Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Κωνσταντίνος Χρήστου
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991215
kchristou@nured.auth.gr
https://orcid.org/0000-0002-7615-4968
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.045
ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΥΒ.1.015
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΥΕΙΔ05
ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ
ΥΕΙΔ08
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.045
ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΥΒ.1.015
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2002–2023
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας)
Δημοσιεύσεις
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Christou Konstantinos
,
Kyrvei D. I
,
Vamvakoussi X
(2022)
.
Interpreting literal symbols in algebra under the effects of the natural number bias
.
Mathematical Thinking and Learning
.
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2022)
.
Παρανοήσεις των μαθητών στις αριθμητικές πράξεις μέσα από την προσέγγιση της εννοιολογικής αλλαγής
.
Ψυχολογία
.
τόμ.27 αρ.1 σ.32-47
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γεωργάδης Β. Χ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2022)
.
Εννοιολογικοί χάρτες για τη μέτρηση της αίσθησης του αριθμού
.
Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.336-355
.
Κόπτση Ι
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
,
Βαμβακούση Ξ
(2022)
.
Διαίρεση κλασμάτων: Μια εναλλακτική προσέγγιση
.
9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
.
Επιμέλεια:Χ. Σταθοπούλου, Τ. Τριανταφυλλίδης, Κ. Χατζηκυριάκου, Α. Χρονάκη, & Β. Χρυσικού
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
ΕΝ.ΕΔ.ΙΜ
.
σ.326-335
.
Κύρβεη Δ
,
Βαμβακούση Ξ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2022)
.
Η διπλή επίδραση της προκατάληψης του φυσικού αριθμού στην κατανόηση της μεταβλητής: Η ακεραιότητα και το φαινομενικό πρόσημο των αλγεβρικών παραστάσεων
.
Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.356-365
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Moisiadou S
(2022)
.
What is the sign of the numbers the students tend to associate with the algebraic expressions?:
.
12th International Conference on Conceptual Change
.
Zwolle - Netherlands
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Christou Konstantinos
,
Vamvakoussi X
(2021)
.
Natural number bias on evaluations of the effect of multiplication and division: the role of the type of numbers
.
Mathematics Education Research Journal
.
Georgiades V
,
Christou Konstantinos
(2021)
.
Concept Mapping to Measure Mathematical Experts’ Number Sense
.
International Journal for Research in Mathematics Education
.
τόμ.10 αρ.3 σ.6-26
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Christou Konstantinos
,
Kyrvei D. I
(2021)
.
Natural numbers bias in understanding variables: The integrity and the phenomenal sign effect
.
Proceedings 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
Επιμέλεια:M. Inprasitha, N. Changsri, & N. Boonsena
.
Khon Kaen - Thailand
.
Thailand
.
PME
.
τόμ.1 σ.150-157
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Kyrvei D
(2021)
.
NNB in understanding the concept of variable - the role of integrity and the phenomenal sign:
.
19th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Online Conference hosted by University of Gothenburg - Swede
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Christou Konstantinos
,
Pollack C
,
Van Hoof J
,
Van Dooren W
(2020)
.
Natural Number Bias in Arithmetic Operations With Missing Numbers–A Reaction Time Study
.
Natural Number Bias in Arithmetic Operations With Missing Numbers–A Reaction Time Study
.
τόμ.6 αρ.1 σ.22-49
.
Christou Konstantinos
,
Prokopou A
(2020)
.
Using refutational text to address the Multiplication Makes Bigger misconception
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
τόμ.7 αρ.1 σ.125-140
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Λεμονή Ι
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2019)
.
Στρατηγικές νοερού υπολογισμού σε πράξεις με ακεραίους
.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
.
αρ.13 σ.24-45
.
Μαρής Δ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2019)
.
Η Μαθηματική ιστορία ως εργαλείο για την κατανόηση των ρητών αριθμών
.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
.
αρ.13 σ.46-67
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2019)
.
Εννοιολογική αλλαγή και το φαινόμενο της Προκατάληψης του Φυσικού Αριθμού στην κατανόηση της έννοιας της μεταβλητής
.
Νόηση και μάθηση υπό το πρίσμα της Εννοιολογικής Αλλαγής: Σύγχρονες έρευνες και προβληματισμοί
.
Επιμέλεια:Ν. Κυριακοπούλου & Ε. Σκοπελίτη
.
Αθήνα
.
σ.163-184
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Λεμονή Ι
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2019)
.
Στρατηγικές Νοερού Υπολογισμού σε Πρόσθεση και Αφαίρεση με Ακέραιους
.
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές "Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών"
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
Κύπρος
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.236-245
.
Μαρής Δ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2019)
.
Η Μαθηματική Ιστορία ως Εργαλείο για την Κατανόηση των Ρητών Αριθμών
.
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών "Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών"
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
Κύπρος
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.150-159
.
Χαραλαμπάκης Σ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2019)
.
Μαθηματικό Άγχος: Μελέτη σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
.
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών "Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών"
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.527-535
.
Χρήστου Κωνσταντίνος
,
Προκόπου Α
(2019)
.
Εφαρμογή Ανατρεπτικού Κειμένου για την Αντιμετώπιση της Παρανόησης ότι ο Πολλαπλασιασμός Μεγαλώνει
.
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών "Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές"
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
Κύπρος
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.362-371
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Prokopou A
(2019)
.
Using refutational text to remedy the Multiplication Makes Bigger misconception:
.
18th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Aachen - Germany
.
Van Dooren W
,
Christou Konstantinos
,
Depaepe F
,
Inglis M
,
Määtä S
,
McMullen J
,
Obersteiner A
,
Ribeiras P.H
,
Van Hoof J
,
Triantafyllou M
,
Vamvakoussi X
,
Verschaffel L
,
Wittman G
,
Wollacott B
(2019)
.
Tackling the natural number bias – A comparative textbook analysis:
.
17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Aachen - Germany
.
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2019)
.
Ο Πολλαπλασιασμός Πάντα Μεγαλώνει; Μια Περίπτωση Μάθησης με Εννοιολογική Αλλαγή Στα Μαθηματικά:
.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρίας
.
Αλεξανδρούπολη - Ελλάδα
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Vamvakoussi X
,
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2018)
.
Bridging psychological and educational research on rational number knowledge
.
Journal of Numerical Cognition
.
τόμ.4 αρ.1 σ.84-106
.
Δημητρακοπούλου Σ. Α
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2018)
.
Τα γράμματα-μεταβλητές: Πώς τα κατανοούν οι μαθητές και πώς εμφανίζονται στα βιβλία Μαθηματικών του Γυμνασίου
.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
.
αρ.11 σ.31-52
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Christou Konstantinos
(2018)
.
The natural number bias in arithmetic operations: the case of the representational form of the number
.
Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
Επιμέλεια:E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter
.
Umeå - Sweden
.
PME
.
τόμ.2 σ.267-274
.
Karagiorgou M. Α
,
Christou Konstantinos
(2018)
.
The Spontaneous Focusing οn Quantitative Relations (SFOR) in preschool students
.
4rd International Conference Education Across Borders "Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives"
.
Επιμέλεια:A. Dimitriadou, E. Griva, A. Lithoxoidou, & A. Amprazis
.
Florina - Greece
.
Greece
.
σ.269-279
.
Lemoni I
,
Lemonides C
,
Christou Konstantinos
(2018)
.
Mental calculation strategies for addition and subtraction with integers
.
4rd International Conference Education Across Borders
.
Επιμέλεια:A. Dimitriadou, E. Griva, A. Lithoxoidou, A. Amprazis
.
Florina - Greece
.
Greece
.
σ.409-422
.
Κούρτη Σ
,
Τριανταφυλλάκος Α
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2018)
.
Η προκατάληψη των φυσικών αριθμών ως διαισθητικός συλλογισμός: μια μελέτη της βεβαιότητας των μαθητών
.
Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ.) "Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές"
.
Επιμέλεια:Θ. Ζαχαριάδης, Δ. Πόταρη, & Γ. Ψυχάρης
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.837-846
.
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2018)
.
Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού στις πράξεις – πέρα από το μέγεθος του αριθμού
.
Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών "Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές"
.
Επιμέλεια:Θ. Ζαχαριάδης, Δ. Πόταρη, & Γ. Ψυχάρης
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.931-941
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Dimitrakopoulou S
,
Christou Konstantinos
(2018)
.
Natural Number Bias in understanding variables in algebra – the role of mathematics textbooks:
.
11th International Conference on Conceptual Change
.
Klagenfurt - Austria
.
Van Dooren W
,
Pollack C
,
Vannuten S
,
Van Hoof J
,
Christou Konstantinos
(2018)
.
Natural Number Bias when reasoning about the effect of operations:
.
11th International Conference on Conceptual Change
.
Klagenfurt - Austria
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Christou Konstantinos
(2017)
.
Students’ interpretation of variables and the phenomenal sign of algebraic expressions
.
MENON: Journal of Educational Research
.
αρ.4 σ.161-175
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Christou Konstantinos
(2017)
.
The Natural Number Bias in arithmetic operations – Beyond the size of the numbers
.
3rd International Conference Education Across Borders "Education and Research Across Time and Space"
.
Bitola - FYROM
.
σ.546-553
.
Κόρδα Μ. Α
,
Μίχα Ι
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2017)
.
Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού σε πράξεις με φυσικούς αριθμούς και κλάσματα
.
Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός»
.
Επιμέλεια:Φ. Γούσιας
.
Αθήνα, - Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
σ.824-832
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
(2017)
.
The natural number bias also affects the representational form of arithmetic operation results:
.
17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Tampere - Finland
.
Pollack C
,
Christou Konstantinos
,
Vannuten S
,
Van Hoof J
,
Van Dooren W
(2017)
.
Natural Number Bias when reasoning with rational numbers and unknown operands:
.
17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Tampere - Finland
.
Μπάμπη Κ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2017)
.
Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού σε πράξεις με ακεραίους:
.
7ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
.
(2016)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Pollack C
,
Vannuten S
,
Van Hoof J
,
Van Dooren W
(2016)
.
New insights on Natural Number Bias in arithmetic operations.:
.
New insights on Natural Number Bias in arithmetic operations
.
Florina - Greece
.
Dimitriadis T. E
,
Christou Konstantinos
(2016)
.
The Natural Number Bias in arithmetic operations when negative numbers are introduced:
.
10th International Conference on Conceptual Change
.
Florina - Greece
.
Kemos A
,
Christou Konstantinos
,
Vamvakoussi X
(2016)
.
Testing the Number Navigation Game with Mathematics Educators:
.
Testing the Number Navigation Game with Mathematics Educators
.
Florina - Greece
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Christou Konstantinos
(2015)
.
Natural Νumber Bias in operations with missing numbers
.
ZDM Mathematics Education
.
τόμ.47 αρ.5 σ.1-12
.
Christou Konstantinos
(2015)
.
The dual aspect of Natural Number Bias in arithmetic operations
.
Mediterranean Journal for research in Mathematics Education
.
αρ.14 σ.107-121
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Δημητρακοπούλου Σ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2015)
.
Χρήση γραμμάτων ως μεταβλητών, τρόποι κατανόησης από τους μαθητές και τρόποι εμφάνισης στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου
.
32ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας «Η Δύναμη των Μαθηματικών κινητήριος μοχλός της επιστημονικής έρευνας και της εξελικτικής πορείας του πολιτισμού μας»
.
ΕΜΕ
.
σ.273-284
.
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2015)
.
Τρόποι επίδρασης της προκατάληψης του φυσικού αριθμού σε πράξεις, μέγεθος και διάταξη των ρητών αριθμών
.
Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών "Μαθηματικά ΜΕ διάκριση και ΧΩΡΙΣ διακρίσεις"
.
Επιμέλεια:Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, & Μ. Τζεκάκη
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
McMullen J
,
Van Dooren W
,
Verschaffel L
,
Lehtinen E
(2015)
.
The Rational Number Navigation Game - A serious game for developing rational number knowledge:
.
14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Limassol - Cyprus
.
Christou Konstantinos
(2015)
.
The dual aspect of Natural Number Bias in arithmetic operations:
.
14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Limassol - Cyprus
.
Γκατζιούρα Κ
,
Ζωγράφου Κ
,
Μακαρίκα Α
,
Μιχαϊλίδου Μ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2015)
.
Μία βιωματική δραστηριότητα κατασκευής διαγραμμάτων συχνοτήτων σε παιδιά του Νηπιαγωγείου:
.
2η Ημερίδα με τίτλο «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο»,
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
(2014)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Δημητρακοπούλου Σ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2014)
.
Πως ερμηνεύουν οι μαθητές τα γράμματα-μεταβλητές & πώς αυτά εμφανίζονται στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου;
.
5ο Πανελλήνιο Συνέδρίο της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών "Τα Μαθηματικά στο Σχολείο και στην Καθημερινή Ζωή"
.
Επιμέλεια:Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.1792-8494
.
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2014)
.
Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού στις αριθμητικές πράξεις
.
5ο Πανελλήνιο Συνέδρίο της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών "Τα Μαθηματικά στο Σχολείο και στην Καθημερινή Ζωή"
.
Φλώρινα- Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
McMullen J
,
Van Dooren W
,
Verschaffel L
,
Lehtinen E
(2014)
.
Mind the Gap! Considerations in the Development of a Rational Number Navigation Game:
.
2nd Meeting of the Scientific Research on domain-specific serious games" of the International Scientific Research Community: WO.008.14N on Developing competencies in learners: From ascertaining to intervening
.
Leuven - Belgium
.
(2013)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
(2013)
.
Whole numbers bias in calculations with missing numbers – another chance for conceptual change:
.
15th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction,
.
Munich - Germany
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2012)
.
What kinds of numbers do students assign to literal symbols? Aspects of the transition from arithmetic to algebra
.
Mathematical Thinking and Learning
.
τόμ.12 αρ.1 σ.1-27
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Christou Konstantinos
(2012)
.
Helping students remedy the phenomenal sign bias: The case of a refutational lecture
.
8th International Conference on Education
.
Επιμέλεια:C. Prachalias
.
Samos - Greece
.
σ.643-648
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Vamvakoussi X
,
Christou Konstantinos
,
Mertens L
,
Van Dooren W
(2011)
.
What fills the gap between discrete and dense? Greek and Flemish students’ understanding of density
.
Learning and Instruction
.
Vol.21 αρ.5 σ.676-685
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αραμπατζής Κ
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
,
Βοσνιάδου Σ
(2011)
.
Το Πέρασμα από την Αριθμητική στην Άλγεβρα, Λύση και Κατηγοριοποίηση Εξισώσεων και Ανισώσεων
.
Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών "Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας"
.
Επιμέλεια:Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
Ελλάδα
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.85-94
.
Χρήστου Κωνσταντίνος
,
Βαμβακούση Ξ
,
Van Dooren W
(2011)
.
Τι αριθμητικές τιμές (δεν) παίρνουν οι μεταβλητές: Απαντήσεις Ελλήνων και Βέλγων μαθητών
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών "Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας"
.
Επιμέλεια:Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
σ.539-548
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2011)
.
Changing the way students interpret the phenomenal sign of algebraic expressions: The effect of direct instruction:
.
14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Exeter - UK
.
Vamvakoussi X
,
Mertens L
,
Christou Konstantinos
,
Van Dooren W
(2011)
.
Greek and Flemish students’ conceptual difficulties in the shift from (discrete) natural to (dense) rational numbers:
.
14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Exeter - UK
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Vamvakoussi X
,
Christou Konstantinos
,
Van Dooren W
(2010)
.
Greek and Flemish students’ understanding of the density of rational numbers: More similar, than different
.
34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education "Mathematics in different settings"
.
Επιμέλεια:M.M.F. Pinto & T.F. Kawasaki
.
Belo Horizonte - Brazil
.
PME
.
τόμ.4 σ.249-256
.
Van Dooren W
,
Christou Konstantinos
,
Vamvakoussi X
(2010)
.
Greek and Flemish students’ interpretation of the literal symbols as variables
.
34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education "Mathematics in different settings"
.
Επιμέλεια:M.M.F. Pinto & T.F. Kawasaki
.
Belo Horizonte - Brazil
.
PME
.
τόμ.4 σ.257-264
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Arambatzis K
,
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2010)
.
The transition from arithmetic to algebra: Categorization and solving of equations and inequalities:
.
7th Biennial Meeting of the Earli SIG on Conceptual Change
.
Leuven - Belgium
.
Christou Konstantinos
,
Vamvakoussi X
,
VanDooren W
(2010)
.
Students’ ways to interpret literal symbols in algebra – A Comparison between greek and flemish students:
.
7th Biennial Meeting of the Earli SIG on Conceptual Change
.
Leuven - Belgium
.
Vamvakoussi X
,
Christou Konstantinos
,
Van Dooren W
(2010)
.
How many numbers are there in an interval? Greek and Flemish 9th graders struggling with the density of numbers:
.
7th Biennial Meeting of the Earli SIG on Conceptual Change
.
Leuven - Belgium
.
(2009)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2009)
.
Misinterpreting the use of literal symbols in Algebra
.
Proceedings of the 33rd conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education "In search for Theories in Mathematics Education"
.
Επιμέλεια:M. Tzekaki, M. Kaldrimidou & H. Sakonidis
.
Thessaloniki - Greece
.
Greece
.
PME
.
τόμ.2 σ.329-339
.
Χρήστου Κωνσταντίνος
,
Βοσνιάδου Σ
(2009)
.
Η παρερμηνεία του φαινομενικού προσήμου των αλγεβρικών παραστάσεων: Μια διδακτική παρέμβαση
.
Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών "Μαθηματική Εκπαίδευση και Οικογενειακές Πρακτικές"
.
Επιμέλεια:Φ. Καλαβάσης, Σ. Καφούση, Μ. Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Χ. Σκουμπουρδή & Γ
.
Ρόδος - Ελλάδα
.
σ.229-308
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2009)
.
Students’ tendency to think of literal symbols as natural numbers:
.
13th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Amsterdam - Netherland
.
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2009)
.
Transgressing the barriers of thinking with natural numbers in understanding variables in algebra:
.
13th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Amsterdam - Netherland
.
(2008)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2008)
.
Natural numbers and their interference in students’ interpretations of literal symbols in algebra:
.
XXIX International Congress of Psychology
.
Berlin - Germany
.
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2008)
.
Understanding the concept of variable – Α teaching intervention to foster conceptual change:
.
6th International Conference on Conceptual Change
.
Turku - Finland
.
Van Dooren W
,
Vamvakoussi X
,
Christou Konstantinos
(2008)
.
Unravelling the cognitive obstacles in mathematical reasoning:
.
6th International Conference on Conceptual Change
.
Turku - Finland
.
Χρήστου Κωνσταντίνος
,
Βοσνιάδου Σ
(2008)
.
Εννοιολογική Αλλαγή στην κατανόηση της έννοιας της μεταβλητής στην Άλγεβρα.:
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο του κλάδου Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2007)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
,
Vamvakoussi X
(2007)
.
Students’ interpretations of literal symbols in algebra
.
Re-Framing the Conceptual Change Approach in Learning and Instruction
.
Επιμέλεια:S. Vosniadou, A. Baltas & X. Vamvakoussi
.
σ.283-297
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Χρήστου Κωνσταντίνος
,
Βοσνιάδου Σ
(2007)
.
Πως κατανοούν οι μαθητές τη χρήση των γραμμάτων στα μαθηματικά
.
Τυπικά και άτυπα μαθηματικά: χαρακτηριστικά, σχέσεις και αλληλεπιδράσεις στο πλαίσιο της μαθηματικής εκπαίδευσης,
.
Επιμέλεια:Χ. Σακονίδης & Δ. Δεσλή
.
Αλεξανδρούπολη, Ελλάδα
.
σ.279-289
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2007)
.
Students’ interpretations of algebraic expressions in inequalities:
.
29th Annual Cognitive Science Society
.
Tennessee - USA
.
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2007)
.
Students’ difficulties with algebraic expressions containing literal symbols:
.
2nd European Cognitive Science Conference
.
Delphi - Greece
.
Αραμπατζής Κ
,
Σκιαδαρέσης Π
,
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2007)
.
Εννοιολογική αλλαγή από εξισώσεις σε ανισώσεις με σύνολα λύσεων το κενό και το R:
.
2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
(2006)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2006)
.
Students’ Interpretation of the Use of Literal Symbols in Algebra: Α conceptual change approach
.
Proceedings of the 30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
Επιμέλεια:. Novotná, H. Moraová, M. Krátká, & N. Stehlíková
.
Prague, Czech Republic
.
PME
.
σ.171-172
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2006)
.
Students’ interpretations of the use of literal symbols in inequalities:
.
5th European Symposium of the Conceptual Change Special Interest Group
.
Stockholm - Sweden
.
(2005)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2005)
.
How Students Interpret Literal Symbols in Algebra: A Conceptual Change Approach
.
Proceedings of the XXVII Annual Conference of the Cognitive Science Society
.
Επιμέλεια:B. G. Bara, L. Barsalou & M. Bucciarelli
.
Stresa - Italy
.
σ.453-458
.
Vosniadou S
,
Vamvakoussi X
,
Christou Konstantinos
(2005)
.
What can we gain from a conceptual change approach to the learning and teaching of mathematics?
.
Proceedings of the 4th Mediterranean Conference on Mathematics Education
.
Επιμέλεια:A. Gagatsis, F. Spagnolo, G. Makrides & V. Farmaki
.
Palermo - Italy
.
τόμ.2 σ.435-446
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2005)
.
Conceptual change in understanding the use of literal symbols in algebra:
.
11th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction
.
Nicosia - Cyprus
.
(2004)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Χρήστου Κωνσταντίνος
(2004)
.
Γνωστικοί περιορισμοί στην κατανόηση της χρήσης των συμβόλων της άλγεβρας
.
Η γνωστική ψυχολογία σήμερα - γέφυρες για τη μελέτη της νόησης : Πρακτικά Συνεδρίου
.
Επιμέλεια:Ν. Μακρής & Δ. Δεσλή
.
Αθήνα
.
Τυπωθήτω- Γιώργος Δαρδανός
.
σ.303-306
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Vosniadou S
(2004)
.
Conceptual change in the transition from arithmetic to algebra:
.
4th European Symposium on Conceptual Change
.
Athens - Greece
.
Christou Konstantinos
,
Markidis K
(2004)
.
Une analyse socio-didactique du passage du calcul arithmétique à l'algèbre.:
.
7e Biennale de l’Eduaction et de la Formation
.
Lion - France
.
(2003)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Christou Konstantinos
,
Reid N
,
Vosniadou S
(2003)
.
Difficulties in solving algebra story problems:
.
European Cognitive Science Conference 03
.
Osnabrück - Germany
.
Ενημερώθηκε: 2023-10-05