ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / BILINGUALISM AND EDUCATION
ΚωδικόςΕΠ.2.055
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΠετρούλα Τσοκαλίδου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID80003414

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (2012-2023)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 68
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΜάθημα ΠροσανατολισμούΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600138409
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του μαθήματος: -θα έχουν αποκτήσει γνώση για τα είδη, τους ορισμούς και τα σχετικά ζητήματα που αφορούν την επαφή των γλωσσών στο σχολείο. -θα έχουν αποκτήσει την απαραίτητη γνώση για να αξιολογούν τη γενικότερη απόδοση και συμπεριφορά των παιδιών της τάξης τους ανεξάρτητα από το γλωσσικό και πολιτισμικό τους υπόβαθρο -θα μπορούν να αναπτύξουν δικά τους εκπαιδευτικά εργαλεία που θα αναδεικνύουν την παιδική διγλωσσία στην τάξη
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα περιλαμβάνονται ζητήματα ορισμών της διγλωσσίας, τα είδη της διγλωσσίας, συναφή ζητήματα που αφορούν την επαφή των γλωσσών στο σχολείο, αφηγήσεις και κείμενα δίγλωσσων παιδιών προς συζήτηση εκπαιδευτικές εφαρμογές που προάγουν τη διγλωσσία στο σχολείο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,6
Σεμινάρια90,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων502
Εκπόνηση μελέτης (project)301,2
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,8
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές/ριες αξιολογούνται με μικρές ομαδικές εργασίες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, τη συμμετοχή τους στα μαθήματα, την παραγωγή μιας μεγαλύτερης εργασίας και την τελική εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Υλικό στην πλατφόρμα του μαθήματος Τσοκαλίδου, Ρ. (2012) Χώρος για Δύο. Ζητήματα Διγλωσσίας και Εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη: Ζυγός Σκούρτου, E. (2011) Η διγλωσσία στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Material uploaded on the elearning platform
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-05-2017