Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
ΜΟΔΙΠ
ΕΘΑΑΕ
ΟΜΕΑ
Αξιολόγηση
Πιστοποίηση
Νομοθεσία
Κανονισμοί
ΣΔΠ
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Αναστάσιος Λιάμπας
Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991278
aliabas@eled.auth.gr
http://users.auth.gr/~aliabas/
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Παιδαγωγική-Αξιολόγηση μαθητών και μαθητριών
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1994
Πτυχίο
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
1984
Πτυχίο
Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτορικό Δίπλωμα
2002
ΔΔ
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΔ
ΠΟΙΟΤΙΚΗ – ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΕΜ73
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΑΠΟΣΤΟΛΗ, ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
ΥΜ19
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΥΜΠ4
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΔ
ΠΟΙΟΤΙΚΗ – ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΕΜ88
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΥΜ19
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΥΜΠ4
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΥΜΠ5
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΕΚΠ105
Όψεις της κοινωνικής και παιδαγωγικής λειτουργίας της αξιολόγησης
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Η ΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Οι όψεις της προοδευτικής εκπαίδευσης στα Δημοτικά σχολεία της Κύπρου
Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΑΙΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ PROJECT ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΥΛΟ ΦΡΕΙΡΕ
Κριτικός Γραμματισμός στα Μέσα:Η Περίπτωση της Ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Μεταπτυχιακό
Η Αξιολόγηση των τυφλών μαθητών/τριών: Το περιεχόμενό της στη Σχολή Τυφλών Θεσσαλονίκης και η γνώμη των εκπαιδευτικών της. Μια μελέτη Περίπτωσης
Η Αξιολόγηση των μαθητών στο Τμήμα Ένταξης: Το περιεχόμενό της και η γνώμη του εκπαιδευτικού. Μια Μελέτη Περίπτωσης
2018–2019
Προπτυχιακό
Σχέση Κοινωνικού Αποκλεισμού και Εκπαίδευσης: όρια, συνέπειες και τρόποι αντιμετώπισης στο πρωτοβάθμιο σχολείο
2017–2018
Μεταπτυχιακό
"Οι αντιλήψεις των δασκάλων για την επαγγελματική τους αυτονομία, τον ρόλο τους και την ταυτότητά τους: Η περίπτωση δύο Δημοτικών σχολείων"
"Αξιολόγηση και κίνητρα μαθητών:Η περίπτωση δύο τάξεων Δημοτικού σχολείου"
2015–2016
Προπτυχιακό
Το Πειραματικο - Εργαστηριακό Σχολείο του Bielefeld και η Περιγραφική Αξιολόγηση.
2008–2009
Προπτυχιακό
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
2007–2008
Μεταπτυχιακό
Η σχολική σταδιοδρομία των τσιγγανοπαίδων ΡΟΜ του Δήμου Γιαννιτσών και της περιφέρειάς τους
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Διδακτορικό
Αναστασία Ταμπούρη
.
Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/τριών στον τομέα των κοινωνικών επιστημών: Διασφάλιση ποιότητας και σύνδεση με την αγορά εργασίας., Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
12
2016
2020
Head, Επιτροπή δεοντολογίας έρευνας ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
11
2012
2021
Head, Επιτροπή εξετάσεων και ορισμού θεμάτων στην Παιδαγωγική υποψηφίων για το ΜΠΣ του ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
9
2012
2013
Μέλος, Συντονιστική επιτροπή ΜΠΣ
10
2012
2013
Μέλος, Επιτροπή εξέτασης φακέλων υποψηφίων ΜΠΣ ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
8
2009
2013
Μέλος, Επιτροπή Βιβλιοθήκης
5
2008
2011
Head, Επιστημονική επιτροπή εποπτείας και καθοδήγησης Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
6
2008
2009
Μέλος, Επιτροπή για τη διαμόρφωση πρότασης σχετικά με την αξιολόγηση του Τμήματος
4
2007
2009
Μέλος, Επιστημονική επιτροπή εποπτείας και καθοδήγησης Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
7
2007
2008
Μέλος, Επιτροπή ορισμού θεμάτων και διόρθωσης γραπτών εξετάσεων υποψηφίων ΜΠΣ στο μάθημα της Παιδαγωγικής
3
2005
2009
Μέλος, Επιτροπή προγράμματος ανταλλαγών ERASMUS
2
2005
2007
Μέλος, Επιτροπή επιλογής φοιτητών για το ΜΠΣ
1
2003
2020
Head, Επιτροπή κατατακτηρίων εξετάσεων για το μάθημα της Παιδαγωγικής
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2020
2021
Μέλος, Επιτροπή Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
2
2020
2021
Διευθυντής, Τομέας Παιδαγωγικής και Κοινωνικού Αποκλεισμού
3
2020
2021
Αναπληρωτής Διευθυντής, ΠΜΣ 'Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση, Κοινωνία και Παιδαγωγική"
1
2017
2021
Διευθυντής, Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών στην Εκπαίδευση (ΕΠΕρΕφΕ)
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2018–2022
Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΕΙ), ακαδ. ετών 2018-19 έως 2021-22
2016–2017
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υποέργο 2 - Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του ΑΠΘ.
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Υποέργο 1)
Συντονισμός
2018–2018
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κριτικής Εκπαίδευσης
2017–2018
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κριτικής Εκπαίδευσης
2014–2015
Συνέδριο: 4ο διεθνές συνέδριο κριτικής εκπαίδευσης.
2014–2014
4ο Διεθνές Συνέδριο Κριτικής Εκπαίδευσης
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συντονισμός
-
Προβολή Έργου
Αναφορές στα ΜΜΕ
2010-06-18
Κουταλιανού, Ζ.
«Ημερολόγιο συμμετοχής αντί βαθμολογίας σε δημοτικά σχολεία»
.
Εφημερίδα Καθημερινή
.
2008-09-06
Δημολαϊδου, Φ.
«Ευκολότερο το λύκειο για τα πλουσιόπαιδα»
.
Εφημερίδα Μακεδονία
.
2008-02-17
Δημολαϊδου, Φ.
«Μετανάστες μαθητές. Παραμένουν αναλφάβητου, αλλά … στη μητρική τους γλώσσα»
.
Εφημερίδα Μακεδονία
.
2007-12-25
Δημολαϊδου, Φ.
«Έρευνα: Κοινωνική ανισότητα αναπαράγει το σχολείο»,
.
Εφημερίδα Μακεδονία
.
σσ. 12-12
.
2007-09-09
Δημολαϊδου, Φ.
¨Ερευνα Η παιδεία των γονέων παιδεύει τα τέκνα
.
Εφημερίδα Μακεδονία
.
σσ. 54-55
.
2003-06-28
Μαυροειδής, Σ.
Βιβλιοπαρουσίαση "Γραμματισμός και Συνειδητοποίηση. Μια Παιδαγωγική Προσέγγιση με βάση τη Θεωρία του Paulo Freire".
.
Εφημερίδα Η Αυγή
.
Βιβλιοκρισίες Δημοσιεύσεων ‘Αναστάσιος Λιάμπας’
Ελληνικά Περιοδικά
2006
.
Κοτίνης, Χ.
Βιβλιοπαρουσίαση "Δέκα επιστολές προς αυτούς που τολμούν να διδάσκουν"
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
78
.
σ. 85
.
Δημοσιεύσεις
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Λιάμπας Αναστάσιος
(2021)
.
Τηλεκπαίδευση: Το μέσο, το μήνυμα και η Κριτική Παιδαγωγική
.
Κριτική Εκπαίδευση
.
αρ.1 σ.99-112
.
(2020)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2020)
.
Όψεις της πρακτικής άσκησης στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
.
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών και Παιδαγωγικά Τμήματα: 30 χρόνια μετά. Αντιμετωπίζοντας τις Νέες Προκλήσεις
.
Επιμέλεια:Γουργιώτου, Ε., Κακανά, Δ., Μπιρμπίλη, Μ. & Χατζοπούλου, Α
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Βόλος
.
Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
.
σ.87-100
.
(2019)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Λιάμπας Αναστάσιος
(2019)
.
Η συμβολή των Pierre Bourdieu και Michel Foucault στην κατανόηση του ρόλου των εξετάσεων και της αξιολόγησης στο σχολείο
.
Πρακτικά συνεδρίου 3ο Διεθνές Συμπόσιο Προσχολικής και Σχολικής Παιδαγωγικής «Σύγχρονες Τάσεις στην Ανάπτυξη των Προγραμμάτων Σπουδών και στη Διδασκαλία»
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
σ.321-326
.
Παυλίδης Περικλής
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2019)
.
Εισαγωγή
.
Η Κριτική Εκπαίδευση για το σχολείο των κοινωνικών αναγκών, Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κριτικής Εκπαίδευσης
.
Επιμέλεια:Γ. Κατσιαμπούρα, Τ. Λιάμπας, Π. Παυλίδης
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
σ.5-9
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Λιάμπας Αναστάσιος (επιμ.)
(2019)
.
Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κριτικής Εκπαίδευσης με θέμα: «Η Κριτική Εκπαίδευση για το Σχολείο των Κοινωνικών Αναγκών»,
.
Θεσσαλονίκη
.
(2018)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Λιάμπας Αναστάσιος
(2018)
.
Ο Lev S. Vygotsky και η Δυναμική Αξιολόγηση
.
Ιστορικές, Κοινωνικές και πολιτικές Διαστάσεις της εκπαίδευσης Τιμητικός τόμος στη μνήμη του καθηγητή Σπύρου Ράση
.
Αθήνα
.
σ.223-238
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Liampas Anastasios
(2018)
.
Is There a Need of Critical Pedagogues Daring an Alternative Assessment of Students?
.
Rethinking Alternatives to Neoliberalism in Education: Conference Proceedings
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
σ.165-177
.
Λιάμπας Αναστάσιος
(2018)
.
Αξιοποιώντας την Απελευθερωτική Αγωγή για την Αμφισβήτηση της Δασκαλοκεντρικής –Μετωπικής Διδασκαλίας
.
Πρακτικά 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος «Βασική και συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε ένα σύνθετο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον»
.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών - Ελλάδα
.
τόμ.1 σ.95-101
.
Λιάμπας Αναστάσιος
(2018)
.
Κριτική Ανάλυση του Λόγου για την Αξιολόγηση του Μαθητή στις Οδηγίες των βιβλίων Δασκάλου
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κριτικής Εκπαίδευσης "Η κριτική εκπαίδευση για το σχολείο των κοινωνικών αναγκών"
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
σ.434-448
.
(2017)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Λιάμπας Αναστάσιος
(2017)
.
Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης
.
Μέθοδοι κοινωνικής έρευνας
.
Bryman, Alan Επιμέλεια: Αϊδίνης, Αθανάσιος
.
Αθήνα
.
Gutenberg Δαρδανός
.
σ.440-459
.
(2016)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Liampas Anastasios
,
Kaskaris I
(2016)
.
"Dialogo" e "amore" nel lavoro di Paulo Freire
.
Dialogo, luogo dell’utopia: saggi, proposte, divergenze nella pedagogia critica
.
Επιμέλεια: Vittoria, Paolo
.
Educazione Aperta
.
Λιάμπας Αναστάσιος
(2016)
.
Η γνώμη των εκπαιδευτικών των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-ΑΠΘ για την Έκθεση Περιγραφικής Αξιολόγησης και τις επιδράσεις της
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη. Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
(επιμ.) Χοντολίδου, Ελένη, Τσοκαλίδου, Πετρούλα, Τεντολούρης, Φίλιππος, Κυρίδης, Αργύριος και Βακαλόπουλος, Κωνσταντίνος
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Grollios Georgios
,
Liampas Anastasios
(2015)
.
Critical approaches to Critical Pedagogy in Greece
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
τόμ.12 αρ.3 σ.261-281
.
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
,
Παυλίδης Περικλής
(2015)
.
Η εκπαίδευση και ο αγώνας για κοινωνική χειραφέτηση την εποχή της κρίσης
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
αρ.109 σ.63-70
.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2015)
.
Αξιολόγηση, Σχεδιασμός και Προετοιμασία Επιμορφωτικού Προγράμματος Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε παιδιά Ρομά
.
Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο
.
αρ.8
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Grollios Georgios
,
Liampas Anastasios
,
Pavlidis Periklis
(2015)
.
Introduction
.
IV INTERNATIONAL CONFERENCE ON CRITICAL EDUCATION Critical Education in the Era of Crisis
.
Επιμέλεια:Grollios, G., Liambas, A. & Pavlidis, P
.
Thessaloniki - Greece
.
Thessaloniki
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
τόμ.2 σ.i-xvi
.
Liampas Anastasios
(2015)
.
Michel Foucault and Antonio Gramsci:: Education,power and student assessment
.
IV International Conference on Critical Education "Critical Education in the Era of Crisis" Conference’s Proceedings
.
Επιμέλεια:Grollios, G., Liambas, A. & Pavlidis, P
.
Thessaloniki - Greece
.
Thessaloniki
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
τόμ.2 σ.443-457
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Grollios Georgios (επιμ.)
,
Liampas Anastasios (επιμ.)
,
Pavlidis Periklis (επιμ.)
(2015)
.
Proceedings of the 4th International Conference on Critical Education "Critical Education in the Era of Crisis" volume 2
.
Θεσσαλονίκη
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
Γρόλλιος Γεώργιος (επιμ.)
,
Λιάμπας Αναστάσιος (επιμ.)
,
Παυλίδης Περικλής (επιμ.)
(2015)
.
Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Κριτική Εκπαίδευση με θέμα "Η Κριτική Εκπαίδευση στην Εποχή της Κρίσης" 1ος τόμος
.
Θεσσαλονίκη
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
(2014)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2014)
.
Η παιδική ηλικία, τα σχολεία Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος και το Νέο Σχολείο
.
Παιδική Ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές Διαστάσεις, Πρακτικά Συνεδρίου
.
Επιμέλεια:Μπαμπούνης, Χ
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
ΕΚΠΑ
.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2014)
.
Η έρευνα δράσης στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών: ο σχεδιασμός και τα αποτελέσματα μιας εφαρμογής της στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
.
9 ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Π . Αναστασιάδης , Ν . Ζαράνης , Β . Οικονομίδης & Μ . Καλογιαννάκης
.
Ρέθυμνο, Κρήτη - Ελλάδα
.
Κρήτη
.
Πανεπιστήμιο Κρήτης
.
σ.628-637
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Liampas Anastasios
,
Kaskaris I
(2012)
.
Dialog and the love in the work of Paulo Freire
.
Journal for Critical Education Policy Studies Skip to content
.
τόμ.10 αρ.185 σ.196
.
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2012)
.
Όψεις των Ολοήμερων Σχολείων Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος
.
Παιδαγωγική – θεωρία & πράξη
.
αρ.5 σ.85-97
.
Λιάμπας Αναστάσιος
,
Τουρτούρας Χρήστος
(2012)
.
Δραστηριότητες σχόλης, εξωσχολική μάθηση και απασχόληση για το μαθητή της Γ' Λυκείου στο φάσμα του καθημερινού εξωσχολικού χρόνου
.
Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών
.
αρ.137-138 σ.141-172
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Λιάμπας Αναστάσιος
(2012)
.
Η εξέλιξη της αξιολόγησης στο ιστορικό, κοινωνικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο
.
Πρακτικά συνεδρίου "Η ποιότητα στην εκπαίδευση: Τάσεις και προοπτικές"
.
Επιμέλεια:Αθανάσιος Τριλιανός, Γεώργιος Κουτρομάνος, Νικόλαος Αλεξόπουλος
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
.
τόμ.Α σ.471-479
.
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Ντρενογιάννη Ελένη
(2012)
.
Η κριτική των δομικών χαρακτηριστικών του Νέου Πιλοτικού Προγράμματος Σπουδών για τις ΤΠΕ στο Δημοτικό ως αφορμή για τον ανασχεδιασμό του με βάση την Κριτική Παιδαγωγική και την Προοδευτική Εκπαίδευση
.
Πανεπιστήμιο Κρήτης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
.
Ρέθυμνο, Ελλάδα
.
Διδασκαλείο Δημοτικής εκπαίδευσης, Π.Τ.Δ.Ε. Παν/μιου Κρήτης, Έδρα UNESCO Κρήτης
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Λιάμπας Αναστάσιος
(2012)
.
Αξιολόγηση μαθητή: για την αλλοτρίωση ή για τη μάθηση;
.
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα"
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Λιάμπας Αναστάσιος Α
(2011)
.
Έκθεση περιγραφικής αξιολόγησης. Μια μελέτη περίπτωσης
.
Σύγχρονη εκπαίδευση
.
αρ.167 σ.89-100
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Liampas Anastasios
(2011)
.
Digital Literacy» or «Digital Literacy for Critical Consciousness»?
.
Pursuing Digital Literacy in Compulsory Education
.
Επιμέλεια:Lampros K. Stergioulas and Helen Drenoyianni
.
Peter Lang
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Liambas Anastasios
,
Kaskaris Ioannis
(2011)
.
Digital literacy or digital literacy for critical consciousness?
.
Πρακτικά συνεδρίου από το συνέδριο International Conference on Digital Literacy.Pursuing Digital Literacy in the 21st Century που διεξήχθη στο Λονδίνο
.
London
.
Γρόλλιος Γ
,
Λιάμπας Αναστάσιος Α
(2011)
.
Ένα εγχείρημα γραμματισμού και συνειδητοποίησης με βάση την απελευθερωτική αγωγή
.
Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. του Υπουργείου Παιδείας Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Τουρτούρας Χρήστος Δ
(2010)
.
Διαπολιτισμικά Λύκεια Θεσσαλονίκης
.
To Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
.
τόμ.ΙΕ΄ αρ.57 σ.79-102
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Τουρτούρας Χρήστος Δ
(2010)
.
Όψεις του πολιτισμικού κεφαλαίου μαθητών/τριών Γ΄ λυκείου και η σχέση του με την επίδοση και την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
.
Πανεπιστήμιο Κρήτης – Σχολή Επιστημών Αγωγής
.
Ρέθυμνο, Ελλάδα
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Λιάμπας Αναστάσιος Α
(2009)
.
Η διαπολιτισμικότητα ως πράξη
.
Πανεπιστημιούπολη
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
αρ.28 σ.39-40
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Τουρτούρας Χρήστος Δ
(2008)
.
Ταξική διαφοροποίηση και κοινωνική αναπαραγωγή στο Ενιαίο Λύκειο
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
τόμ.87 σ.65-78
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Τουρτούρας Χρήστος Δ
(2008)
.
Φύλο, τάξη και μορφωτικό επίπεδο ως παράγοντες συνδιαμόρφωσης της σχολικής σταδιοδρομίας
.
Πανεπιστήμιο Πατρών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
(2007)
Άρθρο σε Περιοδικό
Liambas Anastasios
,
Tourtouras Christos D
,
Kaskaris Ioannis
(2007)
.
Socio-cultural appraisals on the Greek non-compulsory secondary education : an analysis on the education provided for the immigrant foreign and the repatriated pupils
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
Liampas Anastasios
,
Tourtouras Christos
,
Kaskaris I
(2007)
.
Socio-cultural appraisals on the Greek non-compulsory secondary education:: An analysis on the education provided for the immigrant foreigh and the repatriated pupils
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
τόμ.5 αρ.2 σ.369-410
.
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Κάσκαρης Ι
(2007)
.
Κριτικός μεταμοντερνισμός, κριτική παιδαγωγική και τα ιδεολογικά σχήματα του νεοφιλελευθερισμού στην εκπαίδευση
.
Θέσεις
.
αρ.99 σ.127-140
.
Λιάμπας Αναστάσιος Α
(2007)
.
Η τυπική αξιολόγηση στο Δημοτικό, σύμφωνα με τα Διαθεματικά Ενιαία Πλαίσια προγραμμάτων Σπουδών - Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών
.
Εκπαιδευτική Κοινότητα
.
αρ.81 σ.32-40
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Liambas Anastasios
,
Tourtouras Christos D
(2007)
.
The cultural capital of students at the Greek Secondary Education : the case of Common / Comprehensive Lyceums (E.L.) and the Secondary Technical and Vocational Schools (T.E.E.)
.
The University of Manchester UK, Faculty of Humanities, School of Education;
.
Manchester, U.K
.
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Τουρτούρας Χρήστος Δ
(2007)
.
Μελέτη της διαρροής και του εκπαιδευτικού αποκλεισμού στα Δημοτικά Σχολεία της Θεσσαλονίκης: 1974-1986 γηγενείς, 1989-2000 παλιννοστούντες-μετανάστες
.
Σχολή Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
.
Ιωάννινα, Ελλάδα
.
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Τουρτούρας Χρήστος Δ
(2007)
.
Εκπαιδευτικός αποκλεισμός των παλιννοστούντων και μεταναστών μαθητών/τριών στα Ενιαία Λύκεια και Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια του Ν. Θεσσαλονίκης
.
Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς – Εθνικό Συμβούλιο Νεολαίας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Λιάμπας Αναστάσιος Α
(2006)
.
Μορφή επικοινωνίας, μάθηση και κριτική σκέψη στη διδασκαλία
.
Τα εκπαιδευτικά
.
αρ.81-82 σ.24-32
.
Λιάμπας Αναστάσιος Α
(2006)
.
Κλίμακα βαθμολογίας και τυπική εξέταση του μαθητή στο Δημοτικό (1830-σήμερα)
.
Τα εκπαιδευτικά
.
αρ.79-80 σ.57-78
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Freire P
,
Λιάμπας Αναστάσιος Α. (επιμ.)
,
Λιάμπας Αναστάσιος Α
(2006)
.
Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν. (Πρόλογος στην ελληνική έκδοση, θεώρηση μετάφρασης από τα αγγλικά και επιμέλεια από Λιάμπα, Τ.)
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Επίκεντρο
.
σ.7-31
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Λιάμπας Αναστάσιος Α
,
Κάσκαρης Ι
(2006)
.
Κριτικός μεταμοντερνισμός, Κριτική παιδαγωγική και τα ιδεολογικά σχήματα του νεοφιλελευθερισμού στην εκπαίδευση
.
Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου
.
Ιωάννινα, Ελλάδα
.
(2005)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Λιάμπας Αναστάσιος
,
Κάσκαρης Ι
(2005)
.
Η κριτική διδασκαλία και ο προοδευτικός δάσκαλος στο έργο του Paulo Freire
.
Πρακτικά του 2ου πανελλήνιου Συνέδριου της ΕΤΕΑΔ, 3-5/11/2005 Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική πραγματικότητα
.
Δράμα - Ελλάδα
.
Δράμα
.
Εταιρεία Επιστημών Αγωγής Δράμας (ΕΤΑΔ)
.
σ.366-375
.
Λιάμπας Αναστάσιος
(2005)
.
Η ειδική διδακτική των μαθημάτων του Δημοτικού στο περιοδικό "Νέο σχολείο" (1950-1967)
.
3ο Διεθνές Συνέδριο Ιστορίας Εκπαίδευσης
.
Πάτρα - Ελλάδα
.
Πάτρα
.
Πανεπιστήμιο Πατρών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
.
(2003)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Καρανταϊδου Ρούλα
,
Κορομπόκης Δημήτρης
,
Κοτίνης Χρήστος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2003)
.
Γραμματισμός και συνειδητοποίηση:: Μια παιδαγωγική προσέγγιση με βάση τη θεωρία του Paulo Freire
.
Αθήνα
.
Μεταίχμιο
.
(2002)
Άρθρο σε Περιοδικό
Λιάμπας Αναστάσιος
(2002)
.
Δείκτες ποιότητας στο σχολείο και κοινωνική αναπαραγωγή
.
Ρωγμές εν τάξει
.
αρ.12 σ.13-18
.
Λιάμπας Αναστάσιος
(2002)
.
Εκπαίδευση και κοινωνικός αποκλεισμός στα Δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης την περίοδο 1974-1986
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
αρ.62 σ.60-68
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
,
Τζήκας Χρήστος
(2002)
.
Ορισμένα ζητήματα σχετικά με την ιστορία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού
.
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση: ποιος, ποιον και γιατί
.
Επιμέλεια:Κάτσικας, Χρήστος, Καββαδίας, Γιώργος
.
Αθήνα
.
Σαββάλας
.
σ.113-135
.
(2001)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2001)
.
Ευέλικτη ζώνη και μέθοδος project
.
Εκπαιδευτική Κοινότητα
.
αρ.60 σ.10-15
.
(1996)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Γ
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(1996)
.
Παιδαγωγικά Τμήματα και πρακτικές ασκήσεις: Επιβίωση της αντίληψης των Παιδαγωγικών Ακαδημιών
.
Εκπαιδευτική Κοινότητα
.
αρ.36 σ.19-23
.
Ενημερώθηκε: 2021-05-05