Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
να αντεπεξέλθουν επιτυχώς στα καθημερινά προβλήματα/ζητήματα που ανακύπτουν κατά τη διδασκαλία στη σχολική τάξη.
να εφαρμόζουν επιτυχώς τη γνώση στην πράξη,
να αποκτήσουν ικανότητες διδακτικού σχεδιασμού αναλύοντας και εφαρμόζοντας διδακτικές στρατηγικές κατά τη διδασκαλία του Μαθήματος των Θρησκευτικών
να επιλέγουν τα κατάλληλα διδακτικά μοντέλα με σκοπό την επίτευξη των διδακτικών στόχων στη διδασκαλία του ΜτΘ
να εφαρμόζουν θεωρίες μάθησης στη διδακτική πρακτική,
να διατυπώνουν στόχους και μαθησιακά αποτελέσματα,
να μπορούν να σχεδιάζουν μαθησιακές δραστηριότητες με βάση τα μαθησιακά αποτελέσματα,
να μπορούν να ενσωματώνουν επιτυχώς τις εκπαιδευτικές τεχνολογίες κατά τον σχεδιασμό και αξιολόγηση μιας διδακτικής διαδικασίας,
να αξιολογούν κριτικά εργαλεία και μεθόδους,
να προβαίνουν σε επιτυχή αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, που σχετίζονται με τα περιεχόμενα του Μαθήματος των Θρησκευτικών χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ
Περιεχόμενο Μαθήματος
To Μάθημα της Πρακτικής Άσκησης αποσκοπεί στο να παρέχει στους φοιτητές και φοιτήτριες όλα τα απαραίτητα εφόδια, προκειμένου να αντεπεξέλθουν επιτυχώς στις απαιτήσεις της καθημερινής σχολικής πραγματικότητας. Για το σκοπό αυτό ενσωματώνει στοιχεία από θεωρίες μάθησης και θεωρίες σχεδιασμού της διδασκαλίας και παρέχει στους φοιτητές τις δεξιότητες που απαιτούνται για το σχεδιασμό και διεξαγωγή της διδασκαλίας του ΜτΘ . Στο μάθημα αυτό οι φοιτητές πληροφορούνται για τα διάφορα είδη διδακτικού σχεδιασμού με την ανάλυση και εφαρμογή συνεκτικών στρατηγικών για τον εντοπισμό των εκπαιδευτικών αναγκών για τη διδασκαλία του ΜτΘ στη Μέση Εκπαίδευση. Οι φοιτητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία ως εργαλείο διδασκαλίας και αξιολόγησης. Το μάθημα περιλαμβάνει πρακτικές ασκήσεις οι οποίες αφορούν: i) τη θεωρητική κατάρτιση και εξάσκηση των φοιτητών/φοιτητριών κατά ομάδες μέσα στη Σχολή και ii) την παρακολούθηση και πρακτική διδασκαλιών. Η Πρακτική Άσκηση αποσκοπεί στο να παρέχει στους φοιτητές και τις φοιτήτριες α) στην εξάσκηση κατά ομάδες μέσα στη Σχολή β) στη σύνταξη πρότυπων σχεδίων διδασκαλίας από μέρους των φοιτητών και φοιτητριών, γ) στην παρακολούθηση πρότυπων διδασκαλιών και δ) απασχόληση με μια εργασία εκπαιδευτικού περιεχομένου