Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Αντώνιος Παπαοικονόμου
Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Πολιτικών Επιστημών
Προσωπικά Στοιχεία
2310991952
papaoikoa@polsci.auth.gr
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΚΕ0Χ46
Διδακτική της Πολιτικής Παιδείας
ΚΕ0Χ49
Εκπαιδευτικές Πρακτικές και Πολιτική
ΚΥ0000
Εισαγωγή στην Εκπόνηση Επιστημονικής Εργασίας
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΚΕ0Ε51
Νεανική Πολιτική Δράση και Σχολείο
ΚΕ0Χ46
Διδακτική της Πολιτικής Παιδείας
ΚΥ0000
Εισαγωγή στην Εκπόνηση Επιστημονικής Εργασίας
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2022–2023
Πρόγραμμα κατάρτισης: Έρευνα Πράξης και project, σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές
2021–2025
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας καταγραφής, ανάλυσης και αξιολόγησης μετρικών στοιχείων απήχησης δημοσιεύσεων
2013–2024
Αμοιβές μελών ΔΕΠ ΑΣΠΑΙΤΕ (Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης)
2011–2024
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ 1
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών Α.Π. 2
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ. 3
Δημοσιεύσεις
(2024)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papaoikonomou Antonios
(2024)
.
Il sistema scolastico in Grecia
.
Dynamis
.
αρ.7 σ.5-12
.
Papaoikonomou Antonios
(2024)
.
Analyzing the Impact of Political Space on Democratic Quality in Uzbekistan: An Econometric Assessment Using the V-Dem Database
.
Imgelem
.
Papaoikonomou Antonios
(2024)
.
A Multiple Regression Model on The Relationship Between Deliberative Democracy and Political Equity: The Cases of Hellenic Republic and Republic of Turkiye
.
Imgelem
.
τόμ.14 σ.401 - 424
.
Papaoikonomou Antonios
(2024)
.
Leadership and power: the psychopathology of Shakespearean Richard III
.
Dianoesis
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2024)
.
Ο ακαδημαϊκός χώρος και η επίδραση του στην ποιότητα της δημοκρατίας στην Ελλάδα: οικονομετρική ανάλυση της βάσης δεδομένων V-Dem
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2024)
.
Η Σχέση του ανθρώπινου κεφαλαίου και της καινοτομίας στην περιφέρεια της Ηπείρου
.
Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2024)
.
Η τέχνη του βίου κατά τη Στωική και χριστιανική φιλοσοφία: Μάρκος Αυρήλιος και Μέγας Βασίλειος
.
Φιλοσοφείν
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2024)
.
Η σχέση του δείκτη καλύτερης ζωής (better life index) και του δείκτη δημοκρατικότητας (democracy index): Ένα μοντέλο πολλαπλής παλινδρόμησης
.
Θέματα Επιστημών της Αγωγής
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2024)
.
Ινδική φιλοσοφία και Ευτυχία: η προσέγγιση της Βεδάντα
.
Φιλοσοφείν
.
Μονογραφία
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2024)
.
Η Πολιτική Αγωγή στο Διεθνές Περβάλλον
.
Μπαρμπουνάκης
.
(2023)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papaoikonomou Antonios
(2023)
.
Christianity and Rationalism: Maximus the Confessor vs. Descartes
.
Dianoesis
.
αρ.14 σ.39-52
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2023)
.
Η Πολιτική Παιδεία στην Ελλάδα μέσα από τη διεθνή έρευνα: μια ανάλυση κατά συστάδες (cluster analysis) των δεδομένων της διεθνούς έρευνας για την αγωγή του πολίτη (ICCS)
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2023)
.
Επαναπροσδιορισμός της «υπόθεσης της απώθησης»: Η κριτική του Φουκώ στο Μαρκούζε
.
Φιλοσοφείν
.
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papaoikonomou Antonios
(2022)
.
Greek educational system and the formation of national identity: a two-step cluster analysis model on a teachers’ sample
.
Imgelem
.
Papaoikonomou Antonios
(2022)
.
Democratic thinking and civic education in Greece: an ordinal logistic regression model
.
Imgelem
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2022)
.
Η Πολιτική Παιδεία ως παράγοντας διαμόρφωσης της κοινωνικής υπευθυνότητας: μελέτη περίπτωσης δείγματος φοιτητών του ΑΠΘ
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
τόμ.10 αρ.3
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2022)
.
Ο αρχαιοκεντρικός προσανατολισμός του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος: εμπειρική έρευνα σε δείγμα φιλολόγων
.
Επιστήμες της Αγωγής
.
τόμ.1 σ.179-197
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2022)
.
Οι επιρροές του Επίκουρου στον Nietzsche κατά τη μέση περίοδο της δημιουργίας του
.
Φιλοσοφείν
.
αρ.25
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2022)
.
Η υποβάθμιση του μαθήματος της Πολιτικής Παιδείας ως παράγοντας πολιτικής απάθειας
.
Εκπαιδευτικός Κύκλος
.
τόμ.10 αρ.1
.
Μονογραφία
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2022)
.
Η τέχνη ως έκφραση της πολιτικής: Η περίπτωση του Richard Wagner
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papaoikonomou Antonios
(2021)
.
Jean Baudrillard’s philosophy about revolution as finality
.
Dia-noesis
.
Vol.11 σ.95-104
.
Papaoikonomou Antonios
(2021)
.
An ordinal logistic regression model on civic education usefulness in Greece: empirical research in a sample of university students
.
Journal of Research in Humanities and Social Science
.
τόμ.9 αρ.2 σ.18-25
.
Papaoikonomou Antonios
(2021)
.
A twostep cluster analysis model concerning civic education effi-ciency in Greek educational system: empirical research in a sam-ple of university students
.
Journal of Research in Humanities and Social Science
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2021)
.
Η ερμηνεία του Θωμά Ακινάτη στο Βιβλίο Ζ΄ των Μετά τα Φυσικά του Αριστοτέλη
.
Φιλοσοφείν
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
,
Μπιρμπίλη Κ. Μαρία
(2021)
.
Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο και στα ιδιωτικά κέντρα ξένων γλωσσών: ποιοτική προσέγγιση σε δείγμα εκπαιδευτικών
.
Εκπαιδευτικός Κύκλος
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Χατζηπαντελής Θεόδωρος
,
Παναγιωτιδου Γεωργια
,
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2021)
.
Διαδραστικές και Ψηφιακές Μέθοδοι Διδασκαλίας της Πολιτικής Παιδείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Επικοινωνίας και Πληροφορίας
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Chatzipantelis Theodoros
,
Papaoikonomou Antonios
,
Sotiroglou Maria
(2020)
.
Teaching Democracy: Tools And Methods In The Secondary Education
.
International Journal of Educational Research Review
.
τόμ.5 αρ.4
.
Papaoikonomou Antonios
(2020)
.
The epistemological basis of Mathematics: A discovery or an Invention?
.
Dianoesis
.
αρ.8 σ.77
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2020)
.
Οι απόψεις των φοιτητών για τους διδάσκοντές τους: εμπειρική έρευνα σε φοιτητές του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης
.
Εκπαιδευτικός Κύκλος
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2020)
.
Η ξενόγλωσση εκπαίδευση ανά τους αιώνες: η εκπαιδευτική πρόταση της Χριστιανόπολης του Johann Valentin Andreae
.
Ερκύνα
.
αρ.20 σ.36-47
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2020)
.
Πολιτική παιδεία και πολιτική συμπεριφορά: Εμπειρική έρευνα σε δείγμα μαθητών
.
Το βήμα των κοινωνικών επιστημών
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Birbili Maria
,
Papaoikonomou Antonios
(2020)
.
Foreign language acquisition in public schools and in foreign language institutes: a qualitative approach
.
Applied Qualitative Studies in Education
.
Evaggelia Kalerante, Panagiotis Giavrimis, Theodoros Eleftherakis, Lela Gogou and Souzanna-Maria Nikolaou
.
Μονογραφία
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2020)
.
Η πολιτική παιδεία ως παράγοντας της πολιτικοποίησης των νέων
.
Αθήνα
.
Άμμων
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papaoikonomou Antonios
(2019)
.
Conceptual alternations of the notion of hegemony: from Gramsci’s interpretation to post-hegemony
.
Dianoesis
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2019)
.
Η σχολική διαρροή ως κοινωνικό φαινόμενο στην ελληνική πραγματικότητα
.
Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική, Περιοδική Ηλεκτρονική Έκδοση του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.)
.
τόμ. 12 αρ. 10
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2019)
.
Τα επίπεδα γλωσσομάθειας ως παράγοντας αποτελεσματικότητας στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο: η περίπτωση των γυμνασίων
.
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2019)
.
O διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ως δείκτης παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας: η περίπτωση των εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας
.
Πάπυροι
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2019)
.
Φιλοσοφική αναζήτηση της έννοιας του ρόλου του Δασκάλου: Η συνεισφορά του Πλάτωνα
.
Νέος Παιδαγωγός
.
τόμ.10 σ.169-281
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2019)
.
Η αυτοεκτίμηση ως παράγοντας συγκρότησης του εαυτού: η προσέγγιση του John Rawls
.
Νέος Παιδαγωγός
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2019)
.
Διαστάσεις του εκπαιδευτικού ρόλου: θεωρία και έρευνα
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2019)
.
Πολιτική ανυπακοή και εκπαίδευση: η περίπτωση των καταλήψεων των σχολείων
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2019)
.
Κινηματογράφος και πολιτική προπαγάνδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Ζυγός
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Chatzipantelis Theodoros
,
Papaoikonomou Antonios
(2018)
.
Civic education in Greek educational system: empirical approach in schools of central Macedonia of Greece
.
The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences
.
τόμ.11 σ.10-19
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2018)
.
Αυτοπροσδιορισμός των φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης: σπουδές και μετέπειτα εργασία
.
Επιστημονική Επετηρίδα
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2018)
.
Ο βαθμός πολιτικής ωριμότητας των εφήβων μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως απόρροια της πολιτικοποίησης τους: εμπειρική προσέγγιση σε σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας
.
Ερκύνα
.
τόμ.14 σ.48-62
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2018)
.
Ουτοπία και εκπαιδευτική πράξη
.
Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική
.
τόμ.19
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Chatzipantelis Theodoros
,
Papaoikonomou Antonios
(2018)
.
Schools’ sits-in as a result of students’ political socialization: Empirical research in schools of central Macedonia in Greece
.
Electronic Conference Proceedings of ICCONSS 2018
.
Ρέθυμνο - Ελλάδα
.
αρ.6 σ.1-28
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2018)
.
Όψεις κοινωνικοποίησης των φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papaoikonomou Antonios
(2017)
.
Greek student’s politicization: empirical research in schools of central Macedonia in Greece
.
International Journal of Academic Research in Education
.
τόμ.3 αρ.1 σ.07‐20
.
Papaoikonomou Antonios
(2017)
.
The impact of political socialization on students’ behavior: empirical research in schools of Central Macedonia in Greece
.
International Journal of Educational Research Review
.
τόμ.2 αρ.2
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2017)
.
Η πρόταση αναβάθμισης της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η μεταρρύθμιση που δεν έγινε
.
Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική
.
τόμ.8
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2017)
.
Η διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας μέσα από τη διεθνή έρευνα European Survey on Language Competences (ESLC)
.
Εκπαιδευτικός Κύκλος
.
τόμ.5 αρ.3 σ.128-160
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2017)
.
Οι στάσεις των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το διαφορετικό ως απόρροια της πολιτικής τους κοινωνικο-ποίησης: εμπειρική προσέγγιση σε σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας
.
Πάπυροι
.
τόμ.6 σ. 107-121
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2017)
.
Η προπαγάνδα ως παράγοντας διαμόρφωσης της ναζιστικής εκπαιδευτικής πολιτικής
.
Κοινωνίας Δρώμενα
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2017)
.
Η αποτίμηση της εκπαιδευτικής πολιτικής του Μάο Τσε Τουνγκ κατά την περίοδο της Πολιτιστικής επανάστασης
.
Κοινωνίας Δρώμενα
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2017)
.
Κρίσιμοι παράγοντες επιλογής αντικειμένου σπουδών και αυτοαντίληψη: Η περίπτωση των φοιτητών του ΑΠΘ
.
Το βήμα των κοινωνικών επιστημών
.
τόμ.17 αρ.68
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2017)
.
Ο βαθμός πολιτικοποίησης των μαθητών της Δευτεροβάθ-μιας Εκπαίδευσης: εμπειρική προσέγγιση σε σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας
.
Επιστήμες της Αγωγής
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2017)
.
Οι μετασχηματισμοί του θεσμού της οικογένειας στη Σοβιετική Ένωση από την περίοδο της Οκτωβριανής Επανάστασης μέχρι και την εποχή του Στάλιν: η συμβολή των Μπολσεβίκων
.
Κοινωνία και Εκπαίδευση
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2017)
.
Σχολείο, Πολιτική και Πολιτικοποίηση - Θεωρία και Έρευνα
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
H επίδραση του βαθμού επαγγελματικής ανάπτυξης στις διδακτικές πρακτικές των διδασκόντων αγγλικής γλώσσας: εμπειρική προσέγγιση
.
Επετηρίδα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
.
τόμ.9 αρ.2 σ.45-77
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
Η αυτό-εικόνα του Έλληνα εκπαιδευτικού σε σχέση με το επάγγελμα του και ο κοινωνικός του περίγυρος: η επίδραση της θεωρίας της γνωστικής διαφωνίας (cognitive dissonance) του Leon Festinger
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
τόμ.4 αρ.2 σ.123-136
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
Η εξέλιξη του πολιτισμού και η Ιστορία της Σεξουαλικότητας: Απόπειρα σύγκρισης του Norbert Elias με τον Michel Foucault
.
Φιλοσοφείν
.
τόμ.13
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
Μια κοινωνιολογική θεώρηση του ρόλου του εκπαιδευτικού: η συνεισφορά του «αδαούς δασκάλου» του Jacques Ranciere
.
Φιλοσοφείν
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
Μόρφωση και εκπαιδευτικοί μετασχηματισμοί την περίοδο της Πολιτιστικής Επανάστασης στην Κίνα: η συμβολή του Μάο τσε Τουνγκ
.
Πολιτικές και Κοινωνικές Επιστήμες
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2016)
.
Τα ακαδημαϊκά κριτήρια επιλογής (standards) των φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης: Εμπειρική προσέγγιση
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
τόμ.4 αρ.1 σ.127-142
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
Η πολιτική αυτοαντίληψη των νέων της Ευρώπης και οι νέες μορφές νεανικής πολιτικής συμμετοχής: Εμπειρική προ-σέγγιση
.
Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο
.
σ. 125-135
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
Η επαγγελματική ικανοποίηση (professional satisfaction) του εκπαιδευτικού ως παράγοντας συγκρότησης του εαυτού: εμπειρική προσέγγιση
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
τόμ.8 αρ.1 σ. 143-222
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
Οι καταλήψεις των σχολείων από τους μαθητές ως τρόπος μη συμβατικής πολιτικής διαμαρτυρίας: εμπειρική προσέγγιση σε σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας
.
Διάλογοι
.
τόμ.2
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
Η ανάλυση λόγου ως μέσο διερεύνησης της πολιτικής κοινωνικοποίησης των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
.
Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική
.
τόμ.9 αρ.7
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2016)
.
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την εκδήλωση της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα: η επίδραση της αυτό- ε-ξυπηρετικής μεροληψίας (self-serving bias)
.
Ερκύνα
.
σ. 91-101
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papaoikonomou Antonios
(2015)
.
Political apathy among adolescent Greek pupils: empirical research
.
Papyri
.
τόμ.4 σ.235-250
.
Papaoikonomou Antonios
(2015)
.
Pupils’ Unconventional Political Demonstration as a Result of their Political Socialization: Empirical Approach in Sec-ondary Schools of Central Macedonia
.
Global Journal of HUMAN-SOCIAL SCIENCE
.
τόμ.15 αρ.3-f
.
Papaoikonomou Antonios
(2015)
.
Der Misserfolg Griechenlands bei den drei PISA- Unter-suchungen als Indikator für das Scheitern seiner pseudo-humanistischen Allgemeinbildung und die Ursachen des bildungspolitischen Immobilismus
.
Papyri
.
τόμ.4 σ.251-282
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2015)
.
Η πολιτική απάθεια των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: εμπειρική προσέγγιση σε σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
τόμ.3 αρ.2 σ.179-191
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2015)
.
Οι στάσεις των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στη λειτουργία των μαθητικών κοινοτήτων
.
Έρευνα στην εκπαίδευση
.
τόμ.4
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2015)
.
Η επαγγελματική εξέλιξη του Έλληνα εκπαιδευτικού: Εμπειρική προσέγγιση
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
τόμ.3 αρ.1 σ.47 - 59
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2015)
.
Η πολιτικοποιημένη διαμαρτυρία στα πλαίσια της πολιτικής κοινωνικοποίησης των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: εμπειρική προσέγγιση σε σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας
.
Παιδαγωγική Θεωρία και Πράξη
.
τόμ.8 σ.46-59
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2015)
.
Η Επαγγελματική Ωριμότητα του Έλληνα εκπαιδευτικού: Εμπειρική προσέγγιση
.
Action Researcher in Education
.
τόμ.6 σ.148-163
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2015)
.
Η ευρωπαϊκή διάσταση του ρόλου του Έλληνα εκπαιδευτικού
.
Επιστήμες της αγωγής
.
τόμ.3 σ.57-73
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papaoikonomou Antonios
(2014)
.
National Identity versus European Identity: The Dimensions of Change Developing the Greek teachers’ European identity
.
Preschool & Primary Education
.
Vol.2 αρ.1 σ.45-58
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2014)
.
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τον επιθυμητό τρόπο λήψης των πολιτικών αποφάσεων: Η εθνική και η ευρωπαϊκή ταυτότητα
.
Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική
.
τόμ.7 αρ.5
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2014)
.
Ο εκπαιδευτικός ως παράγοντας αποτελεσματικής λειτουρ-γίας του σχολείου. Εμπειρική προσέγγιση
.
Επιστήμες της Αγωγής
.
τόμ.1 σ.45-64
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2014)
.
Η διαμόρφωση της Ευρωπαϊκής Ταυτότητας στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Πολιτικής: η περίπτωση της διαδικασίας της Μπολόνια
.
Εκπαιδευτικός κύκλος
.
τόμ.2 αρ.2 σ.113-127
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2014)
.
Κοινωνική προέλευση και γλωσσική διαφοροποίηση: Μελέτη περίπτωσης επαρχιακού σχολείου
.
Παιδαγωγική Θεωρία και Πράξη
.
τόμ.7 σ.90-102
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2014)
.
Ο εθνικός εαυτός ως θεωρητική και κοινωνική κατασκευή: σύγκριση των σχολικών εγχειριδίων Ιστορίας στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου στην Ελλάδα και στην Τουρκία
.
Το βήμα των κοινωνικών επιστημών
.
τόμ.16 αρ.64
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2013)
.
Η κατανομή των οικογενειακών ρόλων στην ελληνική οικογένεια και η επίδραση της στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Εμπειρική προσέγγιση
.
Τα εκπαιδευτικά
.
τεύχος 107-108 , σ. 175-188
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2013)
.
Η εξέλιξη της μορφωτικής πολιτικής στα πρώτα χρόνια της Οκτωβριανής επανάστασης: Η συμβολή του Λένιν
.
Παιδαγωγικά Ρεύματα στο Αιγαίο
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2013)
.
Η γλώσσα ως μέσο συγκρότησης της ιδιαιτερότητας του σχολικού λόγου και της δόμησης της υποκειμενικότητας
.
Νέος Παιδαγωγός
.
σ. 87
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2013)
.
Η ιεράρχηση των επαγγελματικών στόχων του Έλληνα εκπαιδευτικού
.
Το βήμα των κοινωνικών επιστημών
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2013)
.
Ο εκπαιδευτικός και οι ομάδες αναφοράς του
.
Παιδαγωγική επιθεώρηση
.
τόμ.56
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2013)
.
Μία κοινωνιολογική θεώρηση του ρόλου του εκπαιδευτικού στη διδακτική πράξη
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κυρίτσης Δημήτρης
,
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2012)
.
Η δέσμευση των εφήβων στο μαθητικό τους ρόλο-καθήκον και οι παράγοντες που τη συνδιαμορφώνουν
.
Επιστημονική Επετηρίδα Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
.
τόμ.23 σ.106-128
.
Κυρίτσης Δημήτριος Γ
,
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2012)
.
Η δέσμευση των εκπαιδευτικών δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης στο ρόλο τους
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
v. 54 , σ. 113-130
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2012)
.
Το Δημόσιο σχολείο μπορεί να προσφέρει ικανοποιητική γνώση ξένης γλώσσας και, αν ναι, μέχρι ποιον βαθμό;
.
Τα εκπαιδευτικά
.
τόμ.105-106 π.206
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2012)
.
Συμβολικός ιντεραξιονισμός και εκπαίδευση
.
Φιλοσοφία και παιδεία
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2012)
.
Ο Εκπαιδευτικός και η διαμόρφωση της Ευρωπαϊκής ταυτότητας των μαθητών: Εμπειρική προσέγγιση
.
Τα Εκπαιδευτικά
.
τόμ.103-104 σ.187
.
Παπαοικονόμου Αντώνιος
(2012)
.
Η σχολική επίδοση και η αυτοαντίληψη της σχολικής ικανότητας των εφήβων ως απόρροια της δέσμευσής τους στο μαθητικό τους ρόλο
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
(2011)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παπαοικονόμου Αντώνιος
,
Κυρίτσης Δημήτρης
(2011)
.
Η αυτοαντίληψη των εφήβων και η διαμόρφωση της: φύλο, οικογένεια, σχολική επίδοση, αυτοαντίληψη
.
Θεσσαλονίκη
.
Ζήτρος
.
Άρθρο σε Περιοδικό
Παπαοικονόμου Αντώνιος
.
Η σχέση του δείκτη καλύτερης ζωής (better life index) και του δείκτη δημοκρατικότητας (democracy index): Ένα μοντέλο πολλαπλής παλινδρόμησης
.
Θέματα Επιστημών Αγωγής
.
Ενημερώθηκε: 2024-11-05