Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
ΜΟΔΙΠ
ΕΘΑΑΕ
ΟΜΕΑ
Αξιολόγηση
Πιστοποίηση
Νομοθεσία
Κανονισμοί
ΣΔΠ
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Θανος Τουλουπης
Διδάσκων με σύμβαση (Suspended), Τμήμα Βιολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
thtouloupis@bio.auth.gr
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Ψυχολογία
Υπηρεσίες φροντίδας παιδιών και νεολαίας
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
2007
Πτυχίο
Π.Τ.Δ.Ε. / Επιστημών του Ανθρώπου
Θεσσαλίας
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2012
ΜΔΕ
Ψυχολογίας / Φιλοσοφική
Α.Π.Θ.
Ελλάδα
Σχολική-Εξελικτική Ψυχολογία
Διδακτορικό Δίπλωμα
2018
PhD
Ψυχολογίας / Φιλοσοφική
Α.Π.Θ.
Ελλάδα
Σχολική Ψυχολογία
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2021–2022
Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022.
2020–2021
Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τo ακαδημαϊκό έτος 2020-2021
2019–2020
Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τo ακαδημαϊκό έτος 2019-2020
Προβολή Έργου
Βιβλιοκρισίες Δημοσιεύσεων ‘Θανος Τουλουπης’
Ελληνικά Περιοδικά
2020 (υπό κρίση)
.
Τουλούπης, Θ., & Αθανασιάδου, Χ.
Η ριψοκίνδυνη χρήση του διαδικτύου μεταξύ φοιτητών/ριών: Ο ρόλος της ψυχικής ανθεκτικότητας κατά την αναδυόμενη ενηλικίωση.
Ελεύθερνα: Περοδικό της Ψυχολογίας και των Επιστημών της Συμπεριφοράς.
.
2020 (under review)
.
Touloupis, T., & Athanasiades, C.
Internet Addiction among Students of Psychology: The Role of Resilience and Perceived Economic Hardship
Psychology
.
2018
.
Τουλούπης, Θ., Αθανασιάδου, Χ., & Κιοσέογλου, Γ.
Η οπτική των δασκάλων ως προς τη ριψοκίνδυνη διαδικτυακή συμπεριφορά μαθητών/τριών Δημοτικού: Ο ρόλος της επαγγελματικής ικανοποίησης και της εξουθένωσης.
Hellenic Journal of Psychology
.
15
.
40-75
.
2014
.
Τουλούπης, Θ., & Αθανασιάδου, Χ.
Η ριψοκίνδυνη χρήση της νέας τεχνολογίας μεταξύ μαθητών/τριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Εθισμός στο διαδίκτυο και ηλεκτρονικός εκφοβισμός.
Hellenic Journal of Psychology
.
11
.
83- 110
.
Διεθνή Περιοδικά
2020
.
Touloupis, T., & Athanasiades, C.
Information and communication technologies teachers’ perspective regarding online risk behaviors in school age
.
International Online Journal of Primary Education (IOJPE)
.
9
.
1
.
1-17
.
2020
.
Touloupis, T., & Athanasiades, C.
A comparison between primary school principals’ and teachers’ perceptions of students’ online risk behaviors: The role of perceived self-efficacy
.
Cambridge Journal of Education
.
50
.
4
.
1-18
.
2018
.
Touloupis, T., & Athanasiades, C.
Principals’ Attitudes Towards Risky Internet Use of Primary School Students: The Role of Occupational Factors
.
Education and Information Technologies
.
23
.
497-516
.
Δημοσιεύσεις
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Touloupis Thanos
,
Athanasiades Christina
.
(2020)
.
A comparison between primary school principals’ and teachers’ perceptions of students’ online risk behaviors: The role of perceived self-efficacy.
.
Cambridge Journal of Education
.
τόμ.50 αρ.4 σ.1-18
Touloupis Thanos
,
Athanasiades Christina
.
(2020)
.
Information and communication technologies teachers’ perspective regarding online risk behaviors in school age
.
International Online Journal of Primary Education
.
τόμ.9 αρ.1 σ.1-17
Ενημερώθηκε: 2025-06-25