Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τις αρχές του μάρκετινγκ με έμφαση στην ανάλυση του τρόπου προβολής των προϊόντων. Η διδακτέα ύλη συμπεριλαμβάνει μια εισαγωγή στο μάρκετινγκ, το μίγμα μάρκετινγκ ως τις το προϊόν, την τιμή, την διανομή, τις ανθρώπους, τις διαδικασίες και την προβολή. Την διαφήμιση, την προώθηση των πωλήσεων, τις δημόσιες σχέσεις και την δημοσιότητα, τη χορηγία, το άμεσο μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, την προσωπική πώληση και το μάρκετινγκ των σχέσεων.