ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ / INTRODUCTION TO MARKETING
Κωδικός12ΥΔ03
ΣχολήΟικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΝικολέττα θεοφανία Σιαμάγκα
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID100001421

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (2013-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 700
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό425,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία8
Class ID
600035611

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΜΙΚΡΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Β (154)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 14:00 έως 16:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Κατανόηση των αρχών Διοίκησης
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο αντικειμενικός στόχος του μαθήματος Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ είναι να παρουσιάσει στους σπουδαστές τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ, του καταναλωτισμού καθώς και τα συστατικά στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ" εξετάζονται οι βασικές αρχές και η φιλοσοφία του μάρκετινγκ, η αγορά και το περιβάλλον της, ο καταναλωτισμός, η αγοραστική συμπεριφορά και η τμηματοποίηση της αγοράς. Επίσης, εξετάζεται λεπτομερειακά το μίγμα μάρκετινγκ της επιχείρησης, που αποτελείται από το προϊόν (σηματοποίηση και συσκευασία), την τιμολόγηση, την προώθηση και τα κανάλια διανομής. Επίσης, επιχειρείται η ανάλυση της έννοιας και εφαρμογής του μάρκετινγκ σε μη-κερδοσκοπικούς οργανισμούς και προσεγγίζονται οι ηθικοί προβληματισμοί στην εφαρμογή του μάρκετινγκ.
Λέξεις Κλειδιά
Τμηματοποίηση αγοράς, Αγοραστική Συμπεριφορά, Μίγμα Μάρκετινγκ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
  • Μελέτες Περιπτώσεων
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Εξετάσεις250,9
Σύνολο250,9
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελικές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Παντουβάκης, Α. Σιώμκος Γ. και Χρήστου Ε., Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Λιβάνη, Αθήνα 2015.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Armstrong G., Kotler P., Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, εκδ. Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη 2009. Μάλλιαρης Π. “Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ”, Εκδόσεις Σταμούλη, 2001. Τσακλάγκανος Α., «Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ», Εκδοτικός Οίκος Αφών Κυριακίδη, 2000. Baker, M.J. “The Marketing Book”, London: Butterworth-Heineman, 1999. Frederick E. W. (1992), The Changing Role of Marketing in the Corporation, Journal of Marketing, Vol. 56, No. 4, pp. 1-17. Kotler, P. “Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control”, New York: Prentice Hall, 1994.
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-02-2018