Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Περικλής Παυλίδης
Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991283
ppavlidi@eled.auth.gr
http://users.auth.gr/ppavlidi/page1.htm
Scopus ID
55802168600
Google Scholar ID
VoUtvxIAAAAJ
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Κοινωνική θεωρία - Φιλοσοφία της παιδείας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κοινωνική θεωρία, φιλοσοφία, θεωρία της γνώσης
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1991
Магистр исторических наук
Исторический Факультет
Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова
Ρωσία
Διδακτορικό Δίπλωμα
1994
Phd in Philosophy
Философский Факультет
Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова
Ρωσία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜ7
ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΕΜΜ1
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜΜ12
ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΜ3
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜ12
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΕΜΜ2
ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
ΕΜΜ4
ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ
ΕΜΜ9
ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
ΥΜ13
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΥΜ3
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ
Τα ζητήματα της κοινωνικής αδικίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης στους φακέλους του μαθήματος των Θρησκευτικών
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΩΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ
Η μαρξιστική αντίληψη για την εργασία και η καπιταλιστική "κοινωνία της γνώσης"
ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ:ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΤΖΩΝ ΝΤΙΟΥΙ ΚΑΙ ΠΑΟΥΛΟ ΦΡΕΪΡΕ
Μεταπτυχιακό
Το βιολογικό και το κοινωνικό στη διαδικασία διαμόρφωσης της ανθρώπινης προσωπικότητας υπό την οπτική του L.S. Vygotsky
ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ "ΜΕΤΑΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ" ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με το νόμο 4823/2021
2022–2023
Μεταπτυχιακό
Η νεοφιλελεύθερη μετάλλαξη του δημόσιου Πανεπιστημίου. Μεθοδολογική προσέγγιση
Εκπαίδευση και κοινωνική αλλαγή στην παιδαγωγική σκέψη στην ΕΣΣΔ των δεκαετιών 1920 – 1930
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Κριτική θεώρηση των θεσμών της γονεϊκής επιλογής και των αυτόνομων σχολείων
Εργασιακά προσόντα και εκπαίδευση με βάση τα κείμενα του ΟΟΣΑ
Διδακτορικό
Η ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
2018–2019
Μεταπτυχιακό
Το ζήτημα της γνώσης στη θεωρία της "μετακαπιταλιστικής κοινωνίας" του Πήτερ Ντράκερ
2017–2018
Μεταπτυχιακό
"Θεωρητικά ζητήματα του σχολείου εργασίας"
"Κριτική ανάλυση της έννοιας 'κοινωνία της γνώσης ' στα προγραμματικά έγγραφα του ΟΗΕ και της UNESCO"
Διδακτορικό
Φύση και αγωγή στη διαδικασία διαμόρφωσης της προσωπικότητας: Εξέταση των ιδεών των Ζ.Ζ. Ρουσσώ, Μ. Μοντεσσόρι, Κ. Ρότζερς και Λ. Βυγκότσκι
2016–2017
Προπτυχιακό
"Ανθρώπινη φύση και μόρφωση:Οι ιδέες του Ζαν Ζακ Ρουσώ"
"Η παιδοκεντρική αντίληψη της εκπαίδευσης στο έργο του Ρουσώ και του Πεσταλότσι"
Μεταπτυχιακό
Η παιδαγωγική σχέση και η εκπαίδευση για την αλλαγή της κοινωνίας.
Γνώση και διανοητική εργασία στη μεταμοντέρνα κατάσταση: όροι και προοπτικές.
2015–2016
Μεταπτυχιακό
Το ζήτημα της γνώσης στη μεταμοντέρνα αναπαράσταση της πραγματικότητας.
Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΑΦΕΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.
2014–2015
Προπτυχιακό
Η ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
2013–2014
Διδακτορικό
ΕΡΓΑΣΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Προπτυχιακό
ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ Α.Σ. ΜΑΚΑΡΕΝΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΙΒΑΝ ΙΛΛΙΤΣ ΚΑΙ ΠΑΟΥΛΟ ΦΡΕΙΡΕ
ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΡΟΥΣΣΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΣΗ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
2012–2013
Προπτυχιακό
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ
2011–2012
Μεταπτυχιακό
CARL ROGERS: ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προπτυχιακό
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΕΨΗΣ, ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ Λ.ΒΥΓΚΟΤΣΚΙ
ΟΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Ζ.Ζ. ΡΟΥΣΣΩ
2010–2011
Μεταπτυχιακό
Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗΣ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η έννοια του πολιτισμού και η θεωρητική θεμελίωση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην ελληνική παιδαγωγική βιβλιογραφία.
Προπτυχιακό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ Ζ.Ζ. ΡΟΥΣΣΩ ΚΑΙ Α.Σ. ΝΗΛ
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ ΤΟΥ ΡΟΥΣΣΩ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
2009–2010
Προπτυχιακό
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΒΥΓΚΟΤΣΚΙ ΚΑΙ ΠΙΑΖΕ
ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Π. ΦΡΕΙΡΕ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΗΣ Μ. ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ Α. ΜΑΚΑΡΕΝΚΟ
2008–2009
Προπτυχιακό
ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΟΝ ΜΑΚΑΡΕΝΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΖΩΝ ΝΤΙΟΥΙ
Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ.ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΟΥ Α.Σ. ΜΑΚΑΡΕΝΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥ Α.Σ. ΝΗΛ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
2007–2008
Προπτυχιακό
ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ : Η ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
2006–2007
Προπτυχιακό
ΖΑΝ ΖΑΚ ΡΟΥΣΣΩ:ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
6
2022
2024
Head, Πρόεδρος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης
7
2022
2024
Μέλος, Μέλος της Ομάδας Εσωτερικής Αξιολόγησης του Τμήματος
4
2020
2022
Head, Πρόεδρος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης
5
2020
2022
Μέλος, Μέλος της Ομάδας Εσωτερικής Αξιολόγησης του Τμήματος
1
2017
2019
Διευθυντής, Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών του ΠΤΔΕ ΑΠΘ
2
2017
2019
Μέλος, Μέλος της Επιτροπής Προγράμματος Σπουδών
3
2017
2019
Μέλος, Μέλος της Ομάδας Εσωτερικής Αξιολόγησης του Τμήματος
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2022
2024
Μέλος, Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ.
5
2022
2024
Μέλος, Σύγκλητος ΑΠΘ
2
2020
2022
Μέλος, Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ.
3
2020
2022
Μέλος, Σύγκλητος ΑΠΘ
1
2018
2019
Μέλος, Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ.
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2019–2020
10o Διεθνές Συνέδριο Κριτικής Εκπαίδευσης
2019–2020
Συνέδριο: "10ο Διεθνές Συνέδριο Κριτικής Εκπαίδευσης"
2014–2024
Ενίσχυση ερευνητικών και εκπαιδευτικών υποδομών και δραστηριοτήτων του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προβολή Έργου
Βιβλιοκρισίες Δημοσιεύσεων ‘Περικλής Παυλίδης’
Ελληνικά Περιοδικά
2023
.
Γιώτα Ιωαννίδου
Βιβλιοπαρουσίαση: Το έργο των εκπαιδευτικών στην "κοινωνία της γνώσης" του Περικλή Παυλίδη
Σελιδοδείκτης για την εκπαίδευση και την κοινωνία
.
17
.
83-84
.
2023
.
Ευγενία Καβαλλάρη
Βιβλιοκριτική: Περικλής Παυλίδης, Το έργο των εκπαιδευτικών στην κοινωνία της γνώσης"
Αντιτετράδια της εκπαίδευσης
.
134
.
76-77
.
2019
.
Δημήτρης Γρηγορόπουλος
Κριτική ανάλυση της ιστορικής πορείας της ΕΣΣΔ (παρουσίαση του βιβλίου "Ιστορία και κομμουνισμός")
Τετράδια Μαρξισμού
.
9
.
245-248
.
2017
.
Αλίκη Λασπίδου
Βιβλιοκριτική: Η γνώση στη διαλεκτική της κοινωνικής εξέλιξης
Σελιδοδείκτης για την εκπαίδευση και την κοινωνία
.
1
.
86-88
.
2012
.
Δημήτρης Πατέλης
Βιβλιοκριτική: Η γνώση στη διαλεκτική της κοινωνικής εξέλιξης
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
.
170
.
69-96
.
2012
.
Παύλος Μουρουζίδης
Χρονικό του βιβλίου: Π.Παυλίδης Η γνώση στη διαλεκτική της κοινωνικής εξέλιξης
ΟΥΤΟΠΙΑ
.
100
.
187-191
.
Δημοσιεύσεις
(2024)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Περικλής
(2024)
.
Το εκπαιδευτικό έργο από τη σκοπιά της εξουθένωσης, της ικανοποίησης και της δημιουργικότητας των εκπαιδευτικών
.
Κριτική Εκπαίδευση
.
τόμ.5 αρ.109 σ.124
.
(2023)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavlidis Periklis
(2023)
.
Teachers’ work as a form of intellectual activity in conditions of their proletarianisation
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
τόμ.20 αρ.3 σ.1-30
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παυλίδης Περικλής
(2023)
.
Τέχνη και κριτική συνειδητοποίηση. Το ζήτημα της παιδαγωγικής αναγκαιότητας της τέχνης
.
Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κριτικής Εκπαίδευσης «Η Κριτική Εκπαίδευση για την Ελπίδα και την Κοινωνική Χειραφέτηση»
.
Επιμέλεια:Γιώργος Γρόλλιος, Γιάννα Κατσιαμπούρα, Χριστίνα Νομικού
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
σ.505-515
.
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Περικλής
(2022)
.
Τέχνη και προσωπικότητα: Για τη μόρφωση του ολοκληρωμένου ανθρώπου
.
Σελιδοδείκτης για την εκπαίδευση και την κοινωνία
.
αρ.14 σ.10-15
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλίδης Περικλής
(2022)
.
Το έργο των εκπαιδευτικών στην «κοινωνία της γνώσης»
.
Αθήνα
.
ΚΨΜ
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Περικλής
(2021)
.
Εμπορευματικές σχέσεις και κεντρικός σχεδιασμός στον σοσιαλισμό
.
Τετράδια Μαρξισμού
.
αρ.14 σ.201-219
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Περικλής
(2020)
.
Δημιουργώντας με τους νόμους της ομορφιάς: Προσεγγίσεις στη συνειδησιακή, μορφωτική και χειραφετική διάσταση της τέχνης
.
Σελιδοδείκτης
.
αρ.10 σ.72-78
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Περικλής
(2019)
.
Το πανεπιστήμιο στο καθεστώς του "ακαδημαϊκού καπιταλισμού"
.
Σελιδοδείκτης
.
αρ.7 σ.25-32
.
Παυλίδης Περικλής
(2019)
.
Το εκπαιδευτικό έργο στην κεφαλαιοκρατική «κοινωνία της γνώσης»
.
Σελιδοδείκτης
.
αρ.6 σ.35-42
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παυλίδης Περικλής
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2019)
.
Εισαγωγή
.
Η Κριτική Εκπαίδευση για το σχολείο των κοινωνικών αναγκών, Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κριτικής Εκπαίδευσης
.
Επιμέλεια:Γ. Κατσιαμπούρα, Τ. Λιάμπας, Π. Παυλίδης
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
σ.5-9
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavlidis Periklis
,
Koshel V.A
(2018)
.
О противоречиях системы образования в эпоху «когнитивного капитализма»
.
Professional education in the modern world
.
τόμ.8 αρ.4 σ.:2160-2166
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Pavlidis Periklis
(2018)
.
Para uma compreensão do método de ascensão do abstracto ao concreto em O Capital de Marx: as contribuições de M. M. Rosental, E. V. Ilyenkov e V. A. Vazyulin
.
O Capital de Karl Marx 150 anos depois
.
Επιμέλεια:Carlos Bastien, João Vasco Fagundes
.
Coimbra
.
Almedina
.
Παυλίδης Περικλής
(2018)
.
Μεθοδολογικά ζητήματα του σχολείου των κοινωνικών αναγκών και του έργου των εκπαιδευτικών
.
Ιστορικές κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της εκπαίδευσης
.
Επιμέλεια:Γιώργος Γρόλλιος, Χρήστος Τζήκας
.
Αθήνα
.
Παπαζήσης
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Pavlidis Periklis
(2018)
.
Towards a Marxist-inspired Understanding of Philosophy of Education
.
Proceedings of the XXIII World Congress of Philosophy
.
(επιμ.) Konstantinos Boudouris
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
τόμ.50 σ.201-205
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavlidis Periklis
(2017)
.
Sosyalizm, Emek ve Eğitim: Marx’tan Makarenko’ya
.
Eleştirel Pedagoji
.
τόμ.53-54 σ.97-105
.
Pavlidis Periklis
(2017)
.
Socialism, Labour and Education: from Marx to Makarenko
.
International Journal of Educational Policies
.
τόμ.11 αρ.1 σ.3-16
.
Παυλίδης Περικλής
(2017)
.
Ο κομμουνισμός ως θεωρητική υπόθεση, ιστορική εμπειρία και κοινωνική προοπτική
.
Τετράδια Μαρξισμού
.
αρ.4 σ.137-150
.
Μονογραφία
Παυλίδης Περικλής
(2017)
.
Ιστορία και κομμουνισμός
.
Αθήνα
.
ΚΨΜ
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavlidis Periklis
(2015)
.
К вопросу о созревании общественного характера труда
.
Альтернативы
.
τόμ.87 αρ.2
.
Pavlidis Periklis
(2015)
.
Social consciousness, education and transformative activity
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
τόμ.13 αρ.2 σ.1-37
.
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
,
Παυλίδης Περικλής
(2015)
.
Η εκπαίδευση και ο αγώνας για κοινωνική χειραφέτηση την εποχή της κρίσης
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
αρ.109 σ.63-70
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Grollios Georgios
,
Liampas Anastasios
,
Pavlidis Periklis
(2015)
.
Introduction
.
IV INTERNATIONAL CONFERENCE ON CRITICAL EDUCATION Critical Education in the Era of Crisis
.
Επιμέλεια:Grollios, G., Liambas, A. & Pavlidis, P
.
Thessaloniki - Greece
.
Thessaloniki
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
τόμ.2 σ.i-xvi
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Grollios Georgios (επιμ.)
,
Liampas Anastasios (επιμ.)
,
Pavlidis Periklis (επιμ.)
(2015)
.
Proceedings of the 4th International Conference on Critical Education "Critical Education in the Era of Crisis": volume 2
.
Θεσσαλονίκη
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
Γρόλλιος Γεώργιος (επιμ.)
,
Λιάμπας Αναστάσιος (επιμ.)
,
Παυλίδης Περικλής (επιμ.)
(2015)
.
Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Κριτική Εκπαίδευση με θέμα "Η Κριτική Εκπαίδευση στην Εποχή της Κρίσης" 1ος τόμος
.
Θεσσαλονίκη
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavlidis Periklis
(2013)
.
The Ideal of Education and the Emancipation of Labour
.
Policy Futures in Education
.
τόμ.11 αρ.3 σ.299-312
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Pavlidis Periklis
(2013)
.
O carácter social do trabalho e a questão do comunismo
.
I Congresso Internacional Marx em Maio 2012. Perspectivas para o Século XXI
.
Λισαβόνα - Πορτογαλία
.
Lisboa
.
Grupo de Estudos Marxistas
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavlidis Periklis
(2012)
.
The Antinomic Condition of the University: “Universal Labour” Beyond “Academic Capitalism”
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
τόμ.12 αρ.2 σ.139-159
.
Pavlidis Periklis
(2012)
.
The Rise of General Intellect and the Meaning of Education: Reflections on the Contradictions of Cognitive Capitalism
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
τόμ.10 αρ.1 σ.37-52
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλίδης Περικλής
(2012)
.
Η γνώση στη διαλεκτική της κοινωνικής εξέλιξης
.
Θεσσαλονίκη
.
Επίκεντρο
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavlidis P
(2010)
.
Critical Thinking as Dialectics : a Hegelian-Marxist approach
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
τόμ.8 αρ.2 σ.75-101
.
Pavlidis Periklis
(2010)
.
Critical Thinking as Dialectics: a Hegelian-Marxist Approach
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
τόμ.8 αρ.2 σ.74-102
.
Павлидис П
(2010)
.
Образование в контексте основных тенденций социального развития. (Η μόρφωση στο πλαίσιο των θεμελιωδών τάσεων κοινωνικής εξέλιξης)
.
CREDO NEW mеоретический журнал
.
τόμ.3 αρ.63 σ.168-181
.
Βιβλιοκρισία
Παυλίδης Περικλής
(2010)
.
Η επιστήμη στον κόσμο των πνευμάτων
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
τευχ.163 σ.167-171
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Π
(2009)
.
Η ποιότητα της εκπαίδευσης δεν μετριέται με δείκτες και στατιστικές ..
.
Πανεπιστημιούπολη
.
αρ.28 σ.17-20
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Π
(2008)
.
Η εκπαίδευση στον ορίζοντα της κοινωνικής χειραφέτησης
.
Ουτοπία
.
τόμ.80 σ.139-159
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Παυλίδης Περικλής
(2008)
.
Η παιδεία ως σκοπός του βίου
.
Παιδεία : η εκπαίδευση στην εποχή της οικουμενικότητας
.
editor Βουδούρης, Κ
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
εκδόσεις Ιωνία
.
(2007)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Π
(2007)
.
Η “Ιδέα του Πανεπιστημίου” στη σύγχρονη κοινωνία της αγοράς
.
Νέα Παιδεία
.
τόμ.122 σ.17-39
.
Παυλίδης Π
(2007)
.
Ζητήματα ηθικής αγωγής στη σοσιαλιστική παιδεία. (2ο μέρος)
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
τόμ.82 σ.59-66
.
Παυλίδης Π
(2007)
.
Ζητήματα ηθικής αγωγής στη σοσιαλιστική παιδεία. (1ο μέρος)
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
τόμ.80 σ.49-57
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Π
,
Δαφερμάκης Μ
(2006)
.
Η διαμόρφωση της προσωπικότητας ως ζήτημα της παιδείας και του πολιτισμού. Μια αναφορά στο έργο των Λ. Βυγκότσκι και Α. Μακάρενκο
.
Τα Εκπαιδευτικά
.
αρ.81-82 σ.164-178
.
Παυλίδης Π
(2006)
.
Το πανεπιστήμιο στη σύγχρονη κεφαλαιοκρατική κοινωνία
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
τόμ.78 σ.23-25
.
Παυλίδης Π
(2006)
.
Η ανώτατη εκπαίδευση στην ατραπό του ποιοτικού ελέγχου
.
Εκπαιδευτική Κοινότητα
.
αρ.77 σ.10-13
.
Παυλίδης Π
(2006)
.
Για μια μετανεωτερική επιστροφή στη χειραφετική αντίληψη της παιδείας
.
Ελληνική Φιλοσοφική Επιθεώρηση
.
τόμ.23 αρ.68 σ.131-153
.
Παυλίδης Π
(2006)
.
Αναζητώντας τους σκοπούς της εκπαίδευσης. Για την επανεξέταση του ιδεώδους της αυτονομίας
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
αρ.147 σ.99-127
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Παυλίδης Περικλής
(2006)
.
Σύγκρουση των πολιτισμών και παιδεία της πολυπολιτισμικότητας: Κριτική θεώρηση της φιλελεύθερης άποψης
.
Η φιλοσοφία του πολιτισμού
.
editor Βουδούρης, Κ
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Ιωνία
.
Βιβλιοκρισία
Παυλίδης Περικλής
(2006)
.
Ανιχνεύοντας τη σοσιαλιστική προοπτική: Μερικές σκέψεις εξ αφορμής του βιβλίου του Θ. Βακαλιού, Η Αριστερά χθες, σήμερα, αύριο, εκδ. Βακαλιός, Αθήνα 2004
.
Θέσεις
.
τευχ.94 σ.139-146
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Pavlidis P
,
Barbas E
,
Vasilakakis M
(2006)
.
Effect of substrate, auxin source and auxin overproducing mutants of ectomycorrhiza Hebeloma cylindrosporum romagnesi in rooting of two quince clones (EM A and BA 29) microshoots
.
επιμ.
Fari M. G
.
Acta Horticulturae
.
Debrecen, Hungary
.
αρ.725 σ.271-278
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Περικλής
(2004)
.
Το γίγνεσθαι της ιδεολογίας και η εκπαιδευτική θεσμικότητα
.
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
.
τόμ.ΙΑ αρ.41 σ.65-88
.
(2002)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Περικλής
(2002)
.
Ανθρώπινη φύση, κοινωνική εργασία, παιδαγωγία: οι βιολογικοί και κοινωνικοί συντελεστές της προσωπικότητας (2ο μέρος)
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
αρ.124 σ.83-93
.
Παυλίδης Περικλής
(2002)
.
Ανθρώπινη φύση, κοινωνική εργασία, παιδαγωγία: οι βιολογικοί και κοινωνικοί συντελεστές της προσωπικότητας (1ο μέρος)
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
αρ.123 σ.65-80
.
(2000)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλίδης Περικλής
(2000)
.
Το Κοινωνικό Συμβόλαιο ως θεωρία του κοινωνικού γίγνεσθαι και ως ιδεώδες
.
Ουτοπία
.
αρ.41 σ.37-47
.
Ενημερώθηκε: 2024-06-08