.
A European project on Material Science - The case of thermal conductivity teaching-learning sequence
.
επιμ.
Angelopoulos A
.
AIP Conference Proceedings
.
τόμ.1203 αρ.1388
.
Psillos D
,
Hatzikraniotis E
,
Molohidis A
,
Kallery M
,
Bisdikian A. G
,
Taramopoulos A
(2009)
.
Development and evolution of a teaching learning sequence about thermal properties of materials as a collaborative activity of researchers and teachers
.
ESERA Conference
.
Istanbul
.
σ.370
.
Psillos D
,
Hatzikraniotis E
,
Molohidis A
,
Kallery M
,
Bisdikian A. G
(2009)
.
Enhancing students' understanding of thermal conductivity of materials through an inquiry oriented teaching learning sequence
.
ESERA Conference
.
Istanbul
.
σ.393
.
2008
Άρθρο σε Περιοδικό
Kallery M
,
Psillos D
,
Tselfes V
(2008)
.
Typical Didactical Activities in the Greek Early-Years Science Classroom : do they promote science learning?
.
International Journal of Science Education
.
τόμ.31 αρ.24 σ.1187-1204
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Psillos D
,
Hatzikraniotis E
,
Molohidis A
,
Kallery M
,
Barbas A
,
Bisdikian G
,
Lefkos I
(2008)
.
Developing an ICT-based Inquiry-oriented Teaching-Learning Sequence about the Thermal properties of Materials, in the context of the European Project on Material Science
.
GIREP-08 Internaltional Conference
.
Cyprus
.
2004
Άρθρο σε Περιοδικό
Kallery M
,
Psillos D
(2004)
.
Anthropomorphism and animism in early years science: Why teachers use them, how they conceptualise them and what are their views on their use
.
Research in Science Education
.
τόμ.34 αρ.3 σ.291-311
.
2003
Άρθρο σε Περιοδικό
Gonida E
,
Kiosseoglou G
,
Psillos D
(2003)
.
Metacognitive experiences in the domain of physics: Developmental and educational aspects
.
επιμ.
Psillos D
,
Kariotoglou P
,
Tselfes V
,
Hatzikraniotis E
,
Fassoulopoulos G
,
Kallery M
.
Science education research in the knowledge–based society
.
Dordrecht, The Netherlands
.
Kluwer
.
σ.107-115
.
Ενημερώθηκε: 2018-11-04