ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ / PSYCHOLOGY OF PHYSICAL EDUCATION AND HEALTH EDUCATION
ΚωδικόςΦΑΜΚΑ3
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασίλειος Μπαρκούκης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015759

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ-ΕΙΔΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (2021-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗΕπιλογής ΚατεύθυνσηςΕαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600228509
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να εμβαθύνει τις γνώσεις των φοιτητών/τριών στςι βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις που συνδέονται με την αλλαγή της συμπεριφοράς στην εκπαίδευση. Να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα της αγωγής υγείας. Να μάθουν τη μέθοδο project και πως μπορεί να εφαρμοσθεί στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. Αναμένεται ότι οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να εκπονήσουν ανασκοπήσεις στις βασικές θεωρίες αλλαγής της συμπεριφοράς και ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας σε διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Διαλέξεις 1. Εισαγωγή στη Ψυχολογία ΦΑ και ΑΥ 2. Κοινωνικό-γνωστικές θεωρίες αλλαγής της συμπεριφοράς 3. Οικολογικές θεωρίες αλλαγής της συμπεριφοράς 4. Αγωγή υγείας στην εκπαίδευση 5. Το παιδί ως ολότητα 6. Θεωρίες των κινήτρων 7. Συνεργατική μάθηση στη ΦΑ και την ΑΥ 8. Αντιλήψεις και συναισθήματα στη ΦΑ και την ΑΥ 9. Θέματα αγωγής υγείας 10. Σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων αγωγής υγείας 11. Διδασκαλία δεξιοτήτων ζωής 12. Διαθεματική διδασκαλία και Αγωγή Υγείας 13. Ανακεφαλαίωση μαθήματος - Παρουσίαση εργασιών
Λέξεις Κλειδιά
αγωγή υγείας, προτζεκτ, δεξιότητες ζωής
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων70
Εκπόνηση μελέτης (project)71
Συγγραφή εργασίας / εργασιών70
Σύνολο250
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Διαμορφωτική Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων Επίλυση Προβλημάτων Γραπτή Εργασία Έκθεση / Αναφορά Προφορική Εξέταση Δημόσια Παρουσίαση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Στάππα-Μουρτζίνη, Μ. (2007). Αγωγή Υγείας. Βασικές αρχές – σχεδιασμός προγράμματος. Αθήνα. ΟΕΔΒ. Helm, J.H. & Katz, L. (2012). Η μέθοδος project στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση. Αθήνα. Μεταίχμιο. Ταρατόρη, Ε. (2010). Η μέθοδος project στη θεωρία και την πράξη. Θεσσαλονίκη. Εκδ. Κυριακίδη
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-08-2023