ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΙΙ-Β: ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΙΙ-Β: ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ / PROMOTING COMMUNICATIVE COMPETENCE II-B: VOCABULARY AND STRUCTURES
Τίτλος στα ΓερμανικάKommunikative Kompetenzförderung ΙI B: Wortschatz und Strukturen
ΚωδικόςΕ_ΓΕΡ006
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600019585

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 40
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΙΙ-Β: ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά26
Class ID
600186775
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΓΕΡ101 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
  • ΓΕΡ201 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν γλωσσικές δομές με ορθό τρόπο και ανάλογα με τον επικοινωνιακό στόχο. Οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν λεξιλόγιο με ορθό τρόπο και ανάλογα με τον επικοινωνιακό στόχο.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι σπουδές της Γερμανικής γλώσσας και Φιλολογίας είναι αδιανόητες χωρίς την ανάγνωση εξειδικευμένων κειμένων αλλά και θεματικά σχετικών δημοσιογραφικών κειμένων, καθώς και γραφής ή ομιλίας για αυτά. Για αυτά τα απαιτητικά επικοινωνιακά πλαίσια του προγράμματος σπουδών (και πέραν αυτού), οι γλωσσικές γνώσεις που αποκτήθηκαν στη Γερμανική Γλώσσα I, II και III διευρύνονται σε αυτό το μάθημα. Με βάση αυθεντικό διδακτικό υλικό για επίκαιρα θέματα επεξεργάζονται και εξασκούνται ειδικό λεξιλόγιο και δομές επιστημονικής γλώσσας. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/-τριες μπορούν να αποκτήσουν μια βαθύτερη κατανόηση κειμένων διαβάζοντας εξειδικευμένη βιβλιογραφία κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Μπορούν επίσης να εκφραστούν πιο ευέλικτα και κατάλληλα, τόσο προφορικά όσο και γραπτά. Οι γνώσεις στρατηγικής που αποκτήθηκαν στο μάθημα τους/τις επιτρέπει να εμβαθύνουν αυτόνομα στις κεκτημένες γνώσεις στο μέλλον. Η τακτική συμμετοχή στα μαθήματα είναι υποχρεωτική. Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή στις εξετάσεις: εκπόνηση σύντομων εβδομαδιαίων εργασιών και τεστ κατά την διάρκεια του εξαμήνου. Η συμμετοχή στο τεστ θεωρείται επιτυχής με βαθμολογία 50% και είναι αναγκαία για συμμετοχή στην τελική γραπτή εξέταση. Δεν προσμετράται όμως στην τελική βαθμολογία. Η τελική εξέταση απαιτεί όριο 55%. Επίσης, δεν επιτρέπονται πάνω από τρεις (3) απουσίες. Ακολουθεί η κατανομή των διδακτέων αντικειμένων ανά εβδομάδα: Εβδομάδα 1η: τυποποιημένες δομές ρημάτων με ουσιαστικά Εβδομάδα 2η: λεξιλόγιο και εκφράσεις σχετικά με την επικοινωνία Εβδομάδα 3η: τυποποιημένες δομές ρημάτων με ουσιαστικά Εβδομάδα 4η: λεξιλόγιο και εκφράσεις σχετικά με την επικοινωνία Εβδομάδα 5η: λεξιλόγιο και εκφράσεις σχετικά με τον πολιτισμό Εβδομάδα 6η: λεξιλόγιο και εκφράσεις σχετικά με τον πολιτισμό Εβδομάδα 7η: οι διαφορετικές χρήσεις και ερμηνείες του ρήματος „lassen“, διεξαγωγή εξέτασης προόδου Εβδομάδα 8η: οι διαφορετικές χρήσεις και ερμηνείες του άρθρου „es“ Εβδομάδα 9η: η ουσιαστικοποίηση ρημάτων και επιθέτων Εβδομάδα 10η: λεξιλόγιο και εκφράσεις σχετικά με την κοινωνία Εβδομάδα 11η: η ουσιαστικοποίηση ρημάτων και επιθέτων Εβδομάδα 12η: λεξιλόγιο και εκφράσεις σχετικά με την κοινωνία Εβδομάδα 13η: γενική ανακεφαλαίωση και επίλυση προβλημάτων
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Διδακτικά υλικά θα είναι αναρτημένα στην πλατφόρμα "Moodle". Τεστ και εργασίες θα έχουν αναρτηθεί στην πλατφόρμα "Moodle", όπου θα γίνεται και η κατάθεσή τους.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις261,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων220,9
Συγγραφή εργασίας / εργασιών251
Εξετάσεις20,1
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή στις εξετάσεις: εκπόνηση σύντομων εβδομαδιαίων εργασιών και τεστ κατά την διάρκεια του εξαμήνου. Η συμμετοχή στο τεστ θεωρείται επιτυχής με βαθμολογία 50% και είναι αναγκαία για συμμετοχή στην τελική γραπτή εξέταση. Δεν προσμετράται όμως στην τελική βαθμολογία. Η τελική εξέταση απαιτεί όριο 55%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Deutsch Üben Wortschatz und Grammatik B2, Anneli, Billina, Susanne Geiger, Marion Techmer
Τελευταία Επικαιροποίηση
17-05-2022