Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Δόμνα Κακανά
Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991207
dkakana@nured.auth.gr
https://www.researchgate.net/profile/Domna_Kakana
Google Scholar ID
zbM0EbMAAAAJ
https://orcid.org/0000-0002-3646-1437
Γνωστικό Αντικείμενο
:
ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.1.228
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ζ.1.255
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
Ζ.1.256
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ
ΥΒ.1.012
ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΥΒ.1.034
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΠΡ.3.062
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙ
ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΥΕΙΔ06
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ
ΥΕΙΔ07
ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
ΥΕΙΔ08
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ.1.9703
ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΥΒ.1.012
ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΠ.2.067
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Αγαπητέ Άι Βασίλη, θέλω την Barbie νοικοκυρά που είδα στη διαφήμιση": διερεύνηση της επίδρασης των παιδικών διαφημίσεων στις επιλογές παιχνιδιών των παιδιών (προσωρινός)
Παιδαγωγικές διαστάσεις του παραμυθιού στο πλαίσιο ενός θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος σε παιδιά δημοτικού
11
Διδακτορικό
Μελέτη των εκπαιδευτικών ανισοτήτων σε περιόδους κρίσεων: Διερευνώντας τις απόψεις και τις εμπειρίες των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία την περίοδο της πανδημίας Covid-19 στην Ελλάδα.
Ομαδική Συνεργατική Μεντορία (Peer Group Mentoring): σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση του μοντέλου μέσω συνεργατικής έρευνας δράσης για την επαγγελματική ανάπτυξη των νηπιαγωγών
Μεταδιδακτορικό
Αξιοποίηση των αποθεμάτων γνώσης υπό το πρίσμα της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων μάθησης στην προσχολική τάξη
2022–2023
Διδακτορικό
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών: Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας στην προσχολική εκπαίδευση.
2021–2022
Μεταπτυχιακό
Απόψεις και πρακτικές φιλολόγων σχετικά με τη βιωματική και συμμετοχική μάθηση στο σχολείο
Απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας αναφορικά με την επιμόρφωση τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Απόψεις νηπιαγωγών για την αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας και τη σχέση της με την επαγγελματική ευημερία
Προπτυχιακό
Παιχνίδια για τα αγόρια ή για τα κορίτσια; Απόψεις νηπιαγωγών για την έμφυλη διχοτόμηση του παιχνιδιού
2020–2021
Μεταπτυχιακό
Σχολική ηγεσία και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου: απόψεις και πρακτικές διευθυντών/ριών σχολικών μονάδων δημοτικής εκπαίδευσης
Προπτυχιακό
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
2019–2020
Διδακτορικό
Η επίδραση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη μαθησιακή επίδοση των παιδιών νηπιαγωγείου
Προπτυχιακό
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙΑΝΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙΑΝΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
2018–2019
Προπτυχιακό
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2017–2018
Μεταπτυχιακό
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ". ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
Προπτυχιακό
ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
6
2018
2021
Person Responsible, Διευθύντρια Σύνταξης της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης»
1
2017
2021
Μέλος, Επιτροπή Πρακτικής Άσκησης
2
2017
2020
Συντονισμός, Επιτροπή Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών
9
2017
2020
Αναπληρωτής Πρόεδρος, Αναπληρώτρια Πρόεδρος
3
2016
2021
Μέλος, Επιτροπή Κατατακτηρίων Εξετάσεων
4
2016
2021
Μέλος, Επιτροπή Ερευνητικού Σχεδιασμού
5
2016
2021
Person Responsible, Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ
8
2016
2020
Συντονισμός, Συντονίστρια Κατεύθυνσης του Π.Μ.Σ. «Εκπαιδευτική Πολιτική»
10
2016
2020
Διευθύντρια, Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΤΕΠΑΕ-ΑΠΘ «Επιστήμες της Αγωγής»
7
2016
2018
Μέλος, Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης»
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2020
Κοσμήτορας, Κοσμητόρισσα της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ
3
2019
2021
Διευθύντρια, Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής του Παιδικού Κέντρου
1
2017
2020
Μέλος, Τακτικό μέλος του Τ.Ε.Π.Α.Ε. στην Επιτροπή Διαχείρισης του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας
2
2017
2020
Μέλος, Τακτικό μέλος της Παιδαγωγικής Σχολής στην Επιτροπή Διαχείρισης του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας (ΕΔΕΛΚΕ)
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2018
2021
Μέλος, Μέλος Επιτροπής της Παιδαγωγικής Σχολής «Παρατηρητήριο για την Εκπαίδευση»
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2023–2025
Play-proofing Science: enhancing young learners’ scientific literacy through play PlayProofS
2023–2024
Πρακτική Άσκηση ΑΠΘ ακ. ετών 2022-2023 και 2023-2024» - Υποέργο 2 «Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης»
2022–2027
"Επιστήμες της Αγωγής: Έρευνα και Πράξη σε μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα μάθησης"
2022–2025
Κοινότητα Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για μικτή, υπεύθυνη και χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακή εκπαίδευση
2021–2023
Σχεδιασμός - Εποπτεία εφαρμογής του προγράμματος & δημιουργία επιμορφωτικού και εκπαιδευτικού υλικού
2019–2022
Ευρωπαϊκή Συνεργασία για μια Καινοτόμο Πανεπιστημιούπολη για την Ενοποίηση Γεωγραφικών Περιοχών
2018–2022
Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΕΙ), ακαδ. ετών 2018-19 έως 2021-22
2017–2018
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υποέργο 4 - Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του ΑΠΘ
2016–2017
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υποέργο 2 - Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του ΑΠΘ.
2011–2024
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2024
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΥΠΠΘ)
2000–2016
Μεταπτυχιακά στη Φυσική Αγωγή
1994–
Χρήση και αξιοποίηση δικτύων επικοινωνίας και τραπεζών δεδομένων σχετικών με την εκπαίδευση και τις επιστήμες αγωγής
1993–2024
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ)
Συντονισμός
2019–2022
Μαθαίνοντας τη διαφορετικότητα: Μια μελέτη περίπτωσης σε πρόσφυγες μαθητές του Δημοτικού Σχολείου
2018–2024
Διαχείριση του 8% των εσόδων ΠΜΣ με τέλη φοίτησης της Παιδαγωγικής Σχολής για τα ΠΜΣ χωρίς τέλη φοίτησης
2017–2017
Χρηματοδότηση από ΠΔΕ ΥΠΕΠΘ 2017 - ΠΜΣ "Επιστήμες της Αγωγής" ΑΠΘ
2017–2019
Η επίδραση της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην μαθησιακή επίδοση των παιδιών Νηπιαγωγείου
2014–2024
Ενίσχυση των ερευνητικών και εκπαιδευτικών υποδομών ή δραστηριοτήτων της Κοσμητείας της Παιδαγωγικής Σχολής
2013–2023
Βελτίωση βιβλιοθηκονομικών υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης της Παιδαγωγικής Σχολής
Δημοσιεύσεις
(2023)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αλεξίου Θωμαή
,
Αγαθοπούλου Ελένη
,
Κακανά Δόμνα
,
Καρράς Ιωάννης
,
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
,
Πεντέρη Ευθυμία
,
Σουγάρη Αρετή-Μαρία
(2023)
.
Το Ασύγχρονο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα ΕΑΝ
.
Θεωρία, ‘Έρευνα και Πράξη σε σχέση με το καινοτόμο Πρόγραμμα ΕΑΝ: Το παιδαγωγικό και μεθοδολογικό πλαίσιο της ενσωμάτωσης της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο
.
Επιμέλεια:Θωμαή Αλεξίου
.
Θεσσαλονίκη
.
ΔΙΣΙΓΜΑ
.
σ.10-22
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Αλεξίου Θωμαή (επιμ.)
,
Αγαθοπούλου Ελένη
,
Αλεξίου Θωμαή
,
Βλάχος Κοσμάς
,
Γιόφτσαλη Κατερίνα
,
Γύφτουλα Γεωργία
,
Κακανά Δόμνα
,
Καραβά Κία
,
Καρράς Ιωάννης
,
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
,
Σουγάρη Αρετή-Μαρία
,
Μητσικοπούλου Μπέσσυ
,
Μιχαλοπούλου Θεολογία
,
Ντούση Ιουλία
,
Παπαναστασάτου Ερείνη
,
Πεντέρη Ευθυμία
,
Σεραφείμ Μαριάνθη
,
Σηφάκης Νίκος
,
Τζακώστα Μαρίνα
,
Τσιαδήμος Νικόλαος
,
Φραγγίδης Λεωνίδας
,
Χαλκιαδάκη Αρετή
(2023)
.
ΕΑΝ: Το καινοτόμο πρόγραμμα της Ελλάδας για την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο: Συλλογικός τόμος παρουσιάσεων από το τελικό συνέδριο ΕΑΝ (24-25 Σεπτέμβρη 2022)
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gidari Styliani
,
Kakana Domna
(2021)
.
The effectiveness of a teachers’ professional development program to improve the quality of the preschool environment
.
European Journal of Education Studies
.
τόμ.8 αρ.8 σ.244-266
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Megagianni Pabagiota
,
Kakana Domna
(2021)
.
The educational value and impact of serious games in cognitive, social and emotional development in middle childhood: Perceptions of teachers in Greece
.
Research on E-Learning and ICT in Education
.
Επιμέλεια:Tsiatsos T., Demetriadis S., Mikropoulos A., Dagdilelis V
.
Switzerland
.
Springer, Cham
.
σ.129–145
.
(2020)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
,
Κακανά Δόμνα
(2020)
.
Τα παιδιά ανασχεδιάζουν το χώρο της τάξης τους: μία έρευνα δράσης στο νηπιαγωγείο με την «Προσέγγιση του Mωσαϊκού»
.
Παιδική χωρική αφηγηματικότητα. Πόλη- παιχνίδι- εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Κυριακή Τσουκαλά, Δημήτριος Γερμανός, Αλεξάνδρα Γκλούμπου, Γαρυφαλλιά Κατσαβουνίδου, Παρασκευή Πανελιάδου, Πάρια Τόμπρου
.
Επίκεντρο Α.Ε
.
σ.97-114
.
Κακανά Δόμνα
(2020)
.
Ο χώρος του νηπιαγωγείου ως τρίτος παιδαγωγός
.
Παιδική χωρική αφηγηματικότητα. Πόλη- παιχνίδι- εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Κυριακή Τσουκαλά, Δημήτριος Γερμανός, Αλεξάνδρα Γκλούμπου, Γαρυφαλλιά Κατσαβουνίδου, Παρασκευή Πανελιάδου, Πάρια Τόμπρου
.
Θεσσαλονίκη
.
Επίκεντρο Α.Ε
.
σ.141-152
.
Κακανά Δόμνα
(2020)
.
Παιδαγωγικά Θέματα και εκπαιδευτική διαδικασία
.
Επιστήμες της Εκπαίδευσης. Ένα διεπιστημονικό πεδίο
.
Επιμέλεια:Αλεξάνδρα Ανδρούσου & Βασίλειος Τσάφος
.
Αθήνα
.
Δαρδανός Gutenberg
.
Μαβίδου Αναστασία
,
Κακανά Δόμνα
(2020)
.
Οι ιδέες των νηπίων για την «Προστασία των ζώων» και η διδακτική τους αξιοποίηση μέσω της Διαφοροποιημένης διδασκαλίας
.
Ο ρόλος των φυσικών επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Παναγιώτης Παντίδος
.
Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών
.
σ.219-243
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αναστασία Μαβίδου
,
Κακανά Δόμνα
,
Θοδωρακάκου Μαρία
,
Καραδήμου Ελένη
,
Μαρινάκου Νεκταρία
,
Χρυσικού Σπυριδούλα
(2020)
.
Εμβαθύνοντας στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: εμπειρίες των εκπαιδευτικών από την συμμετοχή τους σε διετές πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Μάθησης
.
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγικά Τμήματα, 30 χρόνια μετά: Αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων
.
Επιμέλεια:Ευθυμία Γουργιώτου, Δόμνα Κακανά, Μαρία Μπιρμπίλη, Κατιφένεια-Αγγελική Ατζοπούλου
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Βόλος
.
Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
.
σ.505-518
.
Γίδαρη Στέλλα
(2020)
.
Αξιολόγηση του προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης «Αναβαθμίζοντας την ποιότητα του προσχολικού περιβάλλοντος
.
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγικά Τμήματα, 30 χρόνια μετά: Αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων
.
Επιμέλεια:Ευθυμία Γουργιώτου, Δόμνα Κακανά, Μαρία Μπιρμπίλη, Κατιφένεια-Αγγελική ατζοπούλου
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Βόλος
.
Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
.
σ.412-426
.
Γεωργιάδου Σοφία
,
Κακανά Δόμνα
(2020)
.
Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/ριων ως διαδικασία στοχασμού, αναστοχασμού και επαγγελματικής ανάπτυξης των συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών
.
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγικά Τμήματα, 30 χρόνια μετά: Αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων
.
Επιμέλεια:Ευθυμία Γουργιώτου, Δόμνα Κακανά, Μαρία Μπιρμπίλη, Κατιφένεια-Αγγελική ατζοπούλου
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Βόλος
.
Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
.
σ.46-59
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
,
Κακανά Δόμνα
(2020)
.
Προκλήσεις στον Εντοπισμό Κρίσιμων Συμβάντων στην Πρακτική Άσκηση των Φοιτητών
.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων-Εκπαίδευση εκπαιδευτικών και Παιδαγωγικά Τµήµατα, 30 χρόνια µετά: Αντιµετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις
.
Επιμέλεια:Γουργιώτου, Ε., Κακανά, Δ-Μ., Μπιρμπίλη, Μ., Χατζοπούλου, Κ. Α
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Βόλος
.
Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
.
σ.73-86
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Γουργιώτου Ευθυμία (επιμ.)
,
Κακανά Δόμνα (επιμ.)
,
Μπιρμπίλη Μαρία (επιμ.)
,
Χατζοπούλου Κατιφένεια-Αγγελική (επιμ.)
(2020)
.
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών και Παιδαγωγικά Τμήματα, 30 χρόνια μετά: Αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις: ΠΡΑΚΤΙΚΑ 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων
.
Βόλος
.
Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mavidou Anastasia
,
Kakana Domna
(2019)
.
Differentiated Instruction in practice: curriculum adjustments in kindergarten
.
Creative Education
.
τόμ.10 σ.535-554
.
Mavidou Anastasia
,
Kakana Domna
(2019)
.
Teachers’ experiences of a Professional Development program for Differentiated Instruction
.
Creative Education
.
τόμ.10 σ.555-569
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Καπαχτσή Βενετία
,
Κακανά Δόμνα
,
Κακανά Δόμνα
(2019)
.
Ο ρόλος του διευθυντή στο σχεδιασμό και υλοποίηση μιας συμμετοχικής έρευναςδράσης: Προοπτικές, εμπόδια, περιορισμοί: μελέτη περίπτωσης μιας σχολικής μονάδας
.
Εκπαιδευτική Έρευνα – Δράση: ζητούμενα, συγκρούσεις και προοπτικές
.
Επιμέλεια:Σ., Αυγητίδου, Ε., Κατσαρού, & Β.Τσάφος,
.
σ.258-274
.
Μαβίδου Αναστασία
,
Κακανά Δόμνα
(2019)
.
«Φέτος νιώθω ότι η τάξη μου έχει ανάγκη από κάτι διαφορετικό, μια άλλη προσέγγιση...»: Το παράδειγμα ενός προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία μέσω της συνεργατικής έρευνας δράσης
.
Εκπαιδευτική Έρευνα – Δράση: ζητούμενα, συγκρούσεις και προοπτικές
.
Επιμέλεια:Σ., Αυγητίδου, Ε., Κατσαρού, & Β. Τσάφος,
.
σ.235-257
.
Μαβίδου Αναστασία
,
Κακανά Δόμνα
(2019)
.
Η «Προστασία των ζώων» στο μικροσκόπιο της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής στο Νηπιαγωγείο
.
Από εδώ και από παντού: εκπαιδευτικές αλλαγές και παιδαγωγικές πρακτικές για ένα ανοιχτό σχολείο
.
Επιμέλεια:Α. Ανδρούσου, Μ. Σφυρόερα, Α. Βελλοπούλου, Σ. Δέλη, Ε. Διδάχου, Ε. Κοτσικονούρη, & Σ. Σαΐτη
.
Αθήνα
.
ΟΜΕΡ Ελλάδος– ΤΕΑΠΗ - ΕΚΠΑ
.
σ.424-436
.
Χατζοπούλου Κατιφένεια-Αγγελική
,
Θεοδοσίου Σεβαστή
,
Βίτσου Μάγδα
,
Μαβίδου Αναστασία
,
Γκαραγούνη – Αραίου Φωτεινή
,
Κακανά Δόμνα
(2019)
.
Η έμφυλη διάσταση στις στρατηγικές διαχείρισης της σχολικής τάξης από εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας
.
Από εδώ και από παντού: εκπαιδευτικές αλλαγές και παιδαγωγικές πρακτικές για ένα ανοιχτό σχολείο
.
Επιμέλεια:Α. Ανδρούσου, Μ. Σφυρόερα, Α. Βελλοπούλου, Σ. Δέλη, Ε. Διδάχου, Ε. Κοτσικονούρη, & Σ. Σαΐτη
.
Αθήνα
.
ΟΜΕΡ Ελλάδος– ΤΕΑΠΗ - ΕΚΠΑ
.
σ.362-373
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kakana Domna
,
Theodosiou Sevasti
(2019)
.
Teachers as Designers of Educational Toys and Digital Games
.
8th International Toy Research Association World Conference, International Toy Research Association
.
Paris - France
.
Paris
.
HAL Id
.
σ.16
.
(2018)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
,
Κακανά Δόμνα
(2018)
.
Τα παιδιά ανασχεδιάζουν τον χώρο της τάξης τους: μία έρευνα δράσης στο νηπιαγωγείο με την «Προσέγγιση του Mωσαϊκού"
.
Πρακτικά Συνεδρίου ‘Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης’
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
τόμ.1 σ.120-134
.
Παπαδάκη Σουλτάνα
,
Κακανά Δόμνα
,
Παπαδοπούλου Μαρία
(2018)
.
Τα κριτήρια επιλογής της 2ης ξένης γλώσσας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
.
Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου Γλωσσών & Πολιτισμών: 'Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές'
.
Επιμέλεια:. Τσοκαλίδου, & Μ-Α. Κέκια
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Πολύδρομο
.
σ.305-328
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Κακανά Δόμνα
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2018)
.
Προκλήσεις στον εντοπισμό κρίσιμων περιστατικών
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων «Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών & Παιδαγωγικά Τμήματα, 30 χρόνια μετά: Αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις»
.
Βόλος - Ελλάδα
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Avgitidou Sofia
,
Likomitrou Sonia
,
Kominia Eleni
,
Alexiou Vasiliki
,
Androusou Alexandra
,
Kakana Domna
,
Tsafos Vasileios
,
Kousaxidis Konstantinos
(2017)
.
Principals’ views of the effects of socio-economic crisis on primary education
.
enon. Journal of Educational Research
.
τόμ.4 σ.126-142
.
Kakana Domna
,
Roussi – Vergou Christina
,
Mavidou Anastasia
,
Garagouni – Areou Foteini
,
Manoli Polixeni
,
Theodosiou Sevasti
,
Chatzopoulou Kafenia
,
Androusou Alexandra
,
Tsafos Vasileios
,
Avgitidou Sofia
(2017)
.
Mapping the impact of economic crisis on Greek education: Teachers' views and perspectives
.
Journal of Humanities and Social Sciences
.
τόμ.7 αρ.2 σ.135-145
.
Tsirika Malamatenia
,
Kakana Domna
,
Michalopoulou Aikaterini
(2017)
.
The e-portfolio in a kindergarten classroom: adopting alternative assessment methods through action research
.
American Journal of Educational Research
.
τόμ.5 αρ.2 σ.114-123
.
Ανδρούσου Αλεξάνδρα
,
Τσάφος Βασίλειος
,
Βουβουσίρα Σ
,
Κουμιανάκη Μ
,
Φάκου Αιμιλία
,
Χαραβιτσίδης Π
,
Αυγητίδου Σοφία
,
Κομίνια Ε
,
Κακανά Δόμνα
(2017)
.
Ο ρόλος των σχολείων και οι στρατηγικές δράσης των εκπαιδευτικών την περίοδο της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης: ποιοτική έρευνα στον νομό Αττικής
.
Νέα Παιδεία
.
αρ.161 σ.34
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Bourlaki Christina
,
Kakana Domna
(2017)
.
Teacher improvement through the design, implementation and evaluation of a flipped classroom
.
New Issues on Teacher Education
.
Επιμέλεια:Domna -Mika Kakana, Polyxeni Manoli
.
Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
.
σ.86-96
.
Kakana Domna (επιμ.)
(2017)
.
E-mentoring: Experimental application of a modern model of support to students in the preparation, design and implementation of practical training
.
επιμ.
Manoli Polixeni (επιμ.)
.
New Issues on Teacher Education
.
Επιμέλεια:Domna. Kakana, Polixeni. Manoli
.
Volos
.
Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
.
Kakana Domna (επιμ.)
(2017)
.
New Issues on Teacher Education: Digital Proceedings from the 3rd International Symposium on New Issues on Teacher Education -ISNITE 2015
.
επιμ.
Manoli Polyxeni (επιμ.)
.
New Issues on Teacher Education
.
Επιμέλεια:Domna -Mika Kakana, Polyxeni Manoli
.
Volos
.
Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
.
Κακανά Δόμνα
,
Χατζοπούλου Κατιφένεια
,
Μαβίδου Αναστασία
(2017)
.
Καινοτόμες επιμορφωτικές δράσεις σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη δημιουργία δικτύου Μεντόρων με τη μεθοδολογία της Συνεργατικής Έρευνας -Δράσης
.
Εκπαιδεύοντας πολίτες για ένα αειφόρο μέλλον: Ο ρόλος της προσχολικής και πρώτης σχολικής εκπαίδευσης. Τόμος Α’: Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις. Πρακτικά 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ο.Μ.Ε.Ρ. – Δ.Π.Θ
.
Επιμέλεια:Δημητρίου, Αναστασία, Σακονίδης, Χαράλαμπος, Μαλκοπούλου, Ε., Μπουτζιλούδη, Χ, Τεμπρίδου, Α-Ε
.
Ο.Μ.Ε.Ρ. – Δ.Π.Θ
.
σ.252-260
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Harms Thelma
,
Clifford Richard M
,
Gryer Derby
,
Μπότσογλου Καφενία (επιμ.)
,
Κακανά Δόμνα (επιμ.)
(2017)
.
Κλίμακα αξιολόγησης περιβάλλοντος για την προσχολική εκπαίδευση
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφων Κυριακίδη
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κακανά Δόμνα
,
Γκαραγκούνη-Αραίου Φωτεινή
,
Θεοδοσίου Σεβαστή
,
Μανώλη Πολυξένη
,
Μαβίδου Αναστασία
,
Ρούση – Βέργου Χριστίνα
,
Χατζοπούλου Κατιφένεια
,
Ανδρούσου Αλεξάνδρα
,
Αυγητίδου Σοφία
,
Τσάφος Βασίλειος
(2016)
.
Το Πρόγραμμα TOCSIN: διαστάσεις και επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
.
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
.
αρ.2 σ.78-102
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κακανά Δόμνα
,
Μπότσογλου Καφένια
(2016)
.
Θεωρητικές παραδοχές της μεθοδολογίας της παρατήρησης
.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται: προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης
.
Επιμέλεια:Σοφία Αυγητίδου, Μ. Τζεκάκη, Βασίλειος Τσάφος
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
τόμ.2 τευχ.1 σ.1-40
.
Μαβίδου Αναστασία
,
Κακανά Δόμνα
,
Χρηστίδου Βασιλεία
(2016)
.
Το σχήμα της γης και η βαρύτητα: όταν η διαφοροποιημένη διδασκαλία συναντά το εποικοδομητικό μοντέλο
.
Προσχολική ηλικία: Οι φυσικές επιστήμες στην εκπαιδευτική σχέση παιδιών και εκπαιδευτικών
.
Επιμέλεια:Β. Τσελφές
.
Αθήνα
.
Εκδόσεις Άρτεμις Πετροπούλου
.
σ.316-334
.
Μπουρλάκη Χριστίνα
,
Κακανά Δόμνα
(2016)
.
Βελτίωση εκπαιδευτικού μέσα από τη Σχεδίαση, Υλοποίηση και Αξιολόγηση Αντεστραμμένης Τάξης
.
Προγράμματα Σπουδών-Σχολικά εγχειρίδια. Από το παρελθόν στο παρόν και το μέλλον
.
Επιμέλεια:Σταύρος Γρόσδος
.
Αθήνα
.
Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος PIERCE - Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος
.
τόμ.Β' σ.582-593
.
Πράντζιου Ιωάννα
,
Κακανά Δόμνα
,
Παπαδοπούλου Μαρία
(2016)
.
Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας και Παραγωγή Γραπτού Λόγου Επιχειρημάτων: Μια Διδακτική Παρέμβαση στην Ε’ Τάξη Δημοτικού
.
Προγράμματα Σπουδών-Σχολικά εγχειρίδια. Από το παρελθόν στο παρόν και το μέλλον
.
Επιμέλεια:Σταύρος Γρόσδος
.
Αθήνα
.
Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ - Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος - PIERCE - Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος
.
τόμ.Γ' σ.209-219
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Κακανά Δόμνα (επιμ.)
,
Χανιωτάκης Νίκος (επιμ.)
,
Μπότσογλου Καφένια (επιμ.)
,
Καβαλάρη Εύη (επιμ.)
(2016)
.
Η Αξιολόγηση Στην Εκπαίδευση: Παιδαγωγική Και Διδακτική Διάσταση: 71 κείμενα για την αξιολόγηση
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοι Κυριακίδη
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kakana Domna
,
Roussi-Vergou Christina
,
Garagouni-Areou Foteini
,
Mavidou Anastasia
(2015)
.
Episodic memories among first and fourth graders early childhood university student teachers, concerning teachers’ behaviors: a mixed method approach
.
International Journal of Education and Practice
.
τόμ.3 αρ.1 σ.48-65
.
Kakana Domna
,
Mavidou Anstasia
(2015)
.
Myth and Antinomy in Early Childhood Education: Formal vs. Applied Curricula and Professional Development. US-China Education
.
US-China Education Review
.
τόμ.5 αρ.12 σ.780-793
.
Μπότσογλου Καφένια
,
Κακανά Δόμνα
(2015)
.
Αξιολογώντας την ποιότητα στο νηπιαγωγείο με την χρήση της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος για την Προσχολική Εκπαίδευση (ECERS-R)
.
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
.
τόμ.1 σ.4-14
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κακανά Δόμνα
(2015)
.
“Οικοδομώντας” προσωπικούς χώρους και τόπους δράσης στο νηπιαγωγείο, μέσα από το παιχνίδι
.
Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης. Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή Ηλεκτρονικός τόμος Πρακτικών του Συμποσίου με Διεθνή Συμμετοχή
.
Επιμέλεια:Δημήτριος, Γερμανός, Μαριάνθη Λιάπη,
.
Αθήνα
.
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΑΠΘ, & Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
.
σ.108-120
.
Μονογραφία
Κακανά Δόμνα
(2015)
.
Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση. Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Εκπαιδευτικές Προοπτικές
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοι Κυριακίδη
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kapaxchi Benetia
,
Kakana Domna
(2014)
.
Traditional Classrooms Transformed into Modern School Environments through Collaborative Action Research
.
Journal of Elementary Education
.
τόμ.3 αρ.3 σ.58-64
.
Kavalari Paraskevi
,
Kakana Domna
,
Christidou Vasileia
(2014)
.
Consistency between teaching practice and curriculum guidelines during the approach of “sinking/floating” in a preschool classroom: A case study
.
International Journal of Early Childhood Learning
.
τόμ.2 αρ.1 σ.1-10
.
Kavalari Paraskevi
,
Kakana Domna
,
Christidou Vasileia
(2014)
.
Consistency between teaching practice and curriculum guidelines during the approach of “Sinking/Floating” in a preschool classroom: a case study
.
International Journal of Early Childhood Learning
.
τόμ.20 αρ.4 σ.1-10
.
Ευαγγέλου Ιωάννα
,
Κακανά Δόμνα
(2014)
.
Βελτιώνοντας το κλίμα της τάξης: Μία Εκπαιδευτική Έρευνα Δράσης όπου αναδεικνύονται σύγχρονες εκπαιδευτικές στρατηγικές
.
Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού
.
τόμ.13 σ.121-133
.
Σαϊπά Τρισεύγενη
,
Κακανά Δόμνα
,
Μπονώτη Φωτεινή
(2014)
.
Tο portfolio ως μέσο αξιολόγησης της σχεδιαστικής ικανότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας
.
Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού
.
τόμ.13 σ.428-441
.
Σπύρου Ελένη Δήμητρα
,
Μπονώτη Φωτεινή
,
Κακανά Δόμνα
(2014)
.
Η εφαρμογή και αξιολόγηση ενός παρεμβατικού προγράμματος για την ανάπτυξη της σχεδιαστικής ικανότητας στην προσχολική ηλικία
.
Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού
.
τόμ.13 σ.503-513
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Καζέλα Κατερίνα
,
Κακανά Δόμνα
(2014)
.
Η Σύμπραξη των Φυσικών Επιστημών και των Τεχνών: Μια διδακτική πρακτική για τη μύηση παιδιών προσχολικής ηλικίας στο φαινόμενο της διαλυτότητας
.
Φυσικές Επιστήμες και Περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση. Αναζητήσεις και προτάσεις
.
Επιμέλεια:Πέτρος, Καριώτογλου, Πηνελόπη, Παπαδοπούλου
.
Αθήνα
.
Δαρδανός Gutenberg
.
σ.199-211
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Καπαχτσή Βενετία
,
Κακανά Δόμνα
(2013)
.
Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας: Η αξιοπιστία και η εγκυρότητα εννοιολογικής κατασκευής ενός εργαλείου μέτρησης
.
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
.
τόμ.16 αρ.61 σ.1-18
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κακανά Δόμνα
,
Ρούση-Βέργου Χριστίνα
,
Τζερεμές Παναγιώτης
,
Μαβίδου Αναστασία
(2013)
.
Η Αξιολόγηση της ικανοποίησης φοιτητών και φορέων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης (ΕΣΠΑ), του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας
.
Η Πρακτική Άσκηση στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
.
Επιμέλεια:Μιχάλης Ταρουδάκης
.
Ηράκλειο
.
Πανεπιστήμιο Κρήτης
.
σ.113-124
.
Ξηραδάκη Ελένη
,
Κακανά Δόμνα
,
Χρηστίδου Βασιλεία
(2013)
.
«Από το σπίτι μας, τη γη, στη γειτονιά του ήλιου»: Ένα διαθεματικό πρόγραμμα αστρονομίας με πλήρη ένταξη των Νέων Τεχνολογιών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
.
Έννοιες για τη φύση και το περιβάλλον στην προσχολική ηλικία: Ερευνητικά δεδομένα, μεθοδολογικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές εφαρμογές
.
Επιμέλεια:Α. Δημητρίου
.
Θεσσαλονίκη
.
Επίκεντρο
.
σ.307-316
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Καβαλάρη Παρασκευή
,
Κακανά Δόμνα
,
Χρηστίδου Βασιλεία
,
Καζέλα Κ
(2013)
.
Προσεγγίζοντας την «εξαέρωση»: Διδακτικές επιλογές των νηπιαγωγών και αναλυτικό πρόγραμμα
.
«Υπερβαίνοντας τα όρια της τυπικής και μη εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες και το Περιβάλλον». Πρακτικά 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου – Οι Φυσικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο
.
Επιμέλεια:Π. Καριώτογλου, Π. Παπαδοπούλου
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
σ.303-308
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Olivier Houdé
,
Κακανά Δόμνα (επιμ.)
(2013)
.
Η ψυχολογία του παιδιού
.
Θεσσαλονίκη
.
VESTA
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kakana Domna
(2012)
.
The Initial Education of Elementary and Early Childhood Teachers in Greece
.
Journal of Teacher Education and Educators
.
τόμ.1 αρ.1 σ.133-143
.
Kapaxchi Venetia
,
Kakana Domna
(2012)
.
Initiating a collaborative model of Action Research after the result of school self-evaluation
.
CCEAM- International Studies in Educational Administration
.
τόμ.40 αρ.1 σ.35-46
.
Kavalari Paraskevi
,
Kakana Domna
,
Christidou Vasileia
(2012)
.
Contemporary teaching methods and science content knowledge in preschool education: searching for connections
.
Procedia-Social and Behavioral Sciences
.
τόμ.46 σ.3649-3654
.
Καπαχτσή Βενετία
,
Κακανά Δόμνα
(2012)
.
Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας: Μια μελέτη περίπτωσης
.
Επιστήμες της Αγωγής
.
τόμ.2 σ.161-174
.
Μπότσογλου Καφένια
,
Κακανά Δόμνα
(2012)
.
Η λειτουργία και το περιεχόμενο των κανόνων κατά τις αυθόρμητες δραστηριότητες παιχνιδιού παιδιών προσχολικής ηλικίας
.
Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού
.
τόμ.11 αρ.α σ.22-31
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ζίφκου Ελισάβετ
,
Παπαδοπούλου Μαρία
,
Κακανά Δόμνα
(2012)
.
Χρώμα + τυπογραφία + εικόνες: τα παιδιά προσχολικής ηλικίας ως νοηματοδότες πολυτροπικών κειμένων
.
Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου Προσχολικής Αγωγής
.
Επιμέλεια:Σ. Πανταζής, & Χ. Ζάραγκας
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
Ιωάννινα
.
σ.336-347
.
Χατζηγεωργίου Ευαγγελία
,
Παπαδοπούλου Μαρία
,
Κακανά Δόμνα
(2012)
.
Η αξιολόγηση μιας ψηφιακής πλατφόρμας για τον γραμματισμό: οι απόψεις των εκπαιδευτικών
.
Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση - Πρακτικά του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Βόλος
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Botsoglou Kafenia
,
Hrisikou Spyridoula
,
Kakana Domna
(2011)
.
Measuring safety levels in playgrounds using environment assessment scales: the issue of playground safety in Greece
.
Early Child Development and Care
.
τόμ.181 αρ.6 σ.749-760
.
Mavropoulou Sofia
,
Papadopoulou Eleni
,
Kakana Domna
(2011)
.
Effects of Task Organization on the Independent Play of Students with Autism Spectrum Disorders
.
Journal of Autism and Developmental Disorders
.
τόμ.41 αρ.7 σ.913-925
.
Κακανά Δόμνα
,
Καπαχτσή Βενετία
(2011)
.
Ανάπτυξη του αναστοχασμού και της συνεργατικότητας μέσω της συνεργατικής έρευνας δράσης
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
τόμ.52 σ.68-82
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Tsiakara Aggeliki
,
Kakana Domna
(2011)
.
English and Greek Preschool Education curricula: A comparative study
.
ICERI2010 Proceedings
.
Επιμέλεια:L. Gómez Chova, D. Martí Belenguer, I. Candel Torres
.
Madrid - Spain
.
IATED
.
σ.3418-3421
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Καπαχτσή Βενετία
,
Κακανά Δόμνα
(2010)
.
Η συνεργατική έρευνα δράσης ως μοντέλο επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών
.
Action Researcher in Education
.
τόμ.1 σ.40-52
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Christidou Vasileia
,
Kazela Katerina
,
Kakana Domna
,
Valakosta Maria
(2009)
.
Teaching magnetic attraction to preschool children: A comparison of different approaches
.
International Journal of Learning
.
τόμ.16 σ.115-128
.
Christidou Vasileia
,
Kazela Katerina
,
Kakana Domna
,
Valakosta Maria
(2009)
.
Teaching Magnetic Attraction to Preschool Children
.
The International Journal of learning
.
τόμ.16 αρ.2 σ.115-128
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stavridou Foteini
,
Kakana Domna
(2008)
.
Graphic abilities in relation to mathematical and scientific ability in adolescents
.
Educational Research
.
τόμ.50 αρ.1 σ.75–93
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κακανά Δόμνα
(2008)
.
Καινοτομίες στην Εκπαίδευση
.
Μ.Μ.Ε. και επαγγελματικές επιλογές των εφήβων: ο ρόλος του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
.
(επιμ.) Κακανά Δόμνα-Μίκα, Καμαριανός Ιωάννης Χ., Μεταλλίδου Παναγιώτα, Μπότσογλου Καφένια
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοί Κυριακίδη
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Κακανά Δόμνα (επιμ.)
,
Σιμούλη Γιώτα (επιμ.)
(2008)
.
Η προσχολική εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Διδακτικές Πρακτικές
.
Θεσσαλονίκη
.
Επίκεντρο
.
Κακανά Δόμνα
,
Καμαριανός Ιωάννης
,
Μεταλίδου Παναγιώτα
,
Μπότσογλου Καφενία
(2008)
.
ΜΜΕ και Επαγγελματικές Επιλογές Εφήβων: Ο ρόλος του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοι Κυριακίδη
.
(2007)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κακανά Δόμνα
,
Καζέλα Κατερίνα
,
Ανδριοπούλου Γεωργία
,
Παπαδοπούλου Μαρία
(2007)
.
Μετεωρισμοί, Προσανατολισμοί, Προβληματισμοί: Ανιχνεύοντας τις απόψεις των νηπιαγωγών για τη γραφή
.
Η γλώσσα ως μέσο και αντικείμενο μάθησης στην Προσχολική και Πρωτοσχολική ηλικία - Πρακτικά του 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου της ΟΜΕΡ
.
Πάτρα - Ελλάδα
.
σ.641-650
.
(2005)
Άρθρο σε Περιοδικό
Stavridou Fotini
,
Kakana Domna
(2005)
.
When adolescents represent the 3rd dimension: Three cases
.
The International Journal of Art & Design Education
.
τόμ.24 αρ.1 σ.53-70
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mitsiouli Vasiliki
,
Kakana Domna
,
Sotiriou Apostolos
(2004)
.
Enhancing Young Children’s self-concept through the use of Multiple Intelligences
.
The International Journal of learning
.
τόμ.11 σ.1200-1210
.
(2003)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κακανά Δόμνα
,
Μεταλλίδου Παναγιώτα
,
Καμαριανός Ι
(2003)
.
Η επίδραση της οικογένειας στον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
.
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
.
τόμ.Θ αρ. 35 σ.145-160
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Χρηστίδου Βασιλεία
,
Κακανά Δόμνα
,
Μπονώτη Φ
,
Μεταλλίδου Παναγιώτα
,
Δημούδη Α
(2003)
.
Εννοιολογική και σχεδιαστική αναπαράσταση καιρικών φαινομένων από παιδιά προσχολικής ηλικίας
.
Οι Φυσικές Επιστήμες και οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση
.
(επιμ.) Τσιτουρίδου, Μ
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδ. Τζιόλα
.
σ.117-128
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Χρηστίδου Βασιλεία
,
Κακανά Δόμνα
,
Δημητρίου Αναστασία
,
Μπονώτη Φωτεινή
(2003)
.
Διδακτικές δραστηριότητες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας: Το φαινόμενο της βροχής
.
Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ε.ΔΙ.Φ.Ε. ‘Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην κοινωνία της πληροφορίας’
.
Επιμέλεια:Π. Κόκκοτας, Ι. Βλάχος, Π. Πήλιουρας, Α. Πλακίτση
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Γρηγόρης
.
σ.53-58
.
(2000)
Άρθρο σε Περιοδικό
Solomonidou Christina
,
Kakana Domna
(2000)
.
Preschool children’s conceptions about the electric current and the functioning of electric appliances
.
European Εarly Childhood Education Research Journal
.
τόμ.8 αρ.1 σ.95-111
.
Μονογραφία
Κακανά Δόμνα
(2000)
.
Θεωρία και μεθοδολογία δραστηριοτήτων στην Προσχολική Αγωγή
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοι Κυριακίδη
.
(1999)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Κακανά Δόμνα
,
Τσολάκη Κατερίνα
(1999)
.
Η ανάπτυξη της γραφής στην προσχολική ηλικία: Δραστηριότητες, Από τη θεωρία στην πράξη
.
Αθήνα
.
Καστανιώτης
.
Ενημερώθηκε: 2024-02-25