Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Μαρία Γκέκα
Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991219
mgeka@nured.auth.gr
https://www.nured.auth.gr/dp7nured/?q=el/userprofile/86
Google Scholar ID
eIAoYzYAAAAJ
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Κοινωνική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κοινωνικές επιστήμες και επιστήμες συμπεριφοράς
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1993
Πτυχίο
Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας, Φιλοσοφική
ΑΠΘ
Ελλάδα
Ψυχολογία
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1996
DEA
Psychologie sociale/Psychologie
Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales & Paris V- René Descartes
Γαλλία
Psychologie sociale
Διδακτορικό Δίπλωμα
2003
PhD
Laboratoire de Psychologie Sociale
Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales
Γαλλία
Psychologie Sociale
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γ.1.003
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Γ.1.005
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ε.1.234
ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΕΠ.2.032
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ζ.1.258
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΥΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ζ.1.266
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΥΒ.1.002
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.032
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤ.1.224
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤ.1.238
ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
ΥΒ.1.002
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Κοινωνικές αναπαραστάσεις μαθητών Δημοτικού για την έννοια της Μάθησης: Ο ρόλος των σχολικών εγχειριδίων και των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωσή τους.
Κοινωνικές αναπαραστάσεις μαθητών δημοτικού για τα δικαιώματα των παιδιών : Η επίδραση ενός βιωματικού προγράμματος εκπαίδευσης
2021–2022
Προπτυχιακό
"ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΜΑΔΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ "Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙΩΝ 2"
2020–2021
Προπτυχιακό
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ-ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
2019–2020
Προπτυχιακό
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΓΟΝΕΪΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ-ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
2018–2019
Προπτυχιακό
ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΓΟΝΕΪΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ-ΑΠΟΡΡΙΨΗ: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΗΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΟΝΕΪΚΗ ΣΧΕΣΗ
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
2017–2018
Μεταπτυχιακό
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Προπτυχιακό
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΗΤΕΡΩΝ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥΣ: ΓΟΝΕΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ-ΑΠΟΡΡΙΨΗ
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΗΤΕΡΩΝ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥΣ: ΓΟΝΕΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ-ΑΠΟΡΡΙΨΗ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
2016–2017
Μεταπτυχιακό
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
2015–2016
Μεταπτυχιακό
ΣΤΑΣΕΙΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΟΝΕΙΚΗΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΙΔΑΝΙΚΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ
Προπτυχιακό
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ/ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ/Α: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
2014–2015
Μεταπτυχιακό
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΟΝΕΪΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΡΟΜΑ: Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΓΑΛΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Προπτυχιακό
Ο ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ο ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ: Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
2013–2014
Μεταπτυχιακό
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥΣ.
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ.
ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Προπτυχιακό
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
2012–2013
Προπτυχιακό
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ:Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΒΟΗΘΕΙΑΣ.
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ:Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
Μεταπτυχιακό
"ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ"
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Undergraduate Level
2007–2008
Κωνσταντίνου Φλώρα
.
Κοινωνικές αναπαραστάσεις της φιλίας, του σχολείου και της πολιτικής σε παιδιά δημοτικού σχολείου: Από τις διαπροσωπικές στις πολιτικές σχέσεις, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
2005–2006
Μαστροθανάσης Κωνσταντίνος
.
Αξιολόγηση των νέων βιβλίων των μαθηματικών για την Γ’ τάξη του Δημοτικού, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
5
2018
2020
Διευθύντρια, Τομέα Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής, Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
6
2018
2020
Μέλος, Διοικητικό συμβούλίο της Κοσμητείας της Παιδαγωγικής σχολής
7
2018
2020
Μέλος, Διοικητικό συμβούλιο του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
4
2018
2019
Μέλος, Επιτροπή εξοπλισμού Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
3
2012
2022
Μέλος, Ερευνητικής Επιτροπής Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2
2011
2022
Μέλος, Επιτροπή Σύμβουλων Σπουδών Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
1
2011
2012
Μέλος, Επιτροπή Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2013
2014
Μέλος, Επιτροπή του ΑΠΘ για τα ναρκωτικά στο πανεπιστήμιο
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2012
2022
Μέλος, Επιτροπή κατακτηρίων εξετάσεων.
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2013–2014
ΔΡΑΣΗ Α:Ενίσχυση νέων ερευνητών στη βαθμίδα του λέκτορα: Κοινωνικές αναπαραστάσεις των εκπαιδευτικών και παιδιά σε επικινδυνότητα για μαθησιακές δυσκολίες: η περίπτωση των παιδιών γλωσσικών και πολιτισμικών μειονοτήτων
Συμμετοχή
2004–2018
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στα ανθρώπινα δικαιώματα
Δημοσιεύσεις
(2021)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Vatou Anastasia
,
Gregoriadis Athanasios
,
Tsingilis Nikolaos
,
Gkeka Maria
(2021)
.
Measuring teacher’s self-efficacy: Results from a pilot study in Greece
.
30th European Early Childhood Education Research Association (EECERA) Online Festival,
.
(2019)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Georgopoulos Alexandros
,
Gkeka Maria
,
Vouyoukas Constantinos
(2019)
.
The impact of directive and non- directive teaching on prospective kindergarten teachers’ group dynamics and personal growth
.
29th Conference of European Early Childhood Education Research Association
.
Thessaloniki - Greece
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gkeka Maria
,
Gregoriadis Athanasios
(2018)
.
Kindergarten teachers’ and student teachers’ social representations of their professional identity
.
Hellenic journal of Psychology, vol.15, 151-166
.
τόμ.15 σ.155-166
.
(2017)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γκέκα Μαρία
(2017)
.
Στάσεις και κοινωνικές αναπαραστάσεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τα άτομα με ειδικές ανάγκες στην εκπαιδευτική διαδικασία
.
Ψυχοκοινωνικές – Κλινικές & Νευροψυχολογικές Παρεμβάσεις
.
Αθήνα
.
σ.352-364
.
(2016)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Πουρνάρα Μαρία
,
Γκέκα Μαρία
(2016)
.
Κοινωνικές αναπαραστάσεις του αλλοδαπού μαθητή: η διάσταση της αξιολόγησης
.
Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου "Η Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα"
.
Επιμέλεια:Κ. Δ. Μαλαφάντης, Β. Παπαδοπούλου, Σ. Αυγητίδου, Γ. Ιορδανίδης, Ι. Μπέτσας
.
Φλώρινα-Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Διάδρασις
.
τόμ.Α σ.635-646
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Γκέκα Μαρία
,
Στοινίτση Μαρία
(2016)
.
Αντιλήψεις και πρακτικές για τη γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαίδευση των παιδιών Ελληνίδων, Αλβανίδων και Ελληνοπόντιων μητέρων
.
6o Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας. Ζητήματα πολυπολιτισμικότητας και κοινωνικής δικαιοσύνης στη Συμβουλευτική Ψυχολογία
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
(2015)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γκέκα Μαρία
(2015)
.
Η συμβολή των κοινωνικών αναπαραστάσεων στη μελέτη του χώρου : Το παράδειγμα του δασκάλου ως χωρική διάσταση
.
Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης. Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Galli I
,
Gkeka Maria
,
Liguori A
,
Fasanelli R
(2014)
.
Social representations of economic crisis in Italian and Greek social groups
.
Psychology Research
.
τόμ.4 αρ.14 σ.973-998
.
Vouyoukas Constantinos
,
Tzouriadou Maria
,
Menexes G
,
Gkeka Maria
,
Michalopoulou L
(2014)
.
Intelectual disability and mothers’ stressors: a Greek paradigm
.
Psychology (Ψυχολογία)
.
τόμ.21 αρ.4 σ.421-436
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Gkeka Maria
(2014)
.
Représentations des passions politiques chez les jeunes grecs aujourd’hui
.
Passions Sociales
.
Επιμέλεια:Mouchtouris, A., Letonturier, E
.
Paris
.
Le Manuscrit
.
σ.159-178
.
Gkeka Maria
(2014)
.
The study of politics from the perspective of Social Representations’s theory
.
Culture and Political Psychology: a societal perspective
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γκέκα Μαρία
(2013)
.
Μπορεί η διαδικασία της αυτο-κατηγοριοποίησης των παιδιών Ρομά να εξηγήσει τις σχολικές τους δυσκολίες
.
Ψυχολογία
.
τόμ.20 αρ.2 σ.194-209
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Βουγιούκας Κωνσταντίνος
,
Γκέκα Μαρία
(2013)
.
Ψυχοκοινωνικές παράμετροι μαθησιακών δυσκολιών
.
Εκπαίδευση και Ειδική Αγωγή
.
Επιμέλεια:6ος Θεματικός Κύκλος. ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ,
.
σ. σ. 164-191
.
(2012)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Gkeka Maria
(2012)
.
La construction sociale de la citoyenneté chez les jeunes Grecs : Espace d’insertion et espace d’exclusion
.
Jeunesse et Discrimination
.
σ.201-223
.
(2011)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Gkeka Maria
(2011)
.
Représentations des passions politiques chez les jeunes grecs aujourd’hui
.
Colloque International Les passions sociales
.
Universite Paris Descartes
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Galli I
,
Bouriche B
,
Fasanelli R
,
Gkeka Maria
,
Iacob L
,
Iacob G
(2010)
.
La représentation sociale de la crise économique dans quatre pays européens
.
Cahiers Internationaux de Psychologie Sociale
.
τόμ.87 σ.585-620
.
Gkeka Maria
,
Dargentas M
(2010)
.
L’apport du logiciel Alceste à l’étude des représentations sociales : l’exemple de deux études diachroniques
.
Cahiers Internationaux de Psychologie Sociale
.
τόμ.85 σ.111-135
.
Pnevmatikos D
,
Gkeka Maria
,
Divane M
(2010)
.
The emergence, development and structure of Ethnic identity during childhood: The case of Rroma identity
.
International Journal of Psychology
.
τόμ.45 αρ.5 σ.1-8
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Geka M
(2010)
.
Représentations sociales de La crise économique: Le cas de La Grece
.
Συμπόσιο με θέμα "Representations sociales de La crise economique στο 10th International Conference on Social Representation (ICSR)
.
Τυνησία
.
Συμπόσιο με θέμα «{Repr}ésentations sociales de {La} crise économique» (Πρόεδρος {Ida} {Gali}) στο 10th {International} {Conference} on {Social} {Repr}ésentation ({ICSR}), Τυνησία
.
(2009)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γκέκα Μαρία
(2009)
.
Οι ψυχοκοινωνικές διαστάσεις του παιχνιδιού στην προσχολική ηλικία
.
Ψυχολογία της τέχνης, Δημιουργικότητα και μορφές τέχνης
.
(2008)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kokkidou M
,
Gkeka Maria
,
Tsakiridou E
(2008)
.
Correlation between Music Studies and School Competence:A Field research
.
Current trends and dynamics of School Psychology
.
Γκέκα Μαρία
(2008)
.
Αξίες και στάσεις των νέων για την οικογένεια στη μετα-νεωτερική εποχή
.
Η οικογένεια στην Ελλάδα σήμερα
.
Κοκκίδου Μ
,
Γκέκα Μαρία
,
Τσακιρίδου Ε
(2008)
.
Συσχέτιση των σπουδών της μουσικής με τη Σχολική Ικανότητα: Μία έρευνα πεδίου
.
Σύγχρονες τάσεις και δυναμικές της Σχολικής Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση και στη Μουσική Παιδαγωγική
.
(2007)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γκέκα Μαρία
(2007)
.
Οι νέοι και η ιδιότητα του πολίτη: ερμηνείες και κοινωνιο-γνωστική δόμηση ενός αντικειμένου
.
Επιστημονική Επετηρίδα του Τμήματος Ψυχολογίας
.
τόμ.7 σ.1-37
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Gkeka Maria
(2007)
.
Les jeunes et la politique: dimensions, interprétations et approches chez les jeunes grecs
.
Adolescences méditerranéennes. L’espace public à petit pas
.
(2006)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γκέκα Μαρία
(2006)
.
Νέοι και οικογένεια : Θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις
.
Οικογένεια και κοινωνικές αναπαραστάσεις
.
(2005)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γκέκα Μαρία
(2005)
.
Κοινωνικές αναπαραστάσεις των νέων για την πολιτική: Κοινωνιο-γνωστικές προσεγγίσεις
.
Πολιτική Ψυχολογία: Προβλήματα και Προοπτικές
.
(2003)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Gkeka Maria
(2003)
.
Valeurs et Représentations sociales du politique pendant la jeunesse : analyse de la construction sociale et individuelle d’un objet
.
Les représentations sociales, Constructions nouvelles
.
Ενημερώθηκε: 2022-03-23