ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ / STUDENTS' INTERNSHIP THROUGH OPERATION PROGRAM
ΚωδικόςΕΠ.2.067
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΔόμνα Κακανά
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600014702

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (2012-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 25
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΜάθημα Προσανατολισμού8412

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία6
Class ID
600159809
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Τμήματος μπορούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ΠΑ μέσω ΕΣΠΑ προαιρετικά, αφού έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την Εφαρμοσμένη Προσχολική Παιδαγωγική Ι και ΙΙ, στα ΣΤ΄ και Ζ εξάμηνα αντίστοιχα, και εφόσον πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια (και εφόσον επιλεγούν), σύμφωνα με την υπ’ αριθμ 14/14-5-2017, απόφαση της ΓΣ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-Να οργανώνουν πλούσια μαθησιακά περιβάλλοντα -Να αναπτύξουν ικανότητες διαχείρισης ομάδας -Να ενθαρρύουν το ενδιαφέρον και την ενεργή συμμετοχή των παιδιών -Να δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις με τα παιδιά - Να σχεδιάζουν την εκπαιδευτική διαδικασία λαμβάνοντας υπόψη:  βασικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις,  το ΠΣ του νηπιαγωγείου,  τις συγκεκριμένες συνθήκες της τάξης  τις διαφορετικές [ανάγκες] εμπειρίες & ικανότητες των παιδιών -Να διατυπώνουν στόχους και να αναπτύσσουν αντίστοιχες μαθησιακές δραστηριότητες -Να επιλέγουν ποικίλες ΔΣ ανάλογα με τους στόχους και τις ιδιαίτερες ανάγκες των παιδιών -Να υλοποιούν και να αξιολογούν τις δράσεις τους -Να αναπτύξουν κουλτούρα συνεργασίας με διδάσκοντες, συναδέλφους και γονείς -Να αναπτύξουν επικοινωνιακές δεξιότητες Να επιδεικνύουν επαγγελματική συμπεριφορά -Να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της δια βίου μάθησης
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το ΤΕΠΑΕ συμμετέχει στο Πρόγραμμα «Πρακτική Άσκηση Α.Π.Θ.» από το 2015. Το Πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και συγχρηματοδοτείται από Εθνικούς Πόρους μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» του Εταιρικού Συμφώνου για το Πλαίσιο Ανάπτυξης 2014-2020, με Ενδιάμεσο Φορέα την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δία Βίου Μάθηση. Η ΠΑ-ΕΣΠΑ θα διεξάγεται σε επιχειρήσεις και ιδιωτικούς φορείς απασχόλησης, όπως σε Ιδιωτικά σχολεία & Ιδιωτικούς Παιδικούς Σταθμούς, σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, σε νοσοκομεία παίδων, σε μουσεία, σε θεατρικές ομάδες, σε κατασκηνώσεις, σε Παιδικά χωριά SOS, κλπ.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Πρακτική (Τοποθέτηση)2409,6
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων100,4
Εκπόνηση μελέτης (project)502
Σύνολο30012
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η ΠΑ μέσω χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων δεν αξιολογείται
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
δεν παρέχεται κάποιο σύγγραμμα
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-02-2019