ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡ / Literature and Humor
Τίτλος στα ΙταλικάLetteratura e Humour
Κωδικός11457
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018472

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 22
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Ώρες Συνολικά52
Class ID
600155248

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοPhilosophy (new)
ΌροφοςFloor 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 105 Α (124)
ΗμερολόγιοMonday 13:00 to 17:00
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξαμήνου ο φοιτητής θα έχει αποκτήσει την έννοια της χιουμοριστικής λογοτεχνίας και τη γνώση των σημαντικότερων συγγραφέων μέσα από την ιστορία του είδους, τις λογοτεχνικές πρακτικές και μορφές που χαρακτήρισαν την χιουμοριστική λογοτεχνική παραγωγή κατά τους αιώνες. Ο φοιτητής θα είναι σε θέση να αναγνωρίσει τα κειμενικά και εξωκειμενικά στοιχεία που καθορίζουν ένα λογοτεχνικό έργο ως χιουμοριστικό.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ιστορία του χιούμορ στη λογοτεχνία στην Ευρώπη από το Πετράρχη εως σήμερα. Μορφές του λογοτεχνικού χιούμορ (επιστολή, διάλογος, διήγημα, μυθιστόρημα), ως ανατροπή της αφηγηματική προοπτική. Ο ρόλος του αναγνώστη στη πρόσληψη του λογοτεχνικού χιούμορ.
Λέξεις Κλειδιά
λογοτεχνία, χιούμορ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω email. Όταν δύναται, χρήση του υπολογιστή για βιβλιογραφικές έρευνες κλπ.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις522,1
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων401,6
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων100,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,8
Εξετάσεις281,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με προφορική τελική εξέταση, όπου ο φοιτητής παρουσιάζει την εργασία που ετοίμασε κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και σε συννενόηση με την διδάσκουσα, και απαντάει σε ερωτήσεις που αφορούν το πρόγραμμα. Για όσους φοιτητές παρακολουθούν δύναται η ευκαιρία να δώσουν δυο τεστ προόδου κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Εάν οι φοιτητές περνάνε τα δυο τεστ δεν χρειάζεται να δώσουν και τελική εξέταση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
G. Alfano, L’umorismo Letterario, Carocci, Roma 2017
Τελευταία Επικαιροποίηση
30-09-2020