ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ / COMPUTER LITERACY AND RESEARCH SKILLS
ΚωδικόςΛογ1-120
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012417

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕλεύθερη ΕπιλογήΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600115234
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. aΣοφία Εμμανουηλίδου
2. bΜαρία Δημητρακοπούλου
3. cΑικατερίνη Γουλέτη
4. dΜαρία Ριστάνη
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση της σειράς μαθημάτων οι φοιτητές/τριες θα μπορούν να: •Διεξάγουν μία επιστημονική έρευνα χρησιμοποιώντας την βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου, την ηλεκτρονική βάση δεδομένων, και το Διαδύκτιο •Να παράγουν ένα δακτυλογραφημένο, κατάλληλα μορφοποιημένο ακαδημαϊκό κείμενο με την χρησιμοποίηση πηγών •Να αξιολογούν πηγές, να τις παραθέτουν και να τις ενσωματώνουν στις εργασίες τους αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το απαιτούμενο σύστημα βιβλιογραφικών παραπομπών •Να καταρτίζουν το δικό τους βιβλιογραφικό πίνακα αναφορών.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του είναι να προσφέρει στους φοιτητές/τριες βασική εκπαίδευση χειρισμού υπολογιστών και διεξαγωγής επιστημονικής έρευνας. Η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική και περιλαμβάνει εργαστηριακού τύπου μαθήματα και παραδόσεις μαθημάτων στο εργαστήριο των υπολογιστών. Οι φοιτητές/τριες έχουν υποχρεωτικές συναντήσεις με τους εκπαιδευτές για να συζητούν μαζί τους θέματα που αφορούν την τελική τους εργασία. Η σειρά μαθημάτων έχει ως στόχο να καταρτίσει τους φοιτητές/τριες στα ακόλουθα: •Τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών ( επεξεργασία κειμένου, χρήση καταλόγων βιβλιοθήκης, της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων, και του Διαδυκτίου ) •Τη χρήση των πηγών της Πανεπιστημιακής Βιβλιοθήκης (εξοικείωση με το σύστημα της βιβλιοθήκης και τις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων) •Τη διεξαγωγή επιστημονικής έρευνας (εντοπισμός έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού) •Την σωστή χρήση πηγών (αποφυγή λογοκλοπής, τρόποι παραπομπής πηγών, και την κατάρτιση καταλόγου βιβλιογραφικών αναφορών) •Τη συγγραφή ερευνητικής εργασίας (ανάπτυξη επιχειρημάτων, ενσωμάτωση βιβλιογραφικών αναφορών στο κείμενο, κριτική αντιμετώπιση των πηγών, αναγνώριση και απόδοση παραπομπών σε πηγές, μορφοποίηση της εργασίας, και τήρηση προθεσμιών).
Λέξεις Κλειδιά
δεξιότητες υπολογιστών και έρευνας., βιβλιοθήκη, πηγές, βιβλιογραφία, αναφορά
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια1506
Εργαστηριακή Άσκηση
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση: Οι φοιτητές/τριες αξιολογούνται με βάση την εκπλήρωση των εργασιών κατά την διάρκεια του μαθήματος, δύο γραπτές εξετάσεις (η μία από αυτές μέσα στην τάξη), και την τελική τους εργασία.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
USING DATABASES Project Muse http://muse.jhu.edu/about/resources/guides/guide_searching.pdf Pro-Quest http://www.youtube.com/watch?v=QCaGDY-C6tQ JSTOR http://about.jstor.org/support-training/help/how-use-jstor-training-materials GOOGLE Using Google Effectively http://support.google.com/websearch/bin/topic.py?hl=en&topic=1221265&rd=2 Google Scholar http://scholar.google.gr/ Google Books (Useful for extracts from books) http://scholar.google.gr/ WORD 2003 and WORD 2007 http://www.unf.edu/dept/cpdt/vista/docs/Word_Manual_Final.pdf FORMATTING AND STYLE Tutorials on MLA http://www.youtube.com/watch?v=wljCiv8FX40 http://www.youtube.com/watch?v=22CPQoLE4U0 http://www.youtube.com/watch?v=3UF9uonKnx8 MLA 7th Edition http://library.williams.edu/citing/styles/mla.php Tutorials on APA http://www.youtube.com/watch?v=9pbUoNa5tyY AUTH LIBRARIES Auth library catalogue http://ipac.lib.auth.gr/#focus English department library catalogue http://www.enl.auth.gr/lib/ WRITING AND RESEARCH SKILLS Evaluating sources http://owl.english.purdue.edu/owl/resource/553/01/ http://www.library.jhu.edu/researchhelp/general/evaluating/practical.html
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-07-2015