Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Μαλαματή Τσαπουτζόγλου
Ειδικό Τεχνικό Εργαστηριακό Προσωπικό, Τμήμα Ψυχολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
2310997332
2310997332
malamat@psy.auth.gr
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΨΥ-129
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΈΡΕΥΝΑΣ Ι
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2019–2022
Ένταξη της κινητικότητας στα προγράμματα σπουδών
2019–2022
Δίκτυο Υποστήριξης, Προώθησης και Ένταξης στην Ευρώπη "Ερευνητών σε Κίνδυνο"
2018–2023
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τμ. Ψυχολογίας "Κλινική Ψυχολογία και Νευροψυχολογία"
2018–2023
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τμ. Ψυχολογίας "Γνωστική Ψυχολογία και Εφαρμογές"
2016–2018
Εκπαίδευση στην υποστήριξη των προσφύγων μέσω των δομών της ανώτατης εκπαίδευσης
2015–2020
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Ψυχολογίας "Εφαρμοσμένη Ψυχολογία"
2015–2019
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Ψυχολογίας "Εφαρμοσμένη Ψυχολογία"
2015–2019
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Ψυχολογίας "Μάθηση και συναίσθημα σε νέους και ηλικιωμένους "
2005–2008
Πρακτική άσκηση Τμ. Ψυχολογίας
2001–2005
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών του Τμήματος Ψυχολογίας
2000–2001
Πρακτική άσκηση των φοιτητών/ τριών του τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ
1998–1999
Αποτίμηση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος της διδασκαλίας των γλωσσικών μαθημάτων διαμέσου της αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών δημοτικού Σχολείου στο γραπτό και προφορικό λόγο σε σχέση με τους στόχους του προγράμματος τις μεθόδους διδασκαλίας & σχολικά εγχειρίδια
1998–
ΑΘΗΝΑ - Πρόγραμμα για την προφορική εκπαίδευση και εργασιακή ένταξη κωφών και βαρήκοων νέων
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1996–1998
Φύση και ανάπτυξη των νοητικών δεξιοτήτων της ανάγνωσης και γραφής. Επίδραση της ιστορικής ορθογραφίας. Σχετικές μαθησιακές δυσκολίες και οι αιτίες που τις προκαλούν
1992–
Παρεμβατικός γλωσσικός εμπλουτισμός υστερούντων μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
–
Τεστ γλωσσικής ικανότητας παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας (2 έως 12 ετών)
Δημοσιεύσεις
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ενημερώθηκε: 2022-03-09