Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Ευάγγελος Πεπές
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Χριστιανικού Πολιτισμού
Προσωπικά Στοιχεία
2310996968
pepes@past.auth.gr
https://www.past.auth.gr/el/node/3106
Google Scholar ID
RQDayBYAAAAJ
https://orcid.org/0000-0002-5786-0891
Γνωστικό Αντικείμενο
:
"Χριστιανική Παιδαγωγική: Θεωρία και πράξη" (ΦΕΚ 2463/30.09.2022, τ. Γ΄)
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Θρησκεία
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
2000
Πτυχίο
Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας / Θεολογική Σχολή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2004
Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας / Θεολογική Σχολή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
2006
Degree of Master of Theology by Research
College of Humanities and Social Science
University of Edinburgh
Μεγάλη Βρετανία
Διδακτορικό Δίπλωμα
2011
Διδακτορικό Δίπλωμα
Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας / Θεολογική Σχολή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Χ290Π
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΥΕ21Π
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΜΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΠΑ6
Χριστιανική Παιδαγωγική.
ΠΑ7
Ειδική διδακτική του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Υ209Π
Θεολογία, Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Επιστημονική Μεθοδολογία
ΥΕ22Π
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
ΠΜΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΠΑ 10
Παιδαγωγική Ψυχολογία.
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις των "χαρισματικών" μαθητών στο πλαίσιο της Χριστιανικής Αγωγής.
Η συναισθηματική ανάπτυξη του μαθητή στο πλαίσιο της σχολικής Θρησκευτικής Αγωγής.
Η Συμβολή της Σχολικής Θρησκευτικής Αγωγής στην αντιμετώπισης της μοναξιάς της εφηβικής ηλικίας.
Διαχείριση της Σχολικής Τάξης: Ο ρόλος του Θεολόγου εκπαιδευτικού.
Η υπολοποίηση του Προγράμματος: "Εργαστηριακές Δεξιότητες 21+" από τον Θεολόγο εκπαιδευτικό στο Γυμνάσιο. Δυνατότητες και προοπτικές.
Χωρίς τίτλο
Η συμβολή της σχολικής θρησκευτικής αγωγής στην ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Διδασκαλία και μάθηση στην ψηφιακή εποχή. Το παράδειγμα του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Χωρίς τίτλο
Χωρίς τίτλο
Η συμβολή της σχολικής θρησκευτικής αγωγής στην προαγωγή της "ψυχικής ανθεκτικότητας" των παιδιών και των εφήβων.
Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών στο μάθημα των Θρησκευτικών.
Αξίες και πρότυπα κοινωνικής συμπεριφοράς στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Διδακτορικό
Βαθμίδες ηθικής ανάπτυξης στην Κλίμακα του Αγίου Ιωάννου του Σιναϊτου και η ηθική ανάπτυξη των μαθητών στο πλαίσιο της σχολικής θρησκευτικής αγωγής.
Η καλλιέργεια της θρησκευτικότητας στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: Απόψεις γονέων και εκπαιδευτικών.
Τα Καινοδιαθηκικά κείμενα στα εγχειρίδια θρησκευτικής αγωγής κατά την περίοδο διακυβέρνησης του Ι. Καποδίστρια (1828-1831) υπό το πρίσμα της Χριστιανικής Παιδαγωγικής.
Οι διαπολιτισμικές διαστάσεις του εκπαιδευτικού έργου της Αθωνιάδας Σχολής και η ακτινοβολία της στον ορθόδοξο κόσμο (β΄μισό 19ου και 20ος αιώνας).
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
5
2021
2023
ECTS Coordinator για σπουδές και πρακτική άσκηση
6
2021
2023
Συντονισμός, Υπεύθυνος Erasmus+ για σπουδές και πρακτική άσκηση
7
2020
2021
Αναπλ. Μέλος της Επιτροπής Αξιολόγησης των αιτήσεων για την "Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του ΑΠΘ με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας"
2
2019
2023
Μέλος, Επιτροπή Αξιολόγησης Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών
3
2019
2023
Μέλος, Σύμβουλος Σπουδών Δ΄Έτος
4
2019
2023
Μέλος, Τριμελής Εφορευτική Επιτροπή για την ανάδειξη Διευθυντή Τομέα
1
2019
Διευθυντής, Εργαστήριο Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής
8
2018
2019
Εισηγητική Επιτροπή μετάταξης εκπαιδευτικού σε θέση ΕΔΙΠ
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2020
2021
Γραμματέας, Επιτροπή Διαγωνισμού (αρ. διακήρυξης 238806/2020) για την προμήθεια αναλωσίμων στο πλαίσιο του έργου με κωδ. 97268
2
2020
2021
Γραμματέας, Επιτροπή Διαγωνισμού (αρ. διακήρυξης 238767/2020) για την παροχή υπηρεσιών στο πλαίσιο του έργου με κωδ. 97268
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2022–2023
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 - Υποέργο 2 «Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ακαδ. έτους 2022-2023»
2018–2022
Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΕΙ), ακαδ. ετών 2018-19 έως 2021-22
2018–2023
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (ΙΕΡΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ - ΙΔΡΥΜΑ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)
2010–2023
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΥΠΠΘ)
1998–2023
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ)
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συμμετοχή
01.01/2017-31.12.2020
Προγράμματα Ψυχικής Υγείας 2017
01.10.2018-31.12.2020
Προγράμματα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Ενδυνάμωσης
05.02.2021-31.12.2021
Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
05.02.2021-31.12.2021
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
01.02.2021-15.04.2021
Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης του Ανθρώπινου Δυναμικού της Εκκλησίας-Ανάπτυξη Ανοιχτών Διαδικτυακών Μαθημάτων
Προβολή Έργου
Καλλιτεχνικό Έργο
Αναφορές σε επιστημονικά περιοδικά
2019
.
Νικολακάκης, Δ.
Το μάθημα των θρησκευτικών στα δημόσια σχολεία της Ευρώπης κατά την ΕΣΔΑ
.
Νομοκανονικά. Επιθεώρηση Εκκλησιαστικού και Κανονικού Δικαίου
.
2
.
60, 61
.
2018
.
Stogiannidis, A.
Eine christlich-pädagogische Konferenz in Philippi/Griecheland: Orthodox - evangelisch - Katholisch - Ausgangspunkt für eine ökumenische Perspective für die Religionspädagogik in Europa?
.
Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
.
70
.
1
.
95-100
.
Αναφορές σε βιβλία και καταλόγους εκθέσεων
2013
Mitropoulou, V.
, Thomaw Krobath / Andrea Lehner-Hartmann / Regina Polak (Hg.), Anerkennung in religiösen Bildungsprozessen: Interdisziplinäre Perspektiven. Diskursschrift für Martin Jäggle, Intercultural model for the teaching of religion (with reference to Greece), V & R unipress, Göttingen, 72
Δημοσιεύσεις
(2021)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Πεπές Ευάγγελος
(2021)
.
Η συμβολή της Εκκλησίας στην προώθηση των ελληνικών γραμμάτων κατά την Τουρκοκρατία: Το παράδειγμα του αγίου Κοσμά του Αιτωλού
.
Γ΄Διεθνές Θεολογικό Συνέδριο: Η συμβολή της Εκκλησίας στους αγώνες των Ελλήνων για την ελευθερία τους από τον τουρκικό ζυγό
.
- Ελλάδα
.
Πεπές Ευάγγελος
(2021)
.
Η θεωρία της ποικιλότητας και η σχολική θρησκευτική αγωγή: Προβλήματα και προοπτικές
.
Η μάθηση ως εμπειρία: Φαινομενολογικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική έρευνα / Learning as experience: Phenomenological approaches in educational research
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2019)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Πεπές Ευάγγελος
(2019)
.
Θρησκευτική Ταυτότητα και Ετερότητα κατά την Ορθόδοξη Παράδοση.: Προτάσεις για το Περιεχόμενο του Προγράμματος Σπουδών του Μαθήματος των Θρησκευτικών στο Ελληνικό Σχολείο
.
Πρακτικά 3ου Διεθνούς Συμποσίου Προσχολικής και Σχολικής Παιδαγωγικής
.
Επιμέλεια:Σακελλαρίου Μαρία
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
Αθήνα
.
Πεδίο
.
Πεπές Ευάγγελος
(2019)
.
Κριτική Παιδαγωγική και Θρησκευτική Αγωγή
.
Πρακτικά 2ου Διεθνούς Συμποσίου Προσχολικής Παιδαγωγικής
.
Επιμέλεια:Σακελλαρίου Μαρία
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Πεδίο
.
σ.197-206
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Πεπές Ευάγγελος
(2019)
.
Τεχνητή νοημοσύνη και δημοκρατική εκπαίδευση: Προβληματισμοί και προοπτικές υπό το πρίσμα της Χριστιανικής Παιδαγωγικής
.
Το σχολείο στη δημοκρατία, η δημοκρατία στο σχολείο
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Πεπές Ευάγγελος
(2019)
.
Πτυχές Χριστιανικής Παιδαγωγικής στο έργο του Μ. Αθανασίου
.
Αθανάσιος Αλεξανδρείας και Ιλάριος Πικταβίου: Μεταξύ Ανατολής και Δύσης
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Πεπές Ευάγγελος
(2019)
.
Η ευρωπαϊκή παιδεία κατά τον άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς
.
Ορθόδοξη Θεολογία και Παιδεία: Η συμβολή του αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς και του π. Γεωργίου Φλωρόφσκυ
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
(2018)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Πεπές Ευάγγελος
,
Ψάλτης Χρήστος
(2018)
.
Το θρησκευτικό στοιχείο στα Αναγνωστικά της Γαλάτειας Καζαντζάκη
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Αναζητώντας την καινοτομία, την τέχνη, τη δημιουργικότητα
.
Επιμέλεια:Παπαδημητρίου Γιώτα, Κωσταρής Χριστόφορος
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ
.
τόμ.3 σ.160-173
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Πεπές Ευάγγελος
(2018)
.
Βιοηθική εκπαίδευση στο σχολείο
.
Σύγχρονη Βιοηθική: Προκλήσεις - Προσεγγίσεις - Προοπτικές (παιδαγωγικές, θεολογικές, φιλοσοφικές, βιολογικές, ιατρικές, νομικές)
.
Πύργος Ηλείας - Ελλάδα
.
Πεπές Ευάγγελος
(2018)
.
Διδάσκοντας βιοηθική στο σχολείο: Η περίπτωση της παρένθετης μητρότητας
.
Παρένθετη μητρότητα: Ο ηθικός προβληματισμός για τη μητέρα, το παιδί και την οικογένεια
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Πεπές Ευάγγελος
(2018)
.
Τοποθέτηση με βάση την ορθόδοξη παράδοση στην εισήγηση με τίτλο: "θεολογικές παραδόσεις και θρησκειοπαιδαγωγικές θεωρίες μέσα στο πλαίσιο της προτεσταντικής παράδοσης - Δυνατότητες για μία κατανόηση της διαφορετικότητας με οικουμενική προοπτική"
.
Αναζητώντας τις οικουμενικές διαστάσεις της Διδακτικής του μαθήματος των Θρησκευτικών: Οι χριστιανικές θεολογικές παραδόσεις της Ευρώπης διαλεγόμενες για κοινές αγωγίες και προοπτικές
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Πεπές Ευάγγελος
(2018)
.
Ο ρόλος της θρησκευτικής αγωγής στη θρησκευτική ανάπτυξη των μαθητών κατά την ορθόδοξη θεολογία
.
6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας με Διεθνή Συμμετοχή "Άνθρωπος μικρός, μεγάλος, μέγας!"
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Ρεράκης Ηρακλής
,
Πεπές Ευάγγελος
(2018)
.
Πρακτική Άσκηση και Μικροδιδασκαλίες
.
Θεσσαλονίκη
.
Δ. Σφακιανάκη
.
Μονογραφία
Pepes Evangelos
(2018)
.
Missionary challenges for christian education in a multi-cultural society: A case-study of the Church of Scotland
.
Thessaloniki
.
Cosmos-Academic Journal of the School of Pastoral and Social Theology of the Aristotle University of Thessaloniki-Monographs 5
.
Πεπές Ευάγγελος
(2018)
.
Η θρησκευτική παιδεία των μεταναστών στον ελληνικό χώρο
.
Θεσσαλονίκη
.
(2017)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Πεπές Ευάγγελος
(2017)
.
Το μάθημα των Θρησκευτικών και το ζήτημα των αλλόθρησκων μαθητών στο ελληνικό σχολείο
.
Μάθημα των Θρησκευτικών και Θεολογία στην Ευρώπη του σήμερα: Ιδιωτική επιλογή ή ζήτημα παιδείας των πολιτών;
.
Καβάλα - Ελλάδα
.
Πεπές Ευάγγελος
(2017)
.
Τοποθέτηση στην εισήγηση με τίτλο: "Religious Education at Schools in Switzerland"
.
Το μάθημα των Θρησκευτικών στην Ελβετία: Μία πρόταση για συζήτηση στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Πεπές Ευάγγελος
(2017)
.
Σχολική θρησκευτική αγωγή και εκκλησιαστική κατήχηση: συγγενικές ή μη μαθησιακές διαδικασίες;
.
Σχολική θρησκευτική αγωγή και ενοριακή εκκλησιαστική κατήχηση: Ιχνηλασία στα επιστημολογικά τους όρια
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2016)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Πεπές Ευάγγελος
(2016)
.
θρησκευτική ταυτότητα και ορθόδοξη θρησκευτική αγωγή στην εποχή της παγκοσμιοποίησης: Η πρόταση της εκκλησιαστικής παράδοσης
.
Πρακτικά Επιστημονικού Θεολογικού Συνεδρίου με θέμα: Παιδεία - Διαφωτισμός - Παγκοσμιοποίηση: Ορθόδοξη εκκλησιαστική θεώρηση
.
Επιμέλεια:Ευάγγελος Πεπές
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Εργαστήριο Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας Α.Π.Θ
.
σ.87-133
.
Πεπές Ευάγγελος
,
Ψάλτης Χρήστος
(2016)
.
Στοιχεία θρησκευτικής ετερότητας στο Αναγνωστικό της Γ΄ Δημοτικού του 1939 για τα Μουσουλμανικά Σχολεία και στο αντίστοιχο Αναγνωστικό Γ΄ Δημοτικού για τα υπόλοιπα σχολεία: Συγκριτική μελέτη
.
Προγράμματα Σπουδών - Σχολικά εγχειρίδια. Από το παρελθόν στο παρόν και το μέλλον
.
Επιμέλεια:Σταύρος Γρόσδος
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ
.
τόμ.3 σ.193-203
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Πεπές Ευάγγελος
(2016)
.
Θρησκευτική ταυτότητα και ετερότητα κατά την ορθόδοξη παράδοση: Προτάσεις για το περιεχόμενο του Προγράμματος Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο ελληνικό σχολείο
.
3ο Διεθνές Συμπόσιο Προσχολικής και Σχολικής Παιδαγωγικής με θέμα: "Σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη των Προγραμμάτων Σπουδών και στη διδασκαλία"
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Πεπές Ευάγγελος (επιμ.)
(2016)
.
Παιδεία, Διαφωτισμός, Παγκοσμιοποίηση: Πρακτικά Επιστημονικού Θεολογικού Συνεδρίου
.
Θεσσαλονίκη
.
Εργαστήριο Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας ΑΠΘ
.
Ρεράκης Ηρακλής
,
Πεπές Ευάγγελος
(2016)
.
Θεολογική παιδεία και εκπαιδευτική τεχνολογία
.
Θεσσαλονίκη
.
Δέσποινα Σφακιανάκη
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Πεπές Ευάγγελος
(2015)
.
Η ηθική ανάπτυξη στο πλαίσιο της σχολικής θρησκευτικής αγωγής: Διερμηνεύσεις της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης
.
Κόσμος: Επιστημονικό Περιοδικό του Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας
.
τόμ.3 σ.187-207
.
Πεπές Ευάγγελος
(2015)
.
Ο ρόλος της θρησκευτικής αγωγής στην ανάπτυξη του εθελοντικού πνεύματος: Το παράδειγμα της εθελοντικής αιμοδοσίας
.
Κοινωνία
.
αρ.4 σ.431-441
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Πεπές Ευάγγελος
(2015)
.
Κριτική Παιδαγωγική και Θρησκευτική Αγωγή
.
2ο Διεθνές Συμπόσιο Προσχολικής Παιδαγωγικής με θέμα: "Μετασχηματιστική Παιδαγωγική και Μάθηση στην Παιδική Ηλικία"
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
(2014)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Πεπές Ευάγγελος
(2014)
.
Θρησκευτικός γραμματισμός: Ερμηνείες και παρερμηνείες
.
Πρακτικά Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα: "Το Μάθημα των Θρησκευτικών. Προβληματισμοί - Επισημάνσεις - Προτάσεις"
.
Επιμέλεια:Σωτήριος Μιχελουδάκης, Ευάγγελος Πεπές
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Κιάτο Κορινθίας
.
Εργαστήριο Παιδαγωγικής - Χριστιανικής Παιδαγωγικής Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας Α.Π.Θ
.
σ.207-220
.
(2012)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Ρεράκης Ηρακλής
,
Πεπές Ευάγγελος
,
Σπαλιώρας Κωνσταντίνος
(2012)
.
Η σχολική θρησκευτική αγωγή στις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης
.
"Ομοτίμοις Διαλεγόμενος" Τιμητικός Τόμος για τον Επίκουρο Καθηγητή Δημήτριο Λάππα
.
Επιμέλεια:Ιωάννης Κογκούλης, Άννα Κόλτσιου-Νικήτα, Παναγιώτης Σκαλτσής, Βασιλική Μητροπούλου, Μαρία Ράντζου
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοί Κυριακίδη
.
σ.45-66
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Πεπές Ευάγγελος
(2012)
.
Η συμβολή της μεθόδου project στην κοινωνικοποίηση του μαθητή και η αξία της για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης
.
Πρακτικά πανελλήνιου συνεδρίου με διεθνή συμμετοχήμε θέμα: "Η Ποιότητα στην Εκπαίδευση: Τάσεις και Προοπτικές
.
Επιμέλεια:Α. Τριλιανός, Γ. Κουτρομάνος & Ν. Αλεξόπουλος
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
.
τόμ.2 σ.609-619
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Πεπές Ευάγγελος
(2010)
.
Μετανάστες, θρησκευτικές ανισότητες και διακρίσεις: Ο ρόλος της θρησκευτικής αγωγής στο ελληνικό σχολείο
.
Πρακτικά διεθνούς συνεδρίου με θέμα: "Διαπολιτισμική εκπαίδευση - Μετανάστευση - Διαχείριση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας"
.
Αλεξανδρούπολη - Ελλάδα
.
Πάτρα
.
τόμ.2 σ.579-586
.
Ενημερώθηκε: 2023-03-06