-
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΟΔΑΣ : ΕΠΙΡΡΟΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΜΦΥΛΩΝ ΡΟΛΩΝ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ.
-
Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ.
-
ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΝΤΕ (5) ΜΕΓΑΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ YOUTUBE ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ COVID-19.
-
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΟΔΑΣ : ΕΠΙΡΡΟΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΜΦΥΛΙΩΝ ΡΟΛΩΝ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ.
-
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ.
-
INFLUENCER MARKETING:ΠΩΣ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΑΡΚΑΣ.
-
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑ COVID-19 ΕΠΟΧΗ : Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
-
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ : ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.
-
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA INFLUENCERS ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ.
-
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ INFLUENCERS ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ : Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔIΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΣΤΟ INSTAGRAM.