-
Strategien zur Grammatikvermittlung in den DaF-Lehrwerken "Deutsch-ein Hit! A1" und "Maximal A1" (Στρατηγικές για τη διδασκαλία και εκμάθηση της γραμματικής στα διδακτικά εγχειρίδια της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας "Deutsch-ein Hit! A1" και "Maximal A1")
-
Έμφυλες αναπαραστάσεις σε διδακτικά εγχειρίδια της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας. (Geschlechter - Repraesentationen in Daf-Lehrwerken).
-
Forderung zwischenmenschlicher Beziehungen und der Interaktion von Lehrenden und Lernenden am Beispiel der Erwachsenenbildung im Deutschunterricht in Griechenland
-
"Das Deutschlandbild Studierender der Abteilung fuer Deutsche Sprache und Philologie der Aristoteles Universitaet Thessaloniki. Eine emprirische Untersuchung". (Η εικόνα φοιτητών/τριών του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για τη Γερμανία. Μία εμπειρική έρευνα).
-
Απόψεις εκπαιδευτικών για τη συμπερίληψη των μαθητών/τριών Ρομά στην εκπαιδευτική διαδικασία: Η Περίπτωση του Δήμου Δέλτα.
-
Η συμβολή προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης Erasmus+ στην πολυγλωσσική και πολυπολιτισμική ικανότητα νέων 18-30 ετών.
-
Παιδιά μεταναστών και προσφύγων στα ελληνικά σχολεία: Απόψεις εκπαιδευτικών, γονέων και ευρέος κοινού για την ένταξή τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα